REKLAM 336
Başka Bir Külkedisi Masalı - Another Cinderella Story Türkçe Dublaj 360p izle
Türkçe Dublaj 360p Hit: 561479

Oyuncular : Selena Gomez, Drew Seeley, Jane Lynch, Katharine Isabelle, Emily Perkins

Tür : Dans, Gençlik

Filmin Konusu

Rüyalarında gördüğü ve etkilendiği kız ile dans edip, romantik anlar yaşama fırsatı bulan Joey, bu fırsatı sonuna kadar değerlendirmek isteyecek ve besteleri ile daha çok kendini ifade etmeye çalışacaktır.
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. ayla -1
    cox sevirem bu filmi hem gozel hem maraglidir bu filim ah ne guzelllllllll
  2. Muhammet Nurullah ATAK 0
    Film açılmıyor düzelt lütfen bir tek bu sitede var ve ben bu filmi izlemeyi çok istiyorum
  3. zeynep çakıcı 0
    film güzel gidiyo ama hem takılıyo hem de görüntü biraz kötü ama selena gomez güzel dans ediyor bugün 24 ağustos pazar saat 01:24
  4. ibrahim esedov 0
    ben bu filimi coooooox seviyorum
  5. şevval taş 0
    ses yok
  6. Boşver 0
    Açılmıyo admin!!
  7. nermin 0
    admin vallahi seni öldürücem yaaa bu neee donuyu gelmiyo bu ne biçim sayt yaaa düzelt bunu iki gün iki yada bir gün ikinde anladımmı bu ne yaaa biz film izlemek istiyoroz filmin donnmasını hayır anladaımm
  8. Pelin (SELENATOR) 0
    harikaaaaaaa selenayı çok severimmmm
  9. fanatik selenator 0
    bu filmi sayısız kere izledim ve hiç bıkmadım ama çok harika bir film...
  10. kader 0
    SüPeR bir film ilk önce selana gomez var diye izliyodum onradan çooooooooooooooooooook beğendm <3 <3 <3
  11. SELENATORANDY 0
    İSTERSENİZ HD AÇABİLİRSİNİZ BAKIN ´´İS ON HD´´ YAZIYOR.
  12. öznur 0
    Sesi yok :(
  13. Selenator 0
    Selena Benim Yaşama Sebebim Ve Filmde Bi Harika ♥
  14. esma 0
    Yasa sese yok lütfen sesini duzeltin
  15. bilinmeyen adam 0
    Ipad´de açılmıyor.Lütfen bir çözüm bulun...
  16. selena 0
    selena seni cok seviyorum.harika bir kizsin. tewekkurler alex
  17. merve 0
    selenam var tabisi gzl olcak
  18. selana gomez hayranı 0
    ya harika izleye izleye sselana gomezhop oldum ya
  19. asya 0
    çok beğendim harikaaaa hemde selena gomez i çok seviyorum benim büyük bir hayalim var o da selena gomezin konserine gitmek istiyorum
  20. Simge 0
    Ordaki kızlar Supernatural´deki Sam´in hayranı olan Becky ve psişik güçlere sahip olan Ava değil miydi ? :DDDD
  21. Minel 0
    müthiş bir film ee filmde selena varsa film müthişdir zaten
  22. aslı semerci 0
    flim çok güzeldi ama dergide joi büyüktü meryy küçüktü nasıl oluyo anlamadım ama ginede güzeldi
  23. tuğba 0
    ses neden duyulmuyor admin bana yardımcı olurmusun hopörlerime baktım diğer sitelerde çalışıyor
  24. Selenatör 0
    Ohaaa süpeeeeer <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
  25. aysum 0
    cok guzel bir film bayidim
  26. eda 0
    çok güzel bir film ama sürekli donuyo ya anlamadım
  27. ibo 0
    cok guel filim bu filimin 2cisi olsa bu siteye tam 1000$ veredim
  28. alina yasemin tuncay 0
    bu filim bi harika hep izliyce ve asla bikmiycam ve selena gomeze sunu iletinki o muhtesem biri. filiniz harika olmus size cok seviyorum super bi filim

