Tek parça alternatifler

REKLAM 336
Prometheus Türkçe Dublaj 720p izle
IMDB: 7,5 Türkçe Dublaj 720p Hit: 84956

Oyuncular : Noomi Rapace, Michael Fassbender, Charlize Theron, Idris Elba, Guy Pearce

Tür : Macera, Bilim Kurgu, Gerilim

Filmin Konusu

Alien' ve 'Blade Runner'ın yönetmeni Ridley Scott tanımlanmasına katkı sağladığı türe geri dönüyor. Prometheus ile Scott ezber bozan bir mitoloji yaratıyor. Bu mitolojik dünyanın içinde bir grup kaşif, Dünya üzerindeki insanoğlunun kökenine dair bir ipucu keşfediyor. Bu ipucu gruptakileri evrenin en karanlık köşelerine heyecanlı bir yolculuk yapmaya zorluyor. Ancak yolculuğun sonunda insan ırkının geleceğini kurtarmak için korkunç bir savaşa katılmaları gerekiyor. ''Prometheus'' ile yeni bir mitoloji yaratan Scott, insan ırkının dünya üzerindeki köklerini araştıran bir ekibin hikayesini anlatıyor. Bu serüvende evrenin en karanlık köşelerine sürüklenen ekibin kökleri ararken buldukları, dünyanın sonunu getirebilecek bir şey oluyor. Bu durumda artık bununla savaşıp, insan ırkını bu bilinmez tehlikeden kurtarmaları gerekiyor.
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. AnLLL 0
    ilk başları fena degil orta ve son bölümü tam manasıyla saçmalık ve amatörce tavsiye etmem
  2. ali sağlam 0
    bilim kurgu filmlerinde mantık arayan zihniyeti anlamıyorum şu imkansız bu saçma diye yorum yapmış bi çok kişi diğer bilim kurgu filimleri çok mu mantıklı ? süpermenin başka gezegenden gelmesi kurşun geçirmemesi spidermanın ağ atması bunuda bi düşünün
  3. Uğur 0
    Kenan Bey ve Selda Hanım´ın yorumları filmi özetlemiş bence. IMDB´de 7.1 vermişler ama 3 bile fazla bu filme. Filmin ilk sahnesi sizi öyle aldatıyor ki
    Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
    Alien´in zehiri içip şelaleden aşağıya parçalanması.
    hakikaten kaliteli bir filmi izleyeceğinize inanıyorsunuz. Güzel olabilecek bir konunun içine edilmiş. Yunan mitolojisine de yazık edilmiş. Bu filmde ne bilim var ne kurgu var. Hiçbirşey yok. Tek şey var. O da robotu oynayan adamın oyunculuğu.
    Spoiler butonuna filmi izlemeden önce tıklamamanızı öneririz.
    Bari Charlize Theron ile gemi kaptanın sahnesini gösterseydiler. Accık da biz güleydik. Onu bile çekmemişler. Herhalde paraları yetmemiş.
  4. ozan83 0
    gerçekten iğrenç bir film.zorla izledim.vaktinizi boşa harcamayın bence.. AYRICA İSLAMA TERS, İZLEYİNCE ANLARSINIZ.
  5. ozan83 0
    gerçekten iğrenç bir film.zorla izledim.vaktinizi boşa harcamayın bence.. AYRICA İSLAMA TERS, İZLEYİNCE ANLARSINIZ.
  6. Gaziantepspor 0
    o kadarda iyi bir film değil ama işte idare eder
  7. Kenan Orion 0
    3000 li yıllardan evvel ışık hızına yada o kadar hızlı yol alabilecek bir gemi inşaa edilemez. yav adamlar o kadar yolu tepti yaratığı uyandırdı robotta hangi dilde konuştuysa konuştu yaratık bir laf edemeden kafa göz daldı buda çok yanlış olmuş. kafa göz dalan eleman gitti ahtapota yem oldu ahtapotta arkeologdan doğdu. kafa göz dalan yaratık ahtapottan gebe kaldı en komik sahnede şu ki kafa göz dalan yaratıktan çıkan başka bir yaratık vardı ki oda 1980 lilerin yaratık filmindeki yaratık aynı o ağzının içinden ağız çıkyor falan kafa yapısı fizyolojik olarak aynı yani bu neydi biliyormusunuz ben bu filmi beceremedim alın size der gibi bir film sonu. ayrıca suda yüzen sülük benzeri yaratık bir türdü binlerce yıl bunlar bişey yemeden içmeden nasıl yaşadı. bu saçma... ahtapot başka bir türdü .. saçmalık ahtapottan çıkan 1980 model yaratıkta başka bir tür... Velhasıl izlemenize değmeyecek bir film.. Uğurlar ola. Kolay gele.
  8. ali erden 0
    film hakkında yorum yapmak için roman yazanlar olmuş beyler bilim kurgu açısından güzel bir film kesinlikle izleyin. bilinen en iyi bilim kurgu filmleri kadar olmasada farklı bir havası var ;)
  9. ali erden 0
    film hakkında yorum yapmak için roman yazanlar olmuş beyler bilim kurgu açısından güzel bir film kesinlikle izleyin. bilinen en iyi bilim kurgu filmleri kadar olmasada farklı bir havası var ;)
  10. Mert 0
    Aşırı bi bilimkurgu duyarlılığım ve bilgim yok aslında ama adı üstünde bilim-kurgu, bu kapsamda olan bir filmde, yorum yapan bazı arkadaşlar gibi aşırı mantık aramaya gidilmesi açıkçası bana gereksiz ve saçma geldi,

