Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Rock Kampı - p Rock  360p Türkçe Dublaj izle
IMDB: 4,3 Türkçe Dublaj 360p Hit: 202485

Oyuncular : Demi Lovato, Joe Jonas, Meaghan Martin, Maria Canals-Barrera, Alyson Stoner

Tür : Aile, Gençlik, Komedi, Müzikal

Filmin Konusu

Camp Rock Rock Kampı uzun zamandır müzik tutkusuyla yanan gençlerin buluştuğu bir yaz kampıdır.Mitcihie'de yetenekli bir kızdır.Ve bu yaz bu kampa gitmek istemektedir.İlk başta gidemicek gibi görünsede sonradan gideceğini öğrenir. Çok mutludur fakat orada yaşayacaklarındanda bihaberdir... Bu sene Rock Kampına Shane Gray öğretmen olarak getirilmiştir.Çünkü ünlü şarkıcının şımarık hareketleri onun kariyerine tehdit oluşturmaktadır.Bu yüzden burada tekrar müzik tutkusunu kazanması gerekiyordur... Mitchie'nin söylediği yalan yüzünden başı derde girmiş ve Shane ile arası bozulmuştur.Bakalım Mitcihie hatasını anlayacak mı?Hatasını anlayıp müzik tutkusuna odaklanabilecek mi?. IMDB: 4.3
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. avatar
    zeynep USTAOĞLĞLU 0
    BU DÜNYANIN EN GÜZE ŞEYİİİ!!!! HERKEZE varya tavsiye ederim bunu bence izleyen 10.236 kişiyi aşar çünkü bir çok kişi yazı yazmaz bu yüzden ama birde GENÇLİK PLAJI var bu filmide izlemelisiniz arkadaşlar bu arada da bu film çok güzeldiiii bu filmi 102.430.414.541 kişiyi aşan kişilere tavsiye ederim baaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyy
  2. avatar
    Demi aşığı 0
    Demi´yi çok seviyorum kelimelerle anlatımcak kadar çok seviyorum Lovatic im yanı sırada Selenator Demi´nin bütün filmlerini izliyorum Demi´ye bayılıyorum
  3. avatar
    adıyok 0
    spr bi flmm izlemenizi tavsiye ederiimmmmm
  4. avatar
    beyza 0
    admin bu site harika filmler iin teşekürler.fakat waverly place alex vs alex i yüklemeyi düşünüyomusun???
  5. avatar
    jajs 0
    Yıl olmuş 2013 hala bu filmi izliyorum..:D
  6. avatar
    Lovatic görl 0
    Harika bir film teşekkürler admin siz bügüne kadar gördüğüm en iyi sitesiniz !! <3
  7. avatar
    Esra Temuçin 0
    fena bir film değil ama lemonade mouth daha güzel gerçi bu siteden çok memnunum hiç donmuyor ve aradıgım filmi bu sitede rahatça buluyorum lemonade mouth u da izleyin harika bi film bu da çok hoş bi film tebrikler admin
  8. avatar
    Barış 0
    Altyazılısı yok mu bunun dublaj berbat
  9. avatar
    lenacelebi 0
    bence film idare eder ama daha iyileri var
  10. avatar
    maide 0
    yhaa acılmıyorr bir tanesi sadece 1 parca
  11. avatar
    Gözde 0
    Gerçekten harika bir film, 2.sininde öyle olucağını umuyoruum! Teşekkürler yayınladığınız için
  12. avatar
    Buket 0
    Arkadaşlar eyer film açılmıyorsa tek parça alternatif den izlemeniz iyi olur