  29. YAREN 0
    Film çoooooooook güzel olmuş.Hem görüntüsünde hiç bir sorun yokdu ben rahat rahat izledim. İnşallah 2.si çıkar. 2.sini
    bekliyoruz. 2.side bu film gibi güzel olur. Çok merak ediyorum 2.sini (ama çıkarsa)
  30. resad kerimzade 0
    bu dizi cok guzel,ama takiliyor lutfen sorunu cozermisiniz?
  31. merve 0
    2.sini bekleyiruz süpperdi hayatım da izlediğim romantik komedi filmlerinden biri
    ve bu en güzeli
  32. seda şimşekoğlu 0
    gerçekten süperdi nefesim kesildi selly e olan sevgim 2 ye katlandı film içinnn çokkk sağolunnn :D
  33. SelenatorMelike 0
    bayıldıımm süperrr selena bnim asqmmm meleqmm forever selenator ????
  34. SelenatorBuse 0
    Selenam Hayatımın Aşkı Seni Seviyorum I Love You Demi Lovatoyla Çok İyi Arkadaşsızınız Şarkılırına Bayılıyorum Bebeğim Selenam Sefgilim Ömrüm Forever Selenator ♥ ♥ ♥ ♥ Sonsuza Dek Selenator Kalcağma Yemin Ediyorum ♥ ♥
  35. eren eke 0
    Sen anca ona mı dikkat edebildin admin. Bu arada bu site berbat bu siteye girenlere diyorum boşuboşuna girmeyin. Her şeyi bozuk.

    Adminin Cevabı: tabi tabi canım
  36. EREN EKE 0
    BİR SAATTİR BEKLİYORUM VE ADMİN BU SİTE BERBAT İNKAR ETME HER ŞEYİ BOZUK SESİ BOZUK BAĞAZI BÖLÜMLER AÇILMIYORMUŞ VE BENİM BİLGİSAYARIMDA İSE HİÇ AÇILMIYOR BU ARADA YORUM YAZACAK BÖLÜMÜN ÜZTÜNDEKİ ABUKSUBUK RESİMLERİ KALDIRIN LÜTFEN

    Adminin Cevabı: BAĞAZI değil o bazı yazılır.
  37. irem eke 0
    başka bir külkedisi masalaı süper ve bir kez izledim ama sizde açılmıyor :b
  38. Yelda Atak 0
    Bence film gayet güzel ortalarında biraz sıkıcı gelebilir ama gerçekten güzel bir film olmuş. Camp rock ve a cindrella story karışımı olmuş bence :) Güzeldi izlemenizi tavsiye ederim ama müzikal tarzında filmleri seviyorsanız bunu izleyebilirsiniz :)
  39. Doğa 0
    Ya açılmıyo admın şuna bir şey yap yaa nerdeyse bütün filmlerimi sen yüklemişsin bir şey yap

    N4QLXB
  40. özlem 0
    lütfen filmi düzeltin lütfen bufilmi cok seviyorum

    Adminin Cevabı: Film sağlam neresini düzeltiecez
  41. Eda bükücü 0
    Açılmıyor bu film lütfen düzeltin


    Adminin Cevabı: sorun sizde
  42. damla nur tülek 0
    bunu sadece askımmmm selena gomezim için izledimm
  43. ada 0
    bencede süper fim herkese tavsiye ederim selenaz gomez e bayılıyorum
  44. selena 0
    film çok güzeldi ama film sesi biraz kötüydü. ama olsun admin siteye yüklediğin çok teşekkür ederim.
  45. Eda Kalkancı 0
    bu filmin son partı açılmıyor güya ne zamandır açıcaktınz artık düzeltin lütfen sizin film sitenizi çok beğendim ama bu filmi hemen yepmanızı istiyorum eğer yapılmıyorsa bana bu filmin tamamen açabilen sitenin linkini yollayın !!!!!

