Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Yüzüklerin Efendisi: Yüzük Kardeşliği (Extended) (Bluray) 720p Türkçe Dublaj izle
IMDB: 8,8 Türkçe Dublaj BoxSet 720p Bluray Hit: 166581

Yönetmen : Peter Jackson

Oyuncular : Alan Howard, Elijah Wood, Noel Appleby, Sean Astin, Sala Baker, Sean Bean, Cate Blanchett

Tür : Aksiyon, Macera, Fantastik

Süre : 178 dakika

Ülke : Yeni Zellanda, ABD

Vizyon Tarihi : 21 Aralık 2001

Ödüller : 4 Oscar ödülü. 103 diğer ödül ve 102 ödül adaylığı

Bütçe : $871,530,324

Filmin Konusu

Asırlardır kayıp olan yüzük bulunur ve kaderin garip bir cilvesisonucu, küçük bir Hobbit olan Frodo'nun eline geçer. İhtiyar Gandalf,bu yüzüğün Kara Lord Sauron'a ait özel yüzük olduğunu anlar. Frodo'nunyapması gereken, Kıyamet'in Çatlakları olarak anılan diyara dalarakepik bir mücadeleye girişmek ve bu yüzüğü ebediyen ortadan kaldırmaktır.
Neyse ki yalnız çıkmayacaktır bu zorlu yolculuğa: Gandalf'ın yanısıra,bir elf olan Legolas, cüce Gimli; izci Aragorn, savaşçı Boromir veFrodo'nun kendisi gibi Hobbit olan üç arkadaşı Merry, Pippin ve Samwiseda onunla gelirler.
Dağlar, ormanlar, kar, kaleler, nehirler ve ovalar boyunca, karşılarınaçıkan şeytani güçlere karşı savaşarak ilerler bu grup. Yüzüğü yoketmegörevini yerine getirerek, Karanlık Lordlar hükümranlığını içindebulundukları gerçeklikten silmektir amaçları.

IMDB: 8.8
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yüzüklerin Efendisi BoxSet

D K Film Adı Yılı Hit IMDB %
USA-flag 720p Yüzüklerin Efendisi: Yüzük Kardeşliği (Extended) 2001 327590 8,8 80
Turkey-flag 720p Yüzüklerin Efendisi: Yüzük Kardeşliği (Extended) 2001 166581 8,8 90
USA-flag 720p Yüzüklerin Efendisi: İki Kule (Extended) 2002 234140 8,8 90
Turkey-flag 720p Yüzüklerin Efendisi: İki Kule (Extended) 2002 198751 8,8 90
USA-flag 720p Yüzüklerin Efendisi - Kralın Dönüşü (Extended) 2003 235821 8,9 80
Turkey-flag 720p Yüzüklerin Efendisi - Kralın Dönüşü (Extended) 2003 146938 8,9 90
USA-flag 720p Hobbit: Beklenmedik Yolculuk - The Hobbit: An Unexpected Journey 2012 19116 8,0 90
USA-flag 720p Hobbit: Beklenmedik Yolculuk - The Hobbit: An Unexpected Journey (Extended) 2012 11402 8,0 90
Turkey-flag 720p Hobbit: Beklenmedik Yolculuk - The Hobbit: An Unexpected Journey 2012 33694 8,0 90
Turkey-flag 720p Hobbit: Beklenmedik Yolculuk - The Hobbit: An Unexpected Journey (Extended) 2012 15804 8,0 100
USA-flag 720p Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları - The Hobbit: The Desolation of Smaug 2013 38232 8,3 90
USA-flag 720p Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları - The Hobbit: The Desolation of Smaug (Extended) 2013 8287 8,0 90
Turkey-flag 720p Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları - The Hobbit: The Desolation of Smaug 2013 59474 8,0 90
Turkey-flag 720p Hobbit: Smaug'un Çorak Toprakları - The Hobbit: The Desolation of Smaug (Extended) 2013 11390 8,0 90
USA-flag 720p Hobbit: Beş Ordular Savaşı - The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 96242 7,7 90
Turkey-flag 720p Hobbit: Beş Ordunun Savaşı - The Hobbit: The Battle of the Five Armies 2014 47593 7,7 90

