Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Monte Carlo Türkçe Dublaj 360p izle
Türkçe Dublaj 360p Hit: 119346

Oyuncular : Leighton Meester, Selena Gomez, Katie Cassidy, Andie MacDowell, Cory Monteith

Tür : Komedi, Macera, Romantik, Gençlik

Filmin Konusu

Üç kız arkadaşın Paris'te geçirdikleri tatilleri boyunca başlarından geçen komik olayların anlatılacağı filmin yönetmeni 2005'de çektiği Aile Bağları (The Family Stone)'ndan bu yana kamera arkasına geçmemiş olan Thomas Bezucha. Film, 18 yaşındaki Grace (Selena Gomez) ve en yakın arkadaşı Emma Danielle (Katie Cassidy)'in bir lokantada çalışmasıyla açılıyor. Grace'in amacı Paris'e gidebilmek için para biriktirmektir. Mezuniyette, Grace'in üvey ablası Meg geç kalır ve onu utandırır. O gece yemekte Grace'in üvey babası kızlarını tatile Fransa'ya göndereceğini söyler fakat Meg kızlarla gitmek istememektedir.
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. selenator <3 0
    harika bir film sadece selenanın olması bile yeter izlemelisiniz
  2. selenator <3 0
    harika bir film sadece selenanın olması bile yeter izlemelisiniz
  3. neslişah kurnaz 0
    innılmaz 5 kr izledim ama yinede bıkmadım selena gomezin bütün hepsni binlerce izlesemde bıkmıyorum her filmi derss alınacak şekilde selena gomezi keşke görebilsem vee büyüdügüm zaman hedefim de bu onu görmek :) <3
  4. delfin yılmaz 0
    çok güzel bir film lütfen izleyin...haria
  5. esom 0
    Tamamen boş bi filmdi. Sıkıntıdan bayıldım . Gereksiz filmdi vakit kaybı ama 10 yaşındaysanız o ayrı bayılarak izlersiniz
  6. selena bella 0
    selena gomezin adnı taşıdığım için kendimle gurur duyuyorum ve çevremdeki herkes beni selena gomeze benzentiyor btabiki benziyorum ve bundanda gurur duyuyorum YANİ BU KÖTÜ BİR BENZETME DEĞİL TABİKİ HOŞÇAKALIN
  7. ..... 0
    Gerçekten çok güzel bir filmdi . Yüklediğiniz için çok teşekkürler .
  8. sena nur eşkar 0
    bayıldım
    herkeze tavsiye ederim
  9. sena nur eşkar 0
    bayıldım
    herkeze tavsiye ederim
  10. Enes Gümüş 0
    yha çok güzel bir film selenaya hastayım yüm filmlerini 3kez izledim heralde
  11. sinem yücel 0
    harika bir film inanılmaz bayıldım tam gençlere göre herkese tavsiye ederim izleyin !
  12. Yağmur U. 0
    Harika bir film :)))))
  13. Semiha 0
    partları onarabilirmisiniz ? bütün filmleri bu siteden izliyorum,çok güzel bir site bu filmi 2 gündür açmaya çalışıyorum. ilginiz için teşekkür ederim.
    saygılarımla...
  14. Aytac 0
    Мне не понравилься фильм
  15. ÖyküSu 0
    Gerçekten mükemmel bir film.Mutlaka izlemelisiniz....
  16. Gamze Akın 0
    Süper Bir Film Eğer Gerçekten Paris e Gidersem Bu Filimi Hatırlayacağım (Paris Gitmem Hayalim )
  17. Besna Erol 0
    Mükemmel bir film. Bazı yerleri çok heyecan verici.İnsanın kalbi duruyor.sonu da çok güzel. izlemenizi tavsiye ederim
  18. gülbahar yörük 0
    bence güzel ama açılmadığı için tamamını izleyemiyorum hemen düzeltilsin 2 aydır bu film için bekliyorum ve sadece sorunlar sırayla düzeltilecek diyor ben memnun değilim kaç tane sorununuz var bir söylermisiniz.
  19. Misafir 0
    Flime bayıldım o kadar güzel ki anlatamam ben zaten Selena Gomeze bayılıyorum flimleri de çok güzel her flimi gibi bu da sssüüüüpppeeeerrrdi ...
  20. El 0
    spr di yha Selenator varmı bu arada?!
  21. evita esgici 0
    süper bir film
  22. ilayda akca 0
    süper bir filmmiş herkese tavsiye ederim ayrıca selena gomez her zaman ki gibi yine çok talısın :D
  23. irem 0
    Gerçekten bu filmden çok şey öğrendim harika bri film tavsiye ederim :)
  24. selenator 0
    admin bu filmi çok seviyorum ve baş rolde selena var yüklediğiniz için tşk.
  25. selena 0
    cok guzel bir filmdi byildim ama merak ettiyim bir sey var nasil selena dan iki tane yapabiliyorlar bir programlami?
  26. Duygu Ersoy 0
    Çok güzel bir film. Nede olsa baş rolde Selena var.
  27. disney 0
    harika film harika site istediğim her şey var TAVSİYE EDERİM
  28. Barış Topaloğlu 0
    Bu sayfaya geldiysen direk bas play´a izle:)
  29. elif salman 0
    çok sevimli bir film. böyle filmleri severim zaten. hem ailecek hem kız kıza çok güzel oluyor. leighton meester favorim. siteye teşekkürler. hep böyle filmler çekilsin.
  30. isimsiz 0
    this movie is great or bi / bu film bi harika yaha
  31. GAMZE 0
    çok güzel yaa!!!
  32. ilknur 0
    Pek beğenmediğim bunu :(
  33. deniz 0
    firefork ne bendede açılmıyorda partlar
  34. hülya buğdaycı 0
    videoların hiçbiri açılmıyo hem de firefoxdan denedim başka ne yapabilirim?