    Saygılar:buket
  13. avatar
    simge doğrukan 0
    süper bi film bide demi lovato ve joe jonas olunca kesin izlenir yha bayıldım 11.ciye izledm 2.side çok güzel teşekkürler webteizle.com
  14. avatar
    Sinem İnan 0
    Bu Disney Channel bir harika dostuuum <3 Lovatic olmayı seviyorum <3333 I love you Demi <333
  15. avatar
    Buket 0
    Bunlar ikisi gercekte çıkıyorlardı.şimdi ayrılmışlar
  16. avatar
    Lovatic Jonatic 0
    Bu filme gerçekten ba-yıl-dım.Demi´m Süper .Joe da çok tatlı ama ikinci filmde tipsiz :)
  17. avatar
    LOVATİC 0
    DEMİ LOVATO SÜPER
  18. avatar
    pınar yılmaz 0
    bu filmi hiç sıkılmadan milyonlarca kez izleyebilirim. çünkü öyle güzel ve öyle eğlenceliki... bayıldım. 2´cisi de güzel ve 3. sünü merakla bekliyorum jeo ve demi ye de bayıldım çok güzel oynuyorlardı....
    tek kelimeyle MÜKEMMEL...
  19. avatar
    <BeYzA> 0
    Hepsi çok tatlı ama en şekerı nıck jonas bayılıyorum <3
  20. avatar
    ****melis**** 0
    arkadaşlar ilk ikisi açılmıyor ama sonuncusu açılıyor açılmazsa sekmeyi yenileyin ve açılması için bi 5 dakka beklemeniz gerekiyor film eski olunca oluyo böyle
  21. avatar
    ****melis**** 0
    ses ve görüntü ayrı gidiyo ama filmin içinde Demi olunca farketmyosun :)
  22. avatar
    buse 0
    süper bi film çok güzelllllllllll
  23. avatar
    Barış Topaloğlu 0
    Film açılmıyor yenilenme ihtiyacı var
  24. avatar
    irem karagöz 0
    ya açılmıyor 2 saat bişey dönüp duruyor sonra filmin 1 parçası açılmadı diyor
  25. avatar
    Ayşegül 0
    Ya admin film açılmıyor ben mobilden giriyorum ilk girdiğimde açıldı yarıda kesmek zorunda kaldım bu sefer neden açılmıyor?%mobil%
  26. avatar
    LovaticSıla 0
    Bu film bi harika Demi yi çoook seviyorum film süper ...
  27. avatar
    defne 0
    nası açılmaz ya
  28. avatar
    sera taştemür 0
    ben çok beğendim herkese tavsiye ediyorum mutlaka izleyin :)
  29. avatar
    JasoN 0
    Demi Lavato´nun sesı çok güzel keşke hep öyle kalsaydı şimdi kilo aldı fazla makyaj yapıyo ve bu onu kötü anlamda değiştırmiş....
  30. avatar
    melisdemijoe 0
    Bu filmin yani mükemmel ötesi filmin en komik bölümü hani şu arada Shane,Mitchie´ye şarkı söylüyor ya (gotta find you) hani sonrada Mitchie:niye bana öyle bakıyorsun?! diyor sonra da Shane:hiç sadece farklısın iyi yani iyi anlamda diyor,Mitchie´de:farklı olduğum kesin diyor...:D:D:D
  31. avatar
    melisdemijoe 0
    Bence çok güzel bir film jonaslara ve demiye hayranım zaten onun için bir günlük 6 sayfalık mektup şarkılarının olduğu bir defter 170 cm posteri var bende onun en büyük hayranıyım bunu en içten şekilde söylüyorum seni herşeyinle seviyorum ve yeteneklerin ile güzelliğinde buna dahil mitchie´nin kazanmasını isterdim ama o yarışmadan çıkarılmıştı herkese açıklayamadılar herhalde bunun bir yanlışlık olduğunu yani bileklik çalınması olayının bu yüzden sadece şarkıyı insanlara söylemek için çıktı sahneye yarışmada yoktu herhalde çünkü olsaydı zaten onu seçerlerdi sonuçta shane onla birlikte söyledi ama margereth´ta güzel söyledi zaten.
  32. avatar
    İrem 0
    çok güzel bir film herkese tavsiye ederim gerçekten mükemmel hele de en sondaki joe jones ile demi lovatonun şarkısı süper =) <3
  33. avatar
    Damla 0
    Filmi tam 11 kere izledim bıkmadan Jonasları çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyorum onları ne kadar çok sevdiğimi anlayamazsınız.Nedeni ise Yukarda yazdığın ´´o´´o harfinin 1 tanesini okudunuz ayrıca Demi Lovato çok tatlı <33
  34. avatar
    ozan turgut 0
    çok güzzel bir aydır ara vermeden izliyorum
  35. avatar
    gizem duebal 0
    filim çok güzel üç gündür arka arkaya izliyorum yaa :)
  36. avatar
    eda soylu 0
    bu film bir harika herkeze tavsiye aderim ve miçi ye hayranım
  37. avatar
    buse ece 0
    1 güzel ama 2 daha güzel aneme izletiğimde bunlar çok değişmiş demişti