    Uzay-insan ve insan-uzaylılar bağlamında bence gayet güzel bi film ayrıca devamıda olacağı çok açık,

    Sitenizdeki kaliteli paylaşımlar için teşekkürler umarım suç ve savaş filmlerindeki çeşitliliği arttırırsınız...
  11. murat 0
    GÜZEL Bİ FİLM BU SİTEDE HERALDE EN ÇOK BU FİLME YORUM YAPILMIŞTIR SELDA ARKADAŞIMIZ ÇOK GÜZEL İZAH ETMİŞ SENARYO BİLİNDİK İNSANIN KAFASINI KARIŞTIRMAK İÇİN YAZILMIŞ BESBELLİ AMA FİLMDE Bİ CÜMLE VAR --BEN BUNA İNANIYORUM--- İŞTE HERKES İSTEDİĞİNE İNANNIR
  12. bkinik 0
    simit şeklindeki uzay gemisi biraz büyüyü bozsada film güzel izleyin beğenirsiniz sürükleyici bir film...
  13. kadir 0
    film gerçekten çok güzel bilim kurguyla dolu uzay macerası emeği geçen site yönetimine canıgönülden teşekkürler.. çok farklı bi yaklaşım olmuş yaradılış ama film oldugunu düşünürsek süper ötesi..
  14. Fırat 0
    Film değişik konusu ve inanılmaz görsel efektleriyle süper bir başyapıt. Alışılagelmiş bilim kurgu tarzlardan uzak.Konusuna gelince adı üstünde film hem de bilim kurgu film...
  15. caglar sezer 0
    Filmin ismi yanlıs alıen baslangıc olacakmıs.Promethus ne allah askına ya.Madem alienin en basından baslattınız mevzuyu promethus koyarsanız ısler karısır.film 10 numara.eyvallah......
  16. ELNUR 0
    TESEKKURLER:))))
  17. oguz 0
    filmin devamının daha izlenir olacağını umuyorum. gayet rahat ve sorunsuz izledim teşekkürler
  18. batubudak 0
    yani bizim gözümüzde teknolojisiyle bilmem nesiyle büyümüş bir uzaylı var. bizim son teknolojimiz bile onlara göre tırt. yani beklentimiz bu. böyle olunca uzaylı diye mürekkep balığını görünce böyle uzaylının ta ..... diyoruz haliyle. filmde 2-3 sahne haricinde atraksiyon yok. yeraltı canavarı filmi bile daha heyecan vericiydi ama görmediğimiz yerler olunca ulan acaba bir şey çıkar mı edasıyla tetikte bekliyoruz. ancak onca teknolojiye sahip uzaylı ahtapota kaba kuvvetle yeniliyor. son sahneden uzaylının içinden çıkan tam uzaylı. kedi mi köpek mi belli değil m.q. izlenir mi? evet.
  19. dagci 0
    Çekimler felan güzel denebilir. Hafiften izleyiciyi beklentiye sokuyor. Birşeyler çıkar mı diyorsunuz finalde ama çıkmıyor. Daha da zırvalıyarak bitiyor. 6/10 verdim ben
    Site şahane her zamanki gibi 720p. Teşekkürler.
  20. Alper 0
    Bu siteye bayılıyorum, elinize sağlık :)
  21. Erol KARA 0
    Tek kelime ile harika bir Yapım...ve kesinlikle seyredilecek ayrıca tavsiye edilecek bir Film.Hazırlayanın ellerine Sağlık.Teşekkür ederim.Başarılarınızın devamını temenni ederim
  22. Ego 0
    Afişte ne görüyorsanız o fazlasını beklemeyin:;)
    10/6