    Adminin Cevabı: Film toplamda 5 parça daha ne olsun hepsi sağlam
  46. helin 0
    harika mutlaka izlenmeli selena harika
  47. merve doğan 0
    dreew seely çok tatlı selena gomez de çok güzel :D
  48. selena gomez 0
    ne çürretle selena mı ağlatırsınız admin cevap
  49. Potterhead 0
    Gomez sen kesinlikle kraoliçesin.
  50. Buse 0
    bencede güzel zaten selena gomezin oldugu her film güzel
  51. gönül saraç 0
    3. part ve 5. partın seslerinde sorun var ama olsun film çok güzeldi
  52. Ezgi 0
    film güzel izlemeyi çok istiyorum ama kesik kesik görüntü ve ses geliyo lütfen düzeltin.
  53. özlem 0
    görüntü kalitesine bak ya
  54. EndemionAZERI 0
    Admin rica etsem filmde sesde gecikmeler var buna baka bilirmisiniz ?

    Adminin Cevabı: zaman yok malesef.
  55. yasemin bulut 0
    bir kül kedisi bu kadar mı güzel olur ya izle izle doymadım valla
  56. İpek yalçın 0
    filmin görüntü kalitesi çok kötü arkadaşlar ve de film sürekli donuyo. düzeltirseniz sevinirim ..
  57. zeynep ersoy 0
    süper bir film ama donuyor
  58. esra nur sarışen 0
    harika bi filmdi bayıldım :) <3
  59. selen koçhan 0
    filmin sesi yok
  60. mert şahin 0
    arkadaşların dediğine katılmıyorum görüntüde çok hoş sesde
  61. mert şahin 0
    arkadaşların dediğine katılmıyorum görüntüde çok hoş sesde
  62. jelya 0
    SESİ YOK OFFFFFFFFFFFFFFF ÇÖZÜM BULUN LÜTFEN
  63. Beren 0
    ses yok

    Adminin Cevabı: ses kartı ayarlarını kontrol edin ve Stereo olarak ayarlayıp iki çıkıştanda ses geldiğine emin olunuz.
  64. nefize, selena gomez hayranı 0
    çok güzeldi
  65. nehir 0
    sürekli donuyo çok iiğrenç
  66. sena nur 0
    bayıldım 2 si niye yokki
  67. suleyman daz 0
    harika bir film keske 2 si de olsaydı
  68. selenahayranı1 0
    bu filmibayıldım <3
  69. sıla 0
    filmin sesinde bir sorun varr
  70. ErDeM-Ks. 0
    selena gomezin sesi hic uymamis admin

    Adminin Cevabı: dublajı da ben yaptım!
  71. duran 0
    selena gomez,mıley cyrus´a göre daha az tanınmış biri ama yinede iyi iş çıkarıo bravo
  72. Selenator 0
    Harika bir film tek kelimeyle HARİKA <3
  73. hilal e. 0
    Ben bu filmi çok seviyorum.Selena <33 Dans ettiklerindeki yerdeki şarkının adı ne. Editör lütfn cevap :))
  74. esma karakaş 0
    harikaaaaa
  75. Irmak 0
    Bence baloya gittiklerinde joeyle dans ettikleri zaman joey maskesini çıkardığında selena gomezin şaşırması çok saçma çünkü çocuk çok iyi dans ediyo yani dans ettiği çocuğun joeyi çıkmasına şaşmamalı
  76. alara 0
    film çok güzel zaten selena gomez´in filmlerine ve kendisine hayrandım bir kez daha aşık oldum hiç bıkmadan usanmadan bu filmi izliyorum hepte izleyeceğim...
  77. Ezgi 0
    Cook güzeldi
  78. ecem kavaklı 0
    tek kelimeyle bayıldım selena gomez in filimleri böyle ve müthiş bayıldım
  79. emine 0
    çok güzel bir film aynen kül kedisi gibi ve nedense hep masallarda böle olur gerçekte böle bişey yok yaniii ... :)
  80. beyza baytaz 0
    joi drew selley ve meri de selena gomez aralarında 10 yaş var
  81. Hazal Beyza 0
    Film harikaydı ama kalitesi biraz düşükdü ma yined güzell sağolunnnn :)
  82. selenator 0
    admin ses yook ! hangi siteye girirsem gireyim sadece bu filmde ses yok yardım edermisin ? *