  38. avatar
    Camp Rockkkkk 0
    Melisacığım en sondaki vizyonu izleyeceksin sadece onda net görüntü veriyor genelde bende hiç açılmıyodu diğer vizyonlar ama artık açamayı başardım.
  39. avatar
    Camp RocK 0
    açılmıyor
  40. avatar
    sıla nur özbek 0
    dünyanın en iyi ve güzel filmi diyebilirim hiç şüphem bile olmadan çokkkkkkkkkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllll
  41. avatar
    zeynep öztaş 0
    Hayatımdaki en iyi filimlerden biriydi inanılma z...........
  42. avatar
    gulsah bilgin 0
    coooooooook güzel 2 side öyle
  43. avatar
    merve karaoğlu 0
    hep burdaydım ve burdayım tek kelimeyle mükemmel
  44. avatar
    melike 0
    süperrr ama camp rack2 de demi lavoyo fazla sacı guzel deyildi ama filim super ve keske şeym grav ve demi lavoto gercek hayata keske bir olsalar cok guzel yakısıyolar ama joe hep yaslı karılarla cıkıyo
  45. avatar
    JONATİC 0
    Joe aşkımsın :)) <3 Türkiyeye gel lütfennnn :D

    Adminin Cevabı: buradan yazarsan geleceğini sanmam
  46. avatar
    beyza bazman 0
    film muhteşemde hd değil herhalde özellikle sonlarını gözlerim acıdı ama film süper
  47. avatar
    ecem akkuş 0
    çok güzel bir filim acayip şekilde çok eylendim çünkü müzik benim herşeyim
  48. avatar
    damla 0
    çok süperrrrr bin kez izlerim bunu benn
  49. avatar
    damla 0
    çok süperrrrr bin kez izlerim bunu benn
  50. avatar
    demiye aşığım 0
    süper bi film buna 10 kez bakmışımdır ve de demi lovato benim bebeğimmm
  51. avatar
    yeliz demirkaya 0
    çok harikaaaaaaaaaa
  52. avatar
    ezgi 0
    süperler bn b bunu çok seviyorum
  53. avatar
    natali incesu 0
    100üncü izleğişim
  54. avatar
    Elvin Mustafazade 0
    film cok guzeldi izlemeye doyamadim sizde izleyin benim gibi dusuneceksiziz.
  55. avatar
    flora agazade 0
    selamlar bu filim bir harika sizde deneyin muhdesem turk azerri cok sasa superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  56. avatar
    emine nur 0
    çokk gzll bunu 10-15 kere izlemişimdirr spr bişiğğğ şarkıları da çok iyi gzll
  57. avatar
    GNC 0
    harika
  58. avatar
    eda demirata 0
    bu film harika bişe ya ama gercek adı joe olan cok yakışıklııııııı
  59. avatar
    azra adaman 0
    çok süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bi filim bayıldıl
  60. avatar
    büşra 0
    filimi 15 kere izledim ama hala sıkılmadım.40kere daha izleye bilirim
  61. avatar
    Elsen 0
    Demi Lovato beni kendine hayran burakti seni seviyorum love you
  62. avatar
    nur kaya 0
    bu filmi çok beğendim keşke mitchie ben olsaydım jonaslar ile filmde oynamayı çoook istiyorum kısacası bayıldım
  63. avatar
    sueda dökmeci 0
    benhiç boyle güzel hilim kormem gerçekten harıraydı :D
  64. avatar
    Deniz Türker 0
    Harika bir müzikal film olmuş, bayıldım buna , bu filmi birçok kez izleyeceğime eminim. :)
  65. avatar
    ilknur sezer 0
    çok güzel bir film
  66. avatar
    merve 0
    süper bir film yhA BAYILIYOM ŞUAN 2 VARMI DİYE BAKTIMM VARMIŞ 2 CİSİNİ İZLİCEMM
  67. avatar
    ezgi özlem yılmaz 0
    film çok güzel ama görüntü biraz kötü
  68. avatar
    karmen maria sofya dikırs 0
    çok sevdim artık seğretmekten sözlerini ezberledim
  69. avatar
    sena 0
    filim sprrr ama çözünürlüğü berbaaat
  70. avatar
    rabia büyük yılmaz 0
    süperrrrrrrrr:) <3
  71. avatar
    mehmet fatih 0
    süper bir film perfecttttt
  72. avatar
    ece niyazi 0
    bu dunyanın en iyi filmi
  73. avatar
    Burak Demirci 0
    muhteşem bir film.disney channelda da izleyeceğim...
  74. avatar
    kübra karabıyık 0
    harıka bayılımm <3 <3 ne desem az kalır ayrıca joe yanı sahıny a hayranım <3 <3 :DD
  75. avatar
    camp rock 0
    bu flim mütiş 2 de Demiye bayılıyom I love you Demi Lovato sizleri seviyorum müzik bazı insanların yaşam tarzıdır benimde yaşam tarzım bu belki sesim güzel değil yanlış söylüyorsun takma ve kesinlikle burakma hayatını dilediğince yaşa tutkunu sakın unutma birileri için kendini değiştirmeye çalışma sen olduğun gibi güzelsin bunu unutma
  76. avatar
    adsısız 0