Yorumlar

  1. avatar
    asd 1
    sağdaki reklam sayfayı büyüttüğümde sayfada kalıyor...... reklamı kapat YOKAdminin Cevabı:yukarıdan genişlete tıklayınız. ayrıca chrome ve firefox da denedim bende neden sorun yokken sizde böyle bir sorun oluyor..????
  2. avatar
    erdi -9
    çok merak ediyorum -4 puan verenler ne düşündülerde verdiler benim yorumuma yanlıs bişeymi var ?
  3. avatar
    wqasde 1
    herkeste mi açılmama sorunu var orada 3 tane alternatif var hepiniz ayrı kafadan aynı şeyleri diyorsunuz. Gereksiz bir sey bu bende neden açılıyor peki sorun sizde demektir.
  4. avatar
    wqasde -6
    Şimdi bu film mi güzel yoksa harry potter mı ben kararsız kaldım..
  5. avatar
    erdi -6
    Elinizie sağlık adminler sitenizi uzun zamandır takip ediyorum sanırsam bi 15. falan izleyişim ama bizdeki aşkta bu napalım hastalık oldu bizde :) orta dünya hastalığı film kasıyor donuyor diyenler 5 kişi 1 interneti kullanan aşada komsusu p*rno izler diğeri lolde e kasar tabi adam gibi internetiniz yoksa kasar ben bu sitede izleyip istediğimde izleyemedğim film olmadı lütfen saygı biraz.
  6. avatar
    Emir stc 1
    Admin/editör eline sağlık bunlar çok nankör yok açılmıyor falan alternatifi var ee yarısı altyazılı diyorsun uzatılmış versiyonu orjinalinde dublaj yokki ben televizyonda bu kadar net izlemedim bu filmi adam kaç yıl önceki filmi uzatılmış halini 720p bulup koymuş bi teşekkür edin not filmin sesi tabletten izleyenlere az gelebilir kulaklık kullanın süper oluyor
  7. avatar
    demircan -1
    admn filmi izlerken acayip kasıyor internet hızımda hızlı acaba bndem mi kaynaklı

    Adminin Cevabı: chrome son sürümden deneyin
  8. avatar
    alican 0
    güzel film
  9. avatar
    demircan 0
    admn sn ynile filmleri nolur tmm actmda fılm kasıyor eskısınden ne guzl ızlıodum ynıle su lınklerı
  10. avatar
    süleyman -1
    Filmleri indirme imkanımız yokmu ?
    bu siteyi severek takip ediyorumda bazı hoşuma giden filmler var onlarıda indirmek isterim açıkcası...

  11. avatar
    murat adıyaman 0
    site çok kaliteli fakat vk linkleri çalışmıyor bu filmde direk onları kaldırıp mail.ru linklerini koysanız daha iyi olur bence teşekkürler. emeğinize sağlık
  12. avatar
    demircan -3
    la admn nolur ynıle sunları soz bıdaha rahatsız etmycem mail ve move acmıo bnde nolur ynıle

    Adminin Cevabı: Belli ki bizim uyarılarımızi okumuyorsun orada yazan dns ayarını yaptın mı sen
  13. avatar
    demircan -3
    admn alternatiflerde kcoxanehwho 3to falan yazılar cıkıo ya alternatifleri düzelt ya da normal izlıylm filmleri ynilesen nolur arkadaşlarla ızlıycktık guya ama ızlıyemedk zahmet edı ynılememıssın bıde bna dıon tembeel dıe

    Adminin Cevabı: 10 kere yeniledim zaten nolacak deme alternatifler sağlam ve her denememde acılıyor adam gibi talimatları uygula izle.
  14. avatar
    demircan -4
    lan admin bn genişletilmiş vrsiyon izlemek istiom ynilesen olmazmı yanlısıkla attım 2 kere atcaktm yanlısıkla oldu lutfen duzelt ayrıca hakaret etme bn burdan izlemek istiom his video has been removed from public access. duzelt bnım arkadaslarda gırmıs ızlıyememıs HEM alternatiflerde acılmıo Ulaşmaya çalıştığınız internet sitesi Mahkeme/Savcılık kararı ile erişime engellenmiştir hatası glıo bi ılgılemsen olurmusun

    Adminin Cevabı: lanlı lunlu konusacagına yazdıklarımı ıyı oku. ve girdiğin sayfaya iyi bak herşeyi oku ne tembel adamlarsınız.
  15. avatar
    demircan -2
    admn filmler acılmıo bi ilgilen

    Adminin Cevabı: güzel kardeşim hakeret etmiyim dedim sen istedin 10 kere yorum atmısın kalbin kırılmasın diye cevap vermeden sildim... bana iletişimden de mesaj gelmiş oradan yazdım mail adresi yanlıs dedi...oradan vermiştim o yüzden buradaki yorumları siliyordum.. ama sen istedim bunu yapcak bir şey yok.....