    Emeğine Minnet Admin
  23. arzu 0
    milyonlarca dolarlık çöplük Ridley Scott evinde oturup "Alien" serisinden kazandıklarını yesin artık diyorum
  24. Celalettin Kazancı 0
    Teşekkürler,elinize sağlık.
  25. deniz 0
    Gamze Gül.Bu film zaten yaratık serisinin başlangıcını anlatıyor :) Yani o filmin bir parçası kopya felan yok ortada .

    İlk adı yaratık bşlangıç olacakmış zaten,sonradan değiştirilmiş.Yani ortada bir alıntı durumu olmadı hiçbirzaman.

  26. gamze gül 0
    klasik bilim kurgu filmi olsaydı izlenirdi ama yine amaçlarını aşmışlar ve saçmalamışlar tek güzel tarafı görsel atmosferi birçok sahne bana yaratık serisini hatırlattı son oluşan yaratık birebir kopyesiydi tavsiyem yaratık serisini izleyin en azından senaryosu bilim kurgu
  27. Yaman Songür 0
    Film Alıen serisinin başlangıcı....Alien ın 1980 çevrimindeki gemi işte ilk kez bu gezegene inip başını belaya sokuyor..
  28. Erman 0
    Tırt. :=) yani konu güzel fakat iyi işlenmemiş.
  29. Flaky 0
    Abicim adı üstünde film. Ne kuranı ne ateisti yahu. O zaman Avengers filmini hiç izleme Hulk diye ölümsüz bi adam var Allah´a şirk koşuyor valla.
  30. ali balabekov 0
    boyle bakıldığında alamsız.anlamsız olan şuki bizi yaratan bi tanrı var buda kurani kerimde var.yaniki bu filmi çeken bi ateist olmalı hem ateistizm tanırı danmakla yanaşı böyle düşünceler ortaya getirir.ha ozaman bi bizde gözatalım tarihi manbaalara orada milyarlarca sırr var.ama abicim grafik müthiş olmuş montajçı iyi işlemiş.admin ellerinden öperim 720p güzel kalite bunlara 1080p yaparsanız süper olur
  31. ali balabekov 0
    boyle bakıldığında alamsız.anlamsız olan şuki bizi yaratan bi tanrı var buda kurani kerimde var.yaniki bu filmi çeken bi ateist olmalı hem ateistizm tanırı danmakla yanaşı böyle düşünceler ortaya getirir.ha ozaman bi bizde gözatalım tarihi manbaalara orada milyarlarca sırr var.ama abicim grafik müthiş olmuş montajçı iyi işlemiş.admin ellerinden öperim 720p güzel kalite bunlara 1080p yaparsanız süper olur
  32. Tunc Taner 0
    film gayet başarılı sadece seste bazı sorunlar var ama gayet güzel ve etkileyici bi film . ben sitenizi sürekli takip ediyorum elinize saglık
  33. oğuzhan 0
    film güzel uzaylılar fln çok güzeldi ama sonra o alien fln karışınca saçma oldu
  34. rednexi 0
    Güzel film.. teşekkürler
  35. Noyan Kiyma 0
    Insanlik tarihi ve insanlarin "muhendisleri" kurgusuyla baslayip "alien" in dogusunu seyrettigimiz bir film.Senarist napicagini bilememis,en sonda da alien sacmaligini atmis ortaya.Bence tamamiyle bir vakit kaybi,senaristler bence bilimkurgu ve sacmalik arasindaki ince cizgiyi cok iyi tayin etmeli.Bu sitenin tam bir hayraniyim calismalara devam tesekkur ediyorum bu arada.
  36. Yunus 0
    Tamam bilim kurgu falan çok fazla mantık beklemiyorum ama hiçmi mantık olmaz arkadaş. O kadar saçma bir film´ki birazcık olsun mantık yok. Ha film zaman geçirtiyor. Görsellik var gayet güzel efektler var. Ama sadece bunlar´dan ibaret başka hiç birşey yok. Sonuç olarak izleyebilirsiniz ama çok fazla bir şey beklemeyin. 5/10
  37. drs yus 0
    çok saçma olmuş film
  38. ugur öztürk 0
    admin 720p altyazıı ne zaman çıkar ??