    inanılmaz bişi :D spr beğendim
  77. avatar
    gizemli nick 0
    süperrrr bir filmm gerçek hayattada jonas şarkılarını dinliyorum ayrıca Nick JONAS a sırılsıklam aşığımmm I LOVE YOU NİCKK <3<3
  78. avatar
    alara 0
    bence demi lovata çoooooooooooook ama çok güzel bir şarkı söyledi bayıldım demi lovatanın kazanması gerekiyordu alkış çok Güzel söyledi
  79. avatar
    Okan KESKİN 0
    mithiş bir film sırf demi lovato oynuyo diye izleyecktim ama gerçekten film harika
  80. avatar
    Ege Aydoğan 0
    Tek partta hiç sorun olmuyor kalite ve dublaj çok iyi ellerinize sağlık teşekkürler :)
  81. avatar
    Alara seyhan 0
    ben zaten jonasları cook sewiyodum denk geldi ve final sarkısı cook güzel this is me yi ezberledim cok harıka umarım rock camp 3 de cıkar harika olur ve keske normaldede böyle bi kamp olsaydi ben kesin giderdim :)
  82. avatar
    sinem akbal 0
    süper bir filimdi harika bn çok beyendim
  83. avatar
    Beren Saat 0
    Ben filmi çok beğendim ama yayın kötüydü.
  84. avatar
    kübrapolat 0
    demi lavato nun oldugu film kotu olmaz da görüntü bozuktu...
  85. avatar
    merve öksüz 0
    Çok heycanlı ve bi o kadarda güzeldi çok beğendiğim filmler arasına girdi ;)
  86. avatar
    ali 0
    güzel
  87. avatar
    semanur hascelik 0
    kusursuz bise cok sevdim
  88. avatar
    semanur hascelik 0
    kusursuz bise cok sevdim
  89. avatar
    nida şimşek 0
    çok güzel di sonu michie nin yerinde olmak isterdim seni seviyorum CAMP ROCK
  90. avatar
    havvaaa 0
    izlediğim en güzel filmdi çok güzel bayıldım ))) <3
  91. avatar
    dicle kayla 0
    süper bi film bayıldım hayatımda izlediğim en güzel film diyebilirim ayrıca (joe bayılıyorum ona çok tatlı ) seni seviyoruz joe:))
  92. avatar
    ilayda gügük 0
    bayıldım
  93. avatar
    gülsüm avcı 0
    süperrrrrrr bir film
    demi lovato joe ve filmdeki herkezi çok beyendim
    dünyanın en iyi en güzel filmi bence
    disney channel a da teşekkürler
  94. avatar
    bomba 0
    bayıldım çok güzel bir film
  95. avatar
    Rabia Sultan Bayırbaş 0
    Joe sana bayılıyorum seni çok seviyorum keşke Demi Lovatonun yerinde olabilip seni görseydim muckk
  96. avatar
    Bağdat Aslan 0
    mükemmel hele joe jonasın onun yalan söyledini öğrendiği sahne müthiş. ama nick jonas çok tatlı taha bayram sana katılıyorum :D
  97. avatar
    karka karamanlı 0
    bence jonas brothers süper ama dizi bok gibi anlıyomusunuz ha ha allam yarabbim yha ne biçim filim
  98. avatar
    elif çiğiltepe 0
    bence çok güzel bir film bütün oyuncular bi harika 2 izleyin mutlakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
  99. avatar
    taha bayram 0
    çok güzel ama demi lovato çok komik nick jonas çok şirin ve harika
  100. avatar
    ayşenur demirhan 0
    bayıldımmmmmmmmmmmm..............süper bi film camp rock 2 yi izlemeyi unutmayın herkese tavsiye ederim.................
  101. avatar
    mary 0
    süper bir filmm herkese tavsiye ederimmmmm
  102. avatar
    camp rock 0
    yorumlariniz icin tesekkur ederim canlarim
  103. avatar
    ERAY AÇIKGÖZ 0
    ÇOK GÜZEL BİR FİLM BENCE BU FİLM DÜNYANIN EN GÜZEL FİLMİ SEÇİLMELİ
  104. avatar
    başak 0
    dublajı ve görüntüsü kötü ama film süper
  105. avatar
    ırmak bıldırcın 0
    film çok güzel filmde çok güzel müzikler var!!!!!!!!!!!!
  106. avatar
    banu güler 0
    süperrrrrrrrr bir film muhteşem kelimeler yetmez
  107. avatar
    banu kel 0
    güzel filmdi bu siteyi çok seviyorum filmlerimi hep buradan izliyorum ama bazıları açılmıyor maalesef.
  108. avatar
    Nisa Gönültaş 0
    bana kalırsa müzik insanın aşkı tatdığı yerdir bende sesimin iyi olmasını çok isterdim ama neyapalım bu yetenek ancak tanrıdan gelir ve ben de yüceden bunu istiyorum this me diyorum evet işte bu benim
  109. avatar
    ilkay karasu 0
    ssssüüüüüpppeeerrrrrrrr biiiirrr fiiilllmmmddi
  110. avatar
    elif bykl 0
    hayatımda gördüğüm en güzel müzikal ve dans eşliğinde oynanan bir film yazanı tebrik ederim
  111. avatar
    aleyna 0
    güzel bir film joe bence çok sempatik hepte oyle kalacak