    Adminin Cevabı: alternatifi dene
  35. vesile 0
    filim güzelde kesiklik çok oldu
  36. aslı 0
    çok güzel film herkese tavsiye etmiyorum
  37. olea 0
    çooook iğreç ve açılmıyor bile birdaha bu sitaya girmem
  38. minka 0
    selena gomezden hoslanmiyorum. ama film cok guzel.
  39. bilge 0
    bu flm harika selena gomez olunca harika
  40. pervin kanidagli 0
    cok guzel bir film ve bende su an parisde yim ova
  41. darkness 0
    pis deyildi...ama superde deyildi
    selena gomezin bundan daha iyi filmleri var
  42. darkness 0
    pis deyildi...ama superde deyildi
    selena gomezin bundan daha iyi filmleri var
  43. no name :) 0
    indiremiyorumm.neden ?lütfen düzeltinn.çünkü acill :D lütfen
  44. no name :) 0
    Bu filmin çoğu kısmını başka bir sitede izledim ve oradaki son part sıkıntılı olduğundan devamını buradan izledim.Çoğunu başka yerden izlediğim halde buraya yorumumu eklemek istedim . Teşekkürler . Çok güzel bir film izlediğim ve beğendiğim çok az filmden bir tanesi ve :
    HEY SEN,ORADAKİ EĞER BU FİLMİ İZLEMEKTE ŞÜPHE DUYUYORSAN BANA GÜVEN VE KESİNLİKLE İZLEMEKTEN KAÇINMA ÖYLE BOŞ BİR FİLM DEĞİL YANİ :)
    Benden bu kadar çok teşekkürler :)
  45. ssevgi tuna 0
    çook güzel bi film tavsiye ediyorum muhteşem :) kesinlikle bu siteden izleyin digerlerinde donuyor bu güzel film gibi çook güzel bi site bu filmi siteye koyduğunuz için tşklr admin :)
  46. ezgi__1 0
    bu site harika her istediğim film var sağolun ve film harika ötei bayıldım
  47. ipek 0
    harika bir film bayıldım
  48. sude yaylak 0
    muhteşem ya
  49. Tuğçe 0
    güzel bir film
  50. Ezgi Savcı 0
    MUHTEŞEM ÖTESİ
  51. seyma karakulahoğlu 0
    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
  52. nehir 0
    partlılarda hata alıyorum izleyemiyorum.. :(

    Adminin Cevabı: Firefox ile izlemeyi deneyiniz veya alternatifi deneyiniz.
  53. deniz 0
    süperdiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)
  54. jkughkh 0
    hangi filmi izlesem sorun çıkıyr admin kontrol eder misin. video stream not found dioo :(

    Editörün Cevabı: Firefox ile izlemeyi deneyiniz.
  55. CEKİ 0
    SÜPER ÖTESİ...O ŞATSSS.??
  56. ulya qehremanova 0
    super... her kese tavsiye ederim)))))
  57. emily 0
    :)bayıldım denir mütişş en sevdiğim kişi selena orda
  58. ömür 0
    partlar çalışmıyo admın

    Editörün Cevabı: firefox uzerinden acarsaniz caliscaktir
  59. tülay karakuş 0
    harika bişey ya arkadaşlar tavsiye ediyorum bence izleyin



  60. Mehmet Budak 0
    HARİKA ÖTESİİİİ :)(
  61. ülkü 0
    arkadaşlar çok güzel bir film tavsiye ederim
  62. nina halovin 0
    very funny movie:D
  63. ayşen 0
    çok cikşş hauu selena çok seksi yaaa
  64. NIKA 0
    romantik,komik,guzel bir o kadar da zevkli.sevdim bu filmi.bence hemen play tusuna basin