Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Talaash Altyazılı 720p izle
IMDB: 7,3 Altyazılı 720p Hit: 38948

Oyuncular : Aamir Khan, Kareena Kapoor, Rani Mukerji, Nawazuddin Siddiqui, Shernaz Patel, Raj Kumar Yadav, Sachin Patil, Subrat Dutta

Tür : Aksiyon, Gerilim

Filmin Konusu

Polis müfettişi Surjan(Aamir Khan) oğlu Karen´i bir kaza sonucu kaybettiğinden eşi Roshini(Rani Mukerji) evlilikleri bitmek üzeredir. Bu sırada Bollywood yıldızı Arman Kapoor´un şüpheli bir trafik kazası yüzünden ölümü üzerine Surjan Singh soruşturmaya başlar. Genelevde çalışan Simran(Kareena Kapoor) sayesinde derinlerde saklı kalmış gerçekler bir bir gün yüzüne çıkmıştır. Çıkan gerçekler bazıları için azap dolu günlerin başlangıcı, bazıları içinse huzura ermenin mutluluğu olacaktır...
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. AnLLL 0
    aamir khanın bu filmini begenmedim
    Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
    ne yani falcı kadın haklımı
    tam bi zırvalık
    ölüyle iletişim kurulabilirmi ?
    tamam orda kadınlarla ilgili güzel bi olay var yok sayılıyolar falan ama sonucun o cocuga baglanıpta falcının haklı çıkması çıldırttı beni
    ama izlenir aamir khan yapmış herkesin fikri degişiktir begenedebilirsiniz saygı duyarım
  2. türkan 0
    Filim çok güzeldi ve anlamıda büyüktü biraz düşünmek istiyor filim yorum katmanız gerek izlediğiniz filime çok hoş ve anlamlıydı Aamir khan yine göztermiş oyunculuğunu ve diğer oyuncularda harikaydı izleyin derim çok güzel bir anlam veriyor sonunda :)
  3. külkedisi 0
    ilk olarak filmi anlayamayanları anlayamadığımı söylemeliyim. her şey bence yeterince ortadaydı. illa filmdeki bir karakterin çıkıp da olanı biteni anlatması gerekmiyor sonuçta. azıcık kendinizi zorlayıp düşünün anlarsanız. senaryo oldukça iyiydi. ben çok mistik oluğunu da düşünmüyorum. yeteri kadardı. yaşamadığınız sürece bilemez ancak inanabilirsiniz. burada karar bize birakılmıştı ki filmdeki kapalılığı şahsen bu duruma bağlamaktayım. ayrıca klasik Bollywood tipinden çıkıp daha modern çizgilerle filmin ilerlemesi çok iyi bir hava katmıştı. son derece başarılıydı. son olarak filmi Aamir Khan için değil geneline bakarak değerlendirmenizde fayda var bence böyle olmadığı takdirde diğer oyunculara haksızlık etmiş gibi oluyor. zannımca her biri müthiş bir oyunculuk sergiledi. tipler bile oldukça iyiydi. film için siteye teşekkürler.
  4. neşat 0
    aamir khan film senin işin.buda güzel olmuş
  5. zeyno 0
    bence harika olaylar başta kopuk gibi görünse de yavaş yavaş taşlar yerine oturuyor. Zaten film dediğin böyle olur Aamir hiç şaşırtmadı beni bravo....
  6. oLdness_07 0
    Başlarda çok karmaşıktı film, olayların birbiri ile bağlantısını anlamak çok güçtü ama ilerledikçe film çözülmeye başladı. Senaryosu güzel ama ben biraz fazla mistik buldum. Ama şöyle bir gerçek var ki Aamir Khan müthiş oyuncu. 3. idiots ghajini izledim şimdi de bu filmi. Biri komedi, biri drama, biri aksiyon ağırlıklı hepsinde de oldukça başarılı. Her rolu kaldırabiliyor, çoğu Hollywood starından daha iyi bir oyuncu bence. Aynı şekilde Shahrukh Khan´da çok iyidir. Film önerilir, bir şaheser değil ama bence izlenmesi gereken bir Hint Filmi.