    Mübarek adam geri zekalımısın kardeşim yukarıdaki yorumları hiç mi okumadın.... alternatifleri eklemişiz hiç mi girip bakmak aklına gelmiyorda beni boşuna yoruyorsun.... zaten 5 kere yeniden ben bunu vk ya upload ettim her seferinde silindi her seferinde alternatifleri vurguladım anlamıyormusunuz.. Yok Türkçe bilmiyorlar desem mümkün değildir herhalde... anlayın artık oraya koacam yazmısız alternatifler diye alternatif ne demek bilmiyorsan acarsın google amcanı bakarsın neymiş. burada kendine hakaret ettirmessin..
  16. avatar
    samet kaplan -2
    kardeş filmin sesini yükseltmen mümkünmü 2 1 kolonla cok az ses geliyor bazı filmlerdede cok güzel yüksek ama bu filmlerde cok cok az

    Adminin Cevabı: zaten artırılmış hali bu daha fazla yapınca bozulmalar olabiliyor... indirip vlc 1.0.5 sürümünü kullanarak sesi %400 artırabilirsiniz.
  17. avatar
    Hakan DURMUŞ -1
    admin kardeş sana zahmet tekrar vkdan yükleyebilirmisin bu filmi kesinlikle 720p izlemem lazım. Teşekkürler

    Adminin Cevabı: malesef. yorumlardan da belli olacağı üzere zaten vk eklenmiyecekti 480p tek parça mail.ru ya yükleyemediğim için vk attmıştım görüntü ortada silinmiş. takip etseydiniz yakalardınız yapabilecek bir şeyim yok her kişi için tekrar tekrar yüklemek zorunda kalırım şimdi istiyorsunuz diye yenilersem... syg
  18. avatar
    maho -1
    admin şu filmi vkdan yüklesen alternatifler çok yavaş şimdiden teşekkürler

    Adminin Cevabı: 5 kere yukledık zaten yıne de sılınıyor.
  19. avatar
    mostrest -1
    merhabalar,
    Yüzüklerin Efendisi: Yüzük Kardeşliği 720p (Türkçe Dublaj) (Genişletilmiş-Extended) [Boxset] başlığında videolarda sorun var düzeltirseniz seviniriz.
    link=http://webteizle.org/YabanciFilm/3702-Yuzuklerin-Efendisi-Yuzuk-Kardesligi-720p-Turkce-Dublaj-Genisletilmis-Extended-Boxset-izle.html

    teşekkürler

    Adminin Cevabı: bir kaç yüz kere dediğim gibi -aslında bu yorumları onaylamak istemiyorum ama mecbur bırakıyorsunuz....- alternatif sağlam oradan niye izlemiyorsunuz illaha benım alternatifi ana kısma ekleyip bozuk olanı kaldırmam mı gerekiyor... ?
  20. avatar
    serdar gül -2
    admin film açılmıyor yenilerseniz seviniriz....
  21. avatar
    qm3rr 0
    uzun zamandır bu siteden filmler izliyorum ama alternatiflerden haberim yoktu
    sağolun şimdi sorunsuz izleyebiliyorum
  22. avatar
    nihal 0
    admin açılmıyo kontrol edermisin

    Adminin Cevabı: alternatifden izleyin lütfen
  23. avatar
    qm3rr -1
    lütfen yenilermisiniz
    This video has been removed from public access.



    Adminin Cevabı: alternatifler bu yüzden mail.ru deneyiniz.
  24. avatar
    Sky -1
    Admin valla genişletilmişi ilk kez 720p izleyecektik ama yok. GEnişletilmiş versiyonu herkeze tavsiye ederim. Bir daha normal versiyonu asla izlemiyorsunuz.

    Adminin Cevabı: Alternatifler sorunsuzdur... mail.ru yazan yere tıklayın
  25. avatar
    furkan ttn -1
    admin elinin linkini ver öpecem :)
  26. avatar
    Aydın Canlı -1
    1 saat önce filmle ilgili alt yazı ile ilgili bir yorum yapmıştım ama filmi izledikçe gördüm ki sadece çok küçük kısımlarında alt yazı var filmin geneli Türkçe dublaj teşekkürler yönetim =)
  27. avatar
    demircan 0
    admin bu filmi nasıl indirebiliriz
  28. avatar
    Botan Güngen 0
    Zevkle izledim çok güzel bir filM.
  29. avatar
    Merhaba 0
    Lütfen tüm serinin genişletilmiş versiyonunu alt yazılı koyun. %mobil%

    Adminin Cevabı: zaten var
  30. avatar
    atilla çınar 0
    bu ne biçim filim ya hiç bi filim sitesinde ful türkçe yok devamlı aynı yerleri ingilizce nerden izlicez biz bu filmi adam akıllı

