Tek parça alternatifler

360p Alternatifler



REKLAM 336
Kan ve Kemik - Blood And Bone Türkçe Dublaj 720p izle
IMDB: 6,7 Türkçe Dublaj 720p Hit: 332068

Oyuncular : Michael Jai White, Dante Basco, Eamonn Walker, Julian Sands, Gina Carano

Tür : Aksiyon, Dram

Filmin Konusu

Ölen arkadaşına verdiği sözü yerine getirmek için bir adamın Los Angeles'da ki dövüşlere katılmasını konu alan aksiyon dolu bir film.Filmin akışı çok güzel bir şekilde sağlanmış.
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. ali bey 0
    admin ellerine saglık site on numara kardeşim benim başarıların devamını dilerim gözlerinden öpüyorum
  2. Rıdvan Akpınar 0
    Arkadaşlar Film Harika Site Sorunsuz Emeğü Geçen Herkezin Eline Sağlık
  3. onur 0
    cok guzel fimdi yapanın ve oynayanın taşşakları sagolsun :)))))
  4. ne farkeder 0
    kimbo reyiz finalde boruyu döşedi :D
  5. ramazan korkmaz 0
    bugun dısarda seyır halınde yururken filmin tv deydı yakınlasım fılım adına baktım ve sımdı filmi seyrettim ve gercekten cok güzel filim emegı gecen herkese tşk SAYGILAR ...
  6. ibrahim yasak 0
    ben halil usta cok güzel site elerinize saglık bende küptaş kayrak andazşt ustasıyım 05385434855
  7. mustafa saban 0
    filmi sonuna kadar izledim film gercekten harika bayildim :) ellerini saglik (YONETMEN)
  8. emrah 0
    cok super bı flım
  9. mustafa kahraman 0
    bu film oscarlık 5 yıldız verin
  10. ZEYNAL 0
    super bi film
  11. Efe 0
    gercekten begendik izledik 10 üzerinden 100
  12. arslan salih 0
    valla süperbi flim emeginize de teşekkürler ellerinize salık diyorum arkadaşlar
  13. ata 0
    saolun film çok güzel
  14. erkan aral 0
    TEŞÜKÜR EDERİM (ARŞİVÇİ)
  15. TAMER YAGİZ 0
    böyle film izlemedim çok güzeldi devamı gelirse memnun olurum çok tşkkler
  16. ferdi alili 0
    çox quzel fılım filmden keyf aldım
  17. erdi sargın 0
    admin film cok donuyo lak var galba bu soruna bi care bulun lütfen agız tadıyla film izlemek istiyorum
  18. Rigor 0
    Süper...
    Emeği geçenlerin ellerine sağlık...
    webteizle.com çok başarılı....
  19. hasan avcı 0
    gerçekten süper bir film di bana göre :):)
  20. YaSiN 0
    sprr filmm
  21. oktay demir 0
    cok güzel dövüşüyo ama benim kadar dövüşemiyo
  22. Ali Gnr 0
    Sayfa admini teşekkür ediyorum sana. Filmide çok beyendim
  23. DumanlıKent12 0
    film kalitesi iyi tşk admin....
  24. oğuzhan sarı 0
    tek kelime muhteşem bi flimdi kan ve kemik izlenmesi gereken muhteşem flimlerdendir..
  25. ihsan 0
    gerçekten çoook süper bi film izlenmeye değer
  26. Undisputed 0
    Bu filmi 2. kez izliyorum ve ilk izlediğim kadar zevk aldım
  27. bazidli serhad 0
    qercekten ızlenmesı qwrreken bır fılm admıne cok tesekurler bızı boyle bır fılm ızletme sansı verdqı ıcın hıc dusunmeye qerek yoq hemen ızleyn :)
  28. eyup ergun 0
    tek elime harikaydı filme kapılıp gidiyo insan 10 üzerinden 10:)))))) süpersin adamım
  29. yuri boyka 0
    gerçekten müthiş bi film başındaki dövüşü gördüm filme kitlendim yani
  30. abdullah çekin 0
    gerçekten çok tşk film süper site ve çalışanları ayrı süper 0 takılma dogru yoldısınız biz taraftarlar arkanızda bol şans
  31. sertan altın 0
    harikaa bir film herkesin izlemesini tavsye ederim saygılar
  32. alii 0
    fena fena çokkk fenaa serisi nezaman çıkıcak HA BU ARADA ŞU ANA KADAR SORUNSUZ İZLEDİĞİM İLK FİL SİTESİ UMARIM BÖYLE DEVAM EDER ÇOK TEŞEKKÜRLER
  33. alii 0
    fena fena çokkk fenaa serisi nezaman çıkıcak
  34. iffet çorumlu 0
    harika bir film bayıldım doğrusu şuan beni ayıltmaya çalışıyolar her tarafım kolonya oldu :D
  35. sait bizzet 0
    çok süper film bu arada sitenizde çok güzel hiç hata vermedi
  36. furkan oktay 0
    hem film hemde site süper hiç takılma yok yönetime teşekkürler
  37. mahoni 0
    ben dövüş ve aksiyon filmleri izlemeyi severim kan ve kemik filmi isledigim harika bir film dövüş sahneleri süper filmi yapımında emegi geçen ve bu sitede seyretme imkanı veren arkadaşkalara teşekkür ederim
  38. kursat 0
    dövüş ve aksiyonu yerinde güzel bir filmdi tavsiye ederim.
  39. sina? miçoo?ullar? 0
    ?lk defa usenmeden b? yorum yaz?yorum ve bu da 2 nc? yorumum kes?nlikle el?n?ze sal?k ama el?n?z tem?zse :))))))
  40. enes gezgör 0
    Gercekten guzeL Bır FiLm Ayrıca sitenız cok guzeL tesekkurLer EMegı gecenlere tesekkurler.
  41. danyal topatan 0
    bu filmde bir harika idi... siteniz çok güzel, partlarında kendiliğinden açılmasını düşünmenizde bir harika, emeği geçenlere teşekkürler...
  42. Şahin TÜRKER 0
    Admin eline sağlık! Sorunsuz filmi izledim teşekkürler...
  43. enes özcan 0
    5. part başka bir filmin part'ı lütfen gereğini yapınız.

    Adminin Cevabı: Düzeltildi. Sorun için özür dileriz.