    Adminin Cevabı: ses var fakat stereo sesin 1 kanalında ses var 1 kanalında ses yok ses kartı ayarlarını kontrol ediniz sol taraftan ses gelmiyorsa duymamanız normal..
  83. sevgi soysal 0
    harika bir film bayıldım 10 üzerinden 10 :)
  84. Arzu 0
    Film süper harika birşey hayatıda böyle güzel bir film izlemedim selena herzamanki gibi harika justinden sonra bende joi ile çıkabilirler bence süper olur :D :D :D
  85. sapsapsasasas 0
    lütfen filmi VK şeklinde tek parça yüklermisiniz teşekkürler
  86. EMİNE ÖZIŞIL 0
    TEK KELİMEYLE HARİKA
  87. sezen er 0
    görüntü donup duruyor lütfen düzeltir misiniz
  88. eceSEL 0
    selena gomezin oynadığı ´getaway´ filmini yükler misin admin lütfen :)
  89. hilal çağlayan 0
    harikaydıı aten selanator üm bayıldım harika b, filmdi
  90. Gamze 0
    Bu film bir harika 12.06.2013 günü sizin sitenizden izledim ve o gün aynı filmi tam 3kere seyrettim mükemmel (dublaj için teşekkürler) ve dün de 2 kere seyrettim şimdi de izliyorum ve resmen bağımlılık yaptı izlemeden duramıyorum :D filmi ezberledim artık o derece yinede tekrardan teşekkürler :)
  91. zeynep sinem avcı 0
    flimi çok merak ediyorum izlediğimde ses çıkmıyor lütfen bu sorunu halledermisiniz
  92. Selenator 0
    Film superdi cok etkilendim.Dublaj icin tesekkurler...Selenanin oynadigi tum filmler zaten cok guzel,orneyin Wizards of Waverly place the movie,Princes protection program-sadece bunlari izlemek firsatim oldu.Selenanin oynadigi baska film biliyorsaniz soyleye bilirmisisniz?Onun hayraniyim da...
  93. Nil Akyıldız 0
    Filimin 3. parçasında sorun var,ve açılmıyor.
  94. rabia gülsever 0
    çokkkkkkkkkkkk güzeldi her kesin ellerine sağlık şiddetle tavsiye ediyorum iyi seyirler
  95. eylül şahin 0
    süper ve selena ile o erkek birbirlerine yakışıyorlar.selena çooooooooooooook güzel.:) :)))))))))!!!
  96. elik xalilov 0
    coooooook guzel flmdi cok beyendim herkez bakmali
  97. yok ya 0
    bişeyi anlayamadım son bölümü sanki biraz kesik gibiydi
  98. f_ipekgrgn 0
    bu filmi defalarca bıkmadan izleyebilirim
  99. yaren deviren 0
    bayıldım keşke benimde böyle bir hayatım olsa sevgili bağıbında ama böyle şeyler sadece gerçekten filmlerde olur
  100. Hayal 0
    Olamaz itti mi şimdi :( :( <3
  101. Sena 0
    Admin filmin tek parcasina bakamiyorum
  102. Çağla Sözeri 0
    Çokkkk güzel görüntü sıkıntılığıda çekmedim ses sıkıntılığıda izlemenizi öneririm <3 :D
  103. aliye 0
    ya 4. partta sıkıntı var acil yardım
  104. khvhgnj kfjdgj 0
    çok güzeldi izlemenizi tavsiye ederim bence görüntü de iyiydi. Selena çok güzel oynamış fakat seslendirme çok kötü..
  105. buse sağ 0
    çok güzel çok beğendim selena gomezin yerinde olmak çok isterdim
  106. Bengisu aydın 0
    tek kelimeyle muhteşem
    selena gomez <3 <3
  107. Bengisu aydın 0
    tek kelimeyle muhteşem
    selena gomez <3 <3
  108. helin buse berivan 0
    film çok güzel izlerken bile büyülendim bu filmi hiçbir yerde bulamadım siteniz harika her zaman buradan film izlicem
  109. sümeyye 0
    Harika bir film.Herkese tavsiye ederim.
  110. melisa 0
    sonunu izleyemedim
  111. berna kayım 0
    çook güzel hele hele selena gomez´i çook sevdim.
  112. aynurcamlibel 0
    filmin 1.parçası açılmıyor diye bir yazı çıkıyor diğer parçalarda aynı sekilde lütfen en kısa zamanda düzeltebilirmsiniz ? simdiden tesekkurler ...
  113. Melek Selenator 0
    Selenator olarak Selena´m o kadar güzel oynamış ki süperdi!.
  114. ayşe şeker 0
    Film güzel ama dublaj ve ses kalitesi gerçekten kötü üzgünüm. =/
  115. erva yılmaz 0
    fev kaladenin fevkinde tek kelimeyle mükemmelerva salak
  116. yasemin ateş 0
    gerçekten çok güzel bir film bayıldım :)
  117. feyza nur sezer 0
    ben bu film gibi bişi görmedim muhteşem yhaa muhteşem tek kelimeyle harika!!!
  118. ece cesur 0
    çok güzel bir film bayıldım resmen kaç kere seyrettiğimi ben bile bilmiyorum.
  119. ipek 0
    Sizden ricam bu filmin orjinal altyazılısını koyar mısınız?Türkçe dublaj daki seslendirmeler gerçekten çok kötü
  120. semanur özdemir 0
    bu flime bayıldım çok güzel herkeze tavsiye ederim :))))))
  121. Nilsu 0
    Filmin düzeltme sırası ne zaman gelecek açılmıyor
  122. özge hurma 0
    film harika ve hemen yüklendi
  123. asi insanlar 0
    gerçekten bir film içindeki oyuncu değildir anlatılmak istenen filmdeki yaşanan olay ne var ki bunda selena gomezin oynaması ben filmin konusuna bakarım..........:d