  7. tuçe g 0
    yine mükemmel bir kurgu, izlediğime hiç pişman değilim herkese tavsiye ederim
  8. snr 0
    film çok durağan geçsede sonlara doğru olay örgüsü tamamlandığında çok keyif veriyor..her zaman ki gibi klasik aamir khan filmi yani harika bir film..izlemenizi tavsiye ederim..
  9. hüseyin yaman 0
    duygulu güzel bir film,zaman kaybı olmaz.
  10. veyselll 0
    amir khan icin izledim ama film cok sacmaymiş konusu cok karmasık alakası yok olaylar sacma zamn kaybııı
  11. furkan 0
    gayet hoş ve güzel bir yapım tavsiye ederm:)
  12. whisky 0
    bir filmde aamir khan varsa başka hiç bir söze gerek yok mukemmel ötesi filmlerini öncesinden tahmin etmek imkansiz süper Kareena Kapoor da harika biri oyunculuk güzellik herzaman aynı filmlerde oynamnız dilegiyle :)))) seviyorum sizi
  13. bay x 0
    cok guzel bır fılım yawwww
  14. gökhan 0
    Amir khan ın yaptığı film kesinlikle izlenir,bu fimde çok güzeldi ama biraz farklıydı
  15. snapshot 0
    Aamir Khanı Tebrik Ediyorum Bi Film Bu Kadar Geniş Görüş Açılı Oynadığı ve Çektiği İçin.Filmin Sonunda Şok Oldum Beklemezdim...
  16. CEyLAn 0
    Bollywood filmleri herzaman en iyisidir. Film diğer aksiyon filmlerine benzemiyo konusu hem güzel hemde farklı. Aamir khan çok iyi oynamış.Bu filmi beğenenler eminimki SRK´ın DON serisini de beğenir. Mutlaka izleyin derim...
  17. CEyLAn 0
    Bollywood filmleri herzaman en iyisidir. Film diğer aksiyon filmlerine benzemiyo konusu hem güzel hemde farklı. Aamir khan çok iyi oynamış.Bu filmi beğenenler eminimki SRK´ın DON serisini de beğenir. Mutlaka izleyin derim...
  18. mert uzun 0
    Aamir Khan varsa iyidir diye düşünüyorum (3 idiot, ghajını, fanaa) çok başarılıydı inş bu da öyledir
  19. dumangs 0
    filmi cidden begendim aamir khanai görmek zaten iyi geldi oyunculugunu cok bgendim filmden anlasilan acikcasi ne idi söyluyeiblirmyiiz ama herkez kendisi bisey cikarabilir sanirim..polisiye ve dram filminden ne anlayabilriz ehrseyden bi kazancimizmi olmali iyi yonleri zaten coktu filmin ama suc dram ve sevgiydi anladim
  20. eda gümüş 0
    sevgili halil ibrahim ben ne anladığımı anlatsam yönetmene senariste ayıp olur ama bakış açısı tabi herkesin herşeyi anlaması gerekmiyor :)

  21. lewo 0
    bu film güzeldir anlayana
  22. Kozubey 0
    Film bence çok güzel. Anlamakta zorluk çekenlerin biraz daha dikkatle izlemeleri gerek. Zaten son sahnede bütün olaylar açıklanıyor. Bence Amir Khan´ın en güzel filmlerinden biri. Kesinlikle tavsiyedir. Ayrıca sitemize de teşekkür ederim...
  23. emre çetin 0
    3 idiots´tan sonra bi filmde aamir khan varsa o film güzeldir :) bu filmde güzel ama biraz mistik olmuş, ama izlenilebilir yani, bakış açısı...
  24. halil ibrahim çakır 0
    sevgili eda çok merak ediyorum bu filmden ne anladın çünkü biz hiçbişi anlamadık :)
  25. eda gümüş 0
    ah süpersiniz bu film bir harika nede olsa Aamir Khan var :)