REKLAM 336
Cadet Kelly Türkçe Dublaj 720p izle
IMDB: 5,2 Türkçe Dublaj 720p Hit: 83334

Oyuncular : Hilary Duff, Christy Carlson Romano, Gary Cole, Shawn Ashmore, Aimee Garcia

Tür : Komedi, Aile, Gençlik

Filmin Konusu

Kelly, dik kafalı, moda meraklısı, tipik bir genç kızdır. Annesinin yeni kocası bir askeri okulda yeni bir işe girince ve Kelly'yi okula yazdırınca Kelly, endişelenmeye başlar. Sadece http://disney.webteizle.Com'da
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. gaye çiftçi 0
    çok güzel çok ama çok teşekkür ederim ilk defa bu kadar çok kelimesini çok kullandım harikasınız siz
  2. ilayda afşar 0
    hiç bir sitede bulamamıştım.eklediğiniz için teşekkür ederim ayrıca izleyecek lan herkese tavsiye ederm müthiş bir filmdir.
  3. Ecem ( Süper Bi Flim) 0
    Çok Güzel Bi Flim İlk Bşka Sıkıldım Sonra Dhada güzeleştiya Nediyeceğimi Bilemiyorum :S Ben İzledim HiÇ Donmadı Çok İyi Bi Site
  4. ela 0
    bu film ´ in 2. si çıkdımı acaba çıksa çok iyi olurdu :))
  5. HARİKAAAAAA 0
    HARİKAAAAAA
  6. -_SeNaS-_ 0
    Başlarında Birazcık Sıkıldım Ama Çok Harika bir Dizi Olduğunu Söylemem Lazım.Herkese tavsiye Ederim :D izleyin Harika bir dizii :DDDD
  7. sibel kuş 0
    ben sizi zaten ben tanırım belki ben bu filmi izledim ve çok beyendim ben ce siz de beyenmelisiniz diye uyarıyım ben sizi tamam mı :) :) :) :)
  8. derya tepe 0
    görüntü kalitesi berbat ama film o kadar güzel ki kapatıyo
  9. Ebru 0
    başta açılmışdı sonra yanlışlıkla bilgisayarı kapattım geri açtığımda doluyor doluyor başlamıyoo şimdi tekrar bilgisayarı yeniden başlatıcamm :D
  10. quen 0
    dahiyane bir film kelly ve kaptani rolu cok amma cok guzel oynadilar bir sozle cadet kelly filiminden cok hoslandim
  11. ilknur 0
    Yaa nolur yardımcı olun .. açılmıyor.hemde izleyeceğim yer bile çıkmıyor.
  12. selena gomez 0
    süper bayıldım hemde sıçan diyen kıza
  13. BÜŞRA 0
    harika 2. defa seyretmeme rağmen yine heyecanlandım ve ağladım
  14. naz güneş 0
    bir sinemayı çok beğendiyom bir samsarı kız çok yakışmış onun severim ve neşeli bu kadar beğeniyorum
  15. harry styles 0
    çok güzel bir film 100 defa izlemişimdir
  16. one direction 0
    so random mu sitenizde bulamıyorum benim istediğim demi lovata nun gitmiş olduğu so random onu eklermisin admin
  17. GAMZE 0
    ÇOK GÜZEL BEN BU FİLMİ TAM 30 KEZ İZLEDİM :)
  18. tutku 0
    admin uçan tekmeyide eklermisin hiç bi yrde bulamıyom yaa bu arada tebrikler siten çok başarılı sevdiğim yabancı dizilr var
  19. ayşe 0
    çooooookkkkkk güzel
  20. hüsnü çoban 0
    lütfen kabul edin beni
  21. ahmet kaba 0
    BİRAZ SIKICI AMA İDARE EDER
  22. fgb 0
    güze3
  23. merve 0
    muhteşem bir filmdi
    bu filmi herkez izlemeli
    ellerinize salık
    çok teşekür ederiz bize izlettirdiyniz için
  24. merve 0
    muhteşem bir filmdi
    bu filmi herkez izlemeli
  25. lale akyüz 0
    olmuyo admin tıkladım görüntüsü değişiyor sadece partların yarısındayken diğer parta geçiş yapıyo

    Adminin Cevabı: internet hızınızı test edermisiniz. en az 1 mbit ile sorunsuz izlersiniz hd ye tıklayınca
  26. lale akyüz 0
    sürekli diğer partlara geçiyor izlenmiyor

    Adminin Cevabı: HD simgesine tıklayın+
  27. Mehmet Tadıgüzel 0
    Yeni eklenen filmleri ve dizileri tek link movshare olarak eklermisiniz

    Adminin Cevabı: Başkaları sitelerine kolay bir şekilde eklememesi için alternatif eklemiyoruz
  28. Flow 0
    Admin sen Supersinnnnnnnn Hep guzel filimler koyuyorsun disneyin filimlerin cok koy ne olursun
  29. minka 0
    Admin,sana cok tesekkur ediyorum.yine guzel film eklemisin ellerin yorulmasin
  30. nurongam 0
    süper bi filmdi, yine harika bi hilary duff filiydi. ellerine sağlık admin bir numarasın yine müthiş bi film eklemişsin :) devamını bekliyorum :)