  124. Yağmur Ordukaya 0
    film harika ama tam değil site öğhh!!
  125. fatmanur gündogmuş 0
    film çok güzel ama indiremiyorum

    Editörün Cevabı: ilk playerin ustunde download sekmesine tiklayip indirebilirsiniz
  126. jb 0
    film süper bu filimde emeği geçen herkese teşekkürler
  127. Güzel ve havalı 0
    Bugün tam(gerçekten) 8 kere falan izledim..SELENA GOMEZ´İN SESİNİ SESLENDİREN KİMSE DAHA İYİ BİRİYLE YER DEĞİŞTİRİLMELİ.
    VE MERİ 11 YAŞINDAYKEN Bİ VİDYO ÇEKİYO YA,JOİ NASIL OLUYO 11 YAŞINDA ÜNLÜ???
  128. aleyna can 0
    bu film bir harika hem romantik hem de komikti harikaya aaaaaaaaaaaaaaaaaaa bayıldım artık her gün izliyorum çok güzellllllllllllllllllllllll
  129. berat 0
    admin hep sesi kısılıyo
  130. büşra terzioğlu 0
    ses yok sesssssss anlıoynzmu
  131. berkay aytürk 0
    bu süper bu filimin 2.sini istiyorum süper bir filim
  132. mevsim 0
    çok güzel , olağan üstü , harika bir film di gerçekten çok beğendim özellikle selena gomez film i daha da güzelleştirmiş bayıldımm :)
  133. BÜŞRA 0
    filme bayıldım ama selena gomezi seslendiren kişinin sesi hiç güzel değil
  134. gizem 0
    fevkulade
  135. rojin mikmia 0
    süper masalah 12 sayfada göstermedi amma busayfada gösterdi
  136. Büşra Miyanyedi 0
    bu filmi dün de izledim şimdide izliyorum süper bi film ayrıca selena harika
  137. djansu 0
    bu filim mutis cok guzel ne desem yetmez
  138. maya 0
    bence harika bir film selena´yı çok seviyorum ve oyunculuğu mütiŞŞŞ
  139. burcu karakuş 0
    gerçekten çok güzel bir flim senin oynadığın flimler zaten hep güzel olur sen en iyilerine layıksın cnm
  140. rabianur 0
    bence harika bir film hiç bir sitede çıkmıyor sadece burada bulabildim çok teşekkür ederim bide ´KARATE KİD´i yüklermisiniz lütfen
  141. Belieber 0
    HARIKA LAN :)
  142. Aslı 0
    Filmi çok beğendim indirmek istiyorum ama yukarıdaki ´Download´ butonuna bastım, film inmedi. Nasıl indirebilirim?
  143. zeynep 0
    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ama çok donuyo devamlı en baştan izliyordum
  144. ozge 0
    ben 3 yıldır selenatorum ve burda eskı de olsa bu film harikaa <3 SELENA gomez <3
  145. Bloom 0
    Ben Şevin.Bu filimi en çok (2-3)defa izledim.
    Ama yine izlemek istiyorum.(Selena GOMEZ)´in kendisini de,şarkılarını da,filimlerini ve tarzını çok çok çoook seviyorum.Kendisine sevgilerimi yolluyorum.Onu çok çok öpüyorum.
  146. melike saroğlu 0
    super bışey ya bayıldım harıka selena aşkımsın sen benım yaaa :D <3
  147. maözcansal 0
    eynen herkese katılıyorum mary orada 10 yaşındaysa jy nasıl şarkıcı oluyor
    :)
  148. zynep ilki 0
    mukkemmelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll selene GOMEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ süperrrrrrrrrrrr müthişşşşşşşşşşşşşşşşşşşşŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ
  149. buse ece 0
    selena gomezi sevdiğim içim izledim ama sesi güzel kendide güzel yaaa bu siteyi seviyorum
  150. melek sude şahin 0
    izliyemedim çünkü sesi yoktu bide utanmadan iyi seyirler diyorsunuz
  151. GAMZE 0
    Bu filmi binlerce kez izledim ve hala da izlemeye devam ediyorum.:)
    ve admin lütfen,rica ediyorum waverly büyücülerinin 2.sezonunu koyun 1.sezonun bütün bölümlerini tekrar,tekrar izlemekten helak oldum.
  152. Merve 0
    Admin bu filmi arkadaşım söyledi izlememiş ama bayıldım ona da anlatacağım ama bir sorum var;bu sitede "HALKA" filmini aradım ama bulamadım.Lütfen bana bir cevap ver.