    Adminin Cevabı: Sitede var
  39. berkan 0
    film izlenilebilir.güzel bi yapıt.birde sayın editor bu insan kırkayak filmini sitenizde bulamadım.bunuda yüklerseniz sevinirim.

    Adminin Cevabı: The Human Centipede diye aratırsanız bulacaksınız
  40. çağrı 0
    film güzel olmuş hoşuma gitti sanırım alien serisinin başlangıcı bu film mutlaka izleyin
  41. MEHMET 0
    matematik aklin fikrin kaynagı ise siz filmin kalitenin ilahısınız...
  42. nzm ylz 0
    720p çıktı.sitemizde izlemek istiyoruz.

    Adminin Cevabı: 1 gün içinde inşallah
  43. fevzettin 0
    Gecenizi berbat etmek isterseniz seyredin
  44. Hüseyin Ksk 0
    720P versiyonu çıktı..

    Adminin Cevabı: 1 2 gün içinde yerli sitelerde paylaşır bende indirip eklerim
  45. Uğur Erdoğan 0
    Benim ilgimi çeken bir konusu olması ayrıca bir ilgibi çekti. Gayet güzel bir filmdi.
  46. Garip adam 0
    ses kaymasımı var yoksa banamı öle geldi ?

    Adminin Cevabı: 300 ms e yakın evet ripleyen kişi dikkat etmemiş ses kaynağı line diye sanırım
  47. ÖMER FARUK KOCA 0
    SELDA AK ... ARKADASIMIZ BUTUN HERSEYIYLE ÖZETLEMIS TEBRIK EDIYORUM KENDISINI.. COK GUZELBIR YORUM OLMUS
  48. Excalibur 0
    Sayin Admin,
    elinize, emeginize saglik! Harika isler cikariyorsunuz.
    Sayenizde bu askami da kurtardik :-))

    Adminin Cevabı: teşekkürler ;)
  49. kadir 0
    adminim bu filmi indirebilirmiyiz


    Adminin Cevabı: anasayfadan duyuru kısmını ınceleyınız
  50. karahuso 0
    elinize sağlık Söyleye söyleye dilimde tüy bitti. Sizbu alemin kralısınız.
  51. hakkı bostan 0
    480 p olarak izlemek ve indirmek istemedim.720p t.dublaj çıkınca izlerim artık.bilim kurgu ve fantastik hayranı olarak beklemeye değer gibi.ayrıca site çok güzel 720p görüntülerin artarak devamı dileğimle teşekkürler.hergün burdayız.