    Adminin Cevabı: kardeşim altyazılı izle ozaman yada normal sürümden izle açıyorsun genişletilmiş sürümü sonra ingilizce diyorsun nedeni belirtilmiş videonun başında. sizde mi bir kusur var yoksa bende mi.
  31. avatar
    Halil ibrahim sert 0
    Ya şu gerizakalı film dublaj değil alt yazı çıkıyor diyen salaklar flmin başını izlemekten aciz insanlar lütfen film başladığı andan itibaren ilerletmeden izleyin o yazıyı bi okuyon amq okuyun
  32. avatar
    ezo 0
    aynen bu nasıl türkçe resmen rezalet ya düzeltin yada filmi siteden kaldırın
  33. avatar
    canberk peker 0
    bu nasıl türkçe dublaj yarısından fazlası alt yazı filmin. Bi ilgilenin adminler

    Adminin Cevabı: filmin başında gerekli açıklama yapılmasına ragmen bunu yazıyorsan benim yapabilecek bir şeyim yok
  34. avatar
    Elgun 0
    Arkadaslar Birazda siteyi ovmek yerine filmler hakkinda yorum yazsaniz...
  35. avatar
    emrah sapmaz 0
    ilk videoda bu hata var: This video has been removed from public access.

    düzeltirseniz çok sevinirim...
  36. avatar
    samir kazimli 0
    linkler cok iyi, torrenti yokmu?
  37. avatar
    Serkan 0
    admine laf edip durmayın, adam emek harcamış film koymuş, adam emek harcamış site açmış. Tabiiii şimdi diyceksiniz yayvan bir ağızla eee adam reklamlardan para kazanıyor, biz adamın sitesine giriyoruz para kazanıyor. Eeee en başta ne dedim patitis, suvanlar adam emek harcamış dedim azcık saygılı olun lan kerhanacılar.
  38. avatar
    Cem 0
    Kesilmiş sahneleri çok başarılı bir şekilde eklemişsiniz, emeğinize sağlık.
  39. avatar
    asdfg 0
    hocam elinize kolunuza sağlık keşke bütün filmleri böle yapa bilseniz olumsuz yorumları kaleye almayın harika gidiyorsunuz
  40. avatar
    KAMİL 0
    720p varmış ta ben gittim yarısına kadar 360p izledim ama süperdi. Serinin ilk filmi her zaman sevmişimdir.Artık Hobbiti bekliyoruz.
  41. avatar
    kaan recber 0
    720p olarak genişletilmemişi yokmu sitede

    Adminin Cevabı: malesef
  42. avatar
    damla kaya 0
    görüntü süper ama ses çok az ne yapabilirim kontrol ettim hepsi tam dolu ses ayarlarının ama çok acil cevap yazın bide çok yavaş yükleniyor

    Adminin Cevabı: yapcak bişey yok ses kartının programını ac bak bakalım ses sevıyesı kacta
  43. avatar
    İbrahim Halil Üşenme 0
    Abarttığımı düşünebilrsniz ama 2-3 yıldır bu seriyi arıyorum ve sizde en sonunda exented buldum torrent sitelerinde vardı ama çoğu ölüydü gerçekten sonsuz müthiş paylaşıp görüntüye diyecek laf yok çok teşşekkürler
  44. avatar
    erkan aral 0
    teşekür ederim (arşivçi)
  45. avatar
    halit ergin 0
    filmlerin altındaki yazıları misal webteizle.com gibi yazıları kaldırın ve filmlerin bazılarında ses karma çıkıyo titreyerek geliyo lütfen bunları ayarlayın filmleri indiriyoruz sorun oluyo ses ve alttaki yazılar lütfen
  46. avatar
    MUHAMMET KÜRŞAT YILMAZ 0
    ARKADAŞLAR BEN KAC SENE DİR BÖYLE Bİ SİTE ARİOM BÜTÜN FLİMLERİ İZLEYE BİLİYOSUN BENCE BUNDAN DAHA İYİ SİTE YOK
  47. avatar
    Doğukan 0


    diye yazı çıkıyor altaki çalışıyor bi oda çok yavaş

    Editörün Cevabı: duzeltildi
  48. avatar
    necati mengutay 0
    filimler sagten türkçe dublaj birde alt yazı çıkıyor alt yazıyı kaldırırmısınız

    Adminin Cevabı: filmin orginalinde yayınlanan kısımları turkce yayınlanamyan kısımlarda var bunda aralarda oralar ingilizce ondan altyazıda var. sonuna kadar izlerseniz göreceksiniz.
  49. avatar
    yunus güneşoğlu 0
    siz bi tanesiniz ya
  50. avatar
    alberto cobrata 0
    sizin filmlerniz size benziyo film ler acilmiyo

    Editörün Cevabı: filmde sorun yok,,biraz beklemeniz gerekcek acilmasi icin...ustteki playerdan daha hizli acar..