    Adminin Cevabı: sitede mevcut googleda halka webteizle yaz
  153. ecemaleynabayram 0
    Selena gomez muhteşem dans ediyor seni seviyorum selena
  154. mrhmet akif 0
    yorumlara göre girip izledim klasik amerikan gençlik filmi işte ama selena gomez güzel olduğu kadar yetenekliymişte artık orjinal filmler istiyorum hepsi birbirinin aynı
  155. ece 0
    aslında size bi soru sormak istiyorum siz videoların çoğunu vk denilen bi yerden indiriyorsunuz kalitelerini artırabiliyorsunuz ben size vkdan nasıl vide indirirldiğini bide bu filmin kalitesini yükseltebilirmisiniz diye sorcaktım :)
  156. hürrem sultan 0
    ben hürrem sultanınız olarak çok beğendiğimi söyleyebilirim yani çok enteresan tamda benim istediğim gibi olmuş içinde aşk var müzik var peşinden koşmak var yalan yok tuzak kurulup ortaya doğrusu çıkmak ve onların arkadaşları birbiriyle olmaları yani bir grup gibi olmasi tamda benim istediğim gibi olmuş
  157. ezgi yılmaz 0
    çok güzel bir film.hayatımda izlediğim en iyi filmlerden biri.seni seviyorum selena gomez :) :) :)
  158. beliz 0
    bazı filmler açılmıyo lütfen düzeltiniz ve filmleri bir türlü indiremedim yardım edin lütfen.

    Adminin Cevabı: Firefox ile izlemeyi deneyiniz.
  159. aysima yıldız 0
    süper bir filmdi. selena gomezin bütün filmlerini izledim bu filme bayıldım..
  160. halil çelik 0
    hayatımda izlediğim en güzel film tabi ki ramona and beezus tan sonra
    SELENA ---------------------------------GOMEZ
  161. Emine Beyza Pekmez 0
    Acayip güzel neredeyse aşık olmak üzereyim. Zaten kim bu filmi sevemez,tabi ki herkes sever.(AMAN ALLAH´IM)
  162. selena gomez hayranı 0
    izlemeye değer bir film herkese tavsiye ederim ayrıca selena gomez bu filme çok yakışmış
  163. yurdanur 0
    bayıldım
  164. zehra 0
    süper yaaaaaaaaaaaa dans etmeleri başka bişey söylemiyorum
  165. axıx 0
    bence o kadar güzel değil izlemeyin zaman kaybı
  166. Selena Gomezin hayranı 0
    Selena Gomezin deli gibi hayranıyım her zaman onun gibi dans etmek istemişimdir Selena nın fiziğine ve kendisine bayılıyorum her saç modeli ona yakışıyor zaten film Selenasız hiç güzel olmazdı I LOVE YOU SELENA
  167. elnare 0
    superrr selena gomez yeteneyı olan bı qızdır fılm mhtesem olmus ellerıne saglıq.bu arada selena justının neyıne aşıq olub anlamıram
  168. irem nur 0
    whatever it takes filmini de çevirin lütfen . o filmi izlemeyi çok istiyorum . biliyorum istek almıyorsunuz ama başka çarem yoktu :(