    Adminin Cevabı: teşekkürler blurayı beklemekteyiz hâlâ
  52. Keremgn 0
    Bilimkurgu adına kaliteli bir yapım ve gerçekten iyi oyuncuları var. Bu filme kötü diyemeyiz bence çünkü insanı alıp başka bir aleme götürmüyor değil.. İlla her film roman gibi ağır ve belgesel gibi her şeyi akla dayandırmak zorunda değildir çünkü sanattır bu.. Olmasını değil, olmuş olsa neler olabileceğini düşündürtmeye çalışır ve tamamen insanın hayalgücüne endekslidir. Yoksa siz bu film yerine oturup başka dünyalarda hayat varmı ve var ise olası formlar asıl olabilir başlıklı bir belgesel de izlemiş olsaydınız olurdu o zaman..
  53. efe baran 0
    bu filmi 2 gün önce izledim ama hala etkisindeyim.tekrar izlemek için siteye girdimyorumlar dikatimi çekti özellikle selda hanımın yorumu.filmi izlemeyen biri bu yorumu okuyunca izlemekten vaz geçeblir o kadar kötü yorumlamış hanfendi.ben bir bilimkurgu film hayranı oarak diyeblirimki bu güne kadar izledigim en güzel film di herkese ısrarla tavsiye ediyorum .iyi seyirler.
    not.webteizle.com ekibine sonsuz teşekürler iyi çalışmalar..
  54. berbat 0
    hayatımda izledigim en kötü filmlerden biri
  55. Mert D 0
    Uzun zamandır bekliyodum ama berbat ötesi bir şey çıktı imdb puanını film ekibi ve çevresindekiler vermiştir kesinlikle hak etmiyor 4-5 puan arası bir film o da sırf görsellik
  56. enes 0
    film güzelde işler Güçler 720p yüklermisin adminim
  57. sami akdi 0
    güzel filmdi elinize sağlık :D
  58. kadir 0
    adminim 720p ne zaman çıkar bilginiz varmı bu filim 480 izlenmio şimdiden tskler adminim.

    Adminin Cevabı: bilgim yok araştırırsanız rahat bulabilirsiniz. bluray çıkış tarihi gibi.
  59. enis okat 0
    daha iyi olabilirdi sanki alien nın yaradılışı admine tşkler..
  60. ferid 0
    kusmayi sevenler bu filmi kacirmasin bence mide bulandirici bir filmdi tesekurler admin iyiki varsin
  61. murat 0
    beklediğim filmlerden biriydi.emeğine sağlık.tşk.gerçekten çok kaliteli bir site inşaallah hep böyle devam eder.
  62. cihat çelik 0
    pardon arkadaşlar bi düzeltme yapıyorum bizim salaklar yanlış çevirmiş 3.27 çarpı 10 üzeri 14 olmalıydı doğru çeviri. bu durumda yinede 400 olmasada 20 ışık yılı yapar =) yani hala imkansız =) ayrıca o mesafeye bilinen en hızlı aracın(mesela voyager1) uzayda kurşunun 16 katı hızla hareket edebikldiğini ve kurşununda 3800 km bölü saniye olduğunu duşunsek bile bu yolculuk yinede 6 bin yıl sürerdi oda en az =) ayrıca hiç bir teori yada kendine saygısı olan hiç bir tahsil sahibi insan hologram fikrine sıcak bakmaz bu tamamen fiyaskodur. öyle bişey yoktur zaten var olamaz arkadaşlar. fizik kurallarına göre ışık biryere çarpmadığı veya yansıtılmadığı sürece durmaz. neyse cok konustum okuyanlara tesekkür edeirim ii seyrler =)
  63. cihat çelik 0
    ilk olarak einstein amcamızında bize öğrettiği ve kanıtladığı gibi hiç birşey ama hiçbirşey ışıktan hızlı hareket edemez .. aynı zamanda uzay zaman bükme muabbetide bilim dergilerini satma yollarından başka bişey diildir günümüzdeki bilim adamlarıda paraya tapan insanlardır .. bak arkadaşım birçok filmde yapılan bir hata, 3 çarpı 27 çarpı 10 üzeri 14 kilometre 400 küsür ışık yılı yapar . dünyadan birşey ışık hızında bile uzaklaşmış olsa 2093 yılında ancak 80 ışık yılı gitmiş olması gerekir oda anca bu gemiyi 2013 yılında göndermişiz demektir. e sen keşifi 2089da yapıp 4 yılda o mesafeye nasıl gittin dingil? =)) işte bilimkurguyu öldüren çok basit teknik hatalar .. scota hiç yakıştıramadım böyle basit hataları =/
  64. cagri 0
    benim ccok buyuk hayalkirikligi daha iyi bir kurgu belkiyordum
  65. Adem Polat 0
    Son zamanki filmlerde ses kaymaları var. Düzeltirseniz sevinirim. Öte yandan herşey çok mükemmel. Emeğinize sağlık..