    seni seviyoruz
    joe
  112. avatar
    berra önder 0
    süperrrrrrrrrrrr bir filimmmmmmmmmmmm.herkese tavsiye ederim. süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  113. avatar
    ebru 0
    mükemmel bir filim bayıldım ve 2. serisini izlemeden geçmeyin
  114. avatar
    ekin su gürkan 0
    bu film çok güzellll ve rock camp muhteşem
  115. avatar
    nisanur tuba 0
    çoook güzel bi flim bayıldım
  116. avatar
    deniz mermer 0
    muhteşemo acaip güzel bi film
  117. avatar
    hayal 0
    süper
  118. avatar
    arife can 0
    cok bulanık ama cok güzel<3
  119. avatar
    Rabia Aydeir 0
    harika br filmdi herkese tavsiye ederim
    izlemeyi unutmayın
  120. avatar
    demi and joe 0
    bayılıyorum bu şarkıya hemde demi lovato bir de joe jones birde nick jonese bayılıyorum...
  121. avatar
    emine rana 0
    Bence film çok güzeldi.Ama bulanıktı,türkçe dublaj kaymıştı.
  122. avatar
    melisa 0
    joe jonas abi o nedir ya çok tatlı
  123. avatar
    seyma yildiz 0
    mukemmel kim diyemezki
  124. avatar
    şevval beyza 0
    çok güzel bir film izledim ve çok sevdiğimi hatırladım :)ancak biraz görüntü problemi var :) :D
  125. avatar
    emre köklüdağ 0
    çok ama çok güzeldi hayatımda izlediğim en güzel filimdi
  126. avatar
    SEVDE BOYKIZ 0
    BU CUMARTESİ DE DİSNEP CHANNEL DE AKŞAM SAAT 20.00 DA VERECEKLER.

  127. avatar
    SEVDE BOYKIZ 0
    HEY ARKADAŞLAR GELİN VE İZLEYİN.BURADA HARİKA BİR FİLM VAR.MUTLAKA İZLEYİN!!!HARİKA BİR FİLM...BEN 9 KERE İZLEDİM SİZDE İZLEYİN...
  128. avatar
    öykü 0
    çok güzel bir film ya <3 <3
  129. avatar
    öykü 0
    admin ses görüntüsü biraz geç geliyor düzeltirmisin
  130. avatar
    büşra 0
    filme bayıldım spr bi film
  131. avatar
    zeynep ilayda palak 0
    bu film bi dahi demi lovato oynuyor onla şarkı söyleyen çocuk çok yakışıklı dimi ama aşkımm çok güzel bir film ahhh..... keşke demi lovatonun yeriinde olabilsemmmm
  132. avatar
    oğuz karlıtep 0
    çok harika vede güzel keşke bir gün ben de öyle bryere gitsem vede ben de o şeyn grey gibi şarkı söyleye blsem haaa filme gelince olağan üstü muhteşem
  133. avatar
    hazal ULUSOY 0
    HARIKAAAA,muhtesem ve çok eglenceli muzikal bir film!!!!!
  134. avatar
    gülnur 0
    süper harikaa
    Nick jonas <3
  135. avatar
    nisa 0
    muhteşemmmmmmmmmmm
  136. avatar
    melisa 0
    çok güzel bir film ama biraz görüntü kötü
  137. avatar
    zehra 0
    çooooooook güzel 1 film izlemelisiniz.bide en sondaki şarkıyı8 dinlemelisiniz mükemmel