    Adminin Cevabı: Ses Orginal dvd den olmadığı için fazla özen göstermemişler sanırım Ses kaynağı şuan LINE orijinali çıkınca yenilenecek
  66. Trtheammo 0
    #selda ak bune ya guzel yada kotu diceksiniz bu kadar hayatını anlat demedik sana
  67. deathday 0
    İnsanların yaratılışı farklı açıdan bakılmış , uzaylılar var ayrıca, güzel film seyredilir. ımdb den aldığı puanı hak ediyor. Gönül rahatlığıyla seyredebilirsiniz.
  68. selda ak 0
    Öncelikle Paylaşım için teşekkür Film ile ilgili sürprizbozanlar (spoiler) içerir. Uzun zamandan bu yana izlediğim en büyük fiyaskolardan birisi ne yazık ki Prometheus. Filmin neresinden tutarsanız orası elinizde kalıyor adeta. Öncelikle bu filmin senaryosunu yazan arkadaş boyundan büyük bir işin altına girmiş besbelli. Filmin ana fikri insanların kökeni, nereden geldikleri ve yaradılışındaki amacın ne olduğu. İşte bu kadar derin bir konuyu işlemek herkesin harcı değil. Filmi bu derin konuya ilginç bir bakış açısı getirecek diye izliyorsunuz, izliyorsunuz, izliyorsunuz ve de sonunda diğer Hollywood saçmalıklarından pek bir farkı olmadığını anlıyorsunuz filmin. Yani arkadaşım madem yeni, ilginç,zekice birşeyler aklına gelmiyor söyleyecek o zaman niye böyle konularla ilgili film çekiyorsunuz sırf ´´entelektüel´´ gözükebilmek için. Sizin yaptığınız zeki, kültürlü gözükmek için kemik gözlük kullanan insanların yaptığına benziyor adeta. Evet o insanlar gibi entelektüel gözüküyor filminiz ama sadece gözüküyor o kadar. Birşeyler söylemeye çalıştıkça içinin balon kadar boş olduğu anlaşılıyor filminizde onlar gibi. Filmin karakterlerinin klişe (stereotip) oluşundan, Charlize Theron´un canlandırdığı karakterin o filmde ne işe yaradığına ve uyduruk ötesi final kısmına hiç değinmeyeceğim. Dakikalarca daha bu uyduruk, balon filmi eleştirmeyeyim zaten bir sene sonra hatırlayan bile kalmayacak. Son olarak filmde beğendiğim iki unsuru da söyleyip eleştirimi noktalayayım. İlki filmin görsel atmosferi, ikincisi de filmdeki robotun Stanley Kubrick´İn 2001: Space Odyssey filmindeki Hal 9000´in beden bulmuş halini anımsatması bana. Bunlar bile filmi kurtarmaya yetmiyor maalesef
  69. fg 0
    ya hep böyle oluyor 1 gün sonra türkçe dublajı geliyor:)) saol admin eline sağlık 2 kez izlenicek bir film bence keşke hep bu tarz da filmler cekseler ya merak heycan uyandırmayan film beğenmiyorum bu harikaydı bekledik bekledik sonunda ama bence dha iyi yapabilirlerdi görsel yönden muhteşem konuda iyi ama neyse tavsiye ederim bilimkurgu sevenler kaçmaz