    Adminin Cevabı: turkcealtyazi.org dan ceviri talep edebilirsiniz
  169. tuana çevik 0
    SELENA GOMEZ muhtesem bı insan fılm harıka
  170. yeliz 0
    gerçekten harika bir film bayıldım
  171. yaren 0
    çok güzel bi film cok duygusal.selena gomezi cok seviyorummm :)
  172. tugce 0
    1000 kez izledim bugün yine izliyorum
  173. tugce 0
    1000 kez izledim bugün yine izliyorum
  174. katrina isobel 0
    harika film bayıldım selena ve drew seeley in şarkısı çok ama çok güzel müziğini 1000 kere izledim ve terar izlerim.
  175. boyfriend 0
    son bölüm yok
  176. tugce 0
    selena gomez fanıyım bütün filmlerini izliyorum bu filmde çok güzel
  177. aslı rüya 0
    Gerçekten mütiş bir film hem duygusal hemde heyecan verici ben zaten selena gomez fanıyım
  178. me nisa 0
    ses gelmiyor.
  179. ecem 0
    süper başkalarıda çıkmasını istiyorumm mükemmel çünnkküüü selena gomezi sewiyorum I LOVE YOU SELENA GOMEZ
  180. eslem ertuç 0
    çok güzel bir filim harika bayıldım birbirlerine çok yakışıyorlar selena gomezi çooooookkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmm.
  181. tugce 0
    çok güzel bir film herkese tavsiye ederim;)
  182. Edanur Bardı 0
    çokkk güzelsiniz sadece ikiniz o geri gıcıklar ise miğde bulırıcı am gerçekten çokk güzelll :)))))))
  183. Nil Yagmur 0
    Bazen çok takılıyo.
  184. Fat0s 0
    bence herfes seyretsin
  185. senem altın 0
    çok güzel bir film beğendim mutlaka izleyin
  186. aysu çavuşoğlu 0
    gerçekten çok muhteşem bi film çok beğendim görüntü de güzeldi
  187. fveli 0
    bu selena çoook sexi
  188. ayza 0
    çok güzel bir fılımdı tek kelimeyle muhteşem çok etkilendim ızledığım en güzel fılımlerden bırıydı

    selena gomez senı cok sevıyorum...
  189. melis uslu 0
    harikaaaaaa bayılıyorum selena gomeze en büyük hayalim onla düet yapmak <3<<3<3<3
  190. esra 0
    çokkk güzeldi bayıldım selena gomez de drew seeley de çok güzel oynamışlar danslar ve şarkılarda harikaydı bayıldım başrol oyuncularını çokk seviyorum film süperdiiii iyi çekilmişş çok başarılı oyunculuk sergilemişler :) :) :) :) :)
  191. BETÜL 0
    çok güzel mutlaka izleyin 20 izleyişim çok güzel
  192. cemre yıldırım 0
    yaaaaa bayıldım
  193. hewal öztürk 0
    yaaaa bayıldım çok güzel bir günde 7 kez izledim süper
  194. İpek 0
    Bu filme bayıldım.Külkedisindeki klasik gibi ayakkabısını düşürmek yerine mp3ünü düşürmesi ve en çok dinlenen 4 parçayı araması bence çok komik ve akıllıcaydı.Tek kelimeyle BAYILDIM:D
  195. aslı çetin 0
    süper :)))
  196. gulcin ayna 0
    cok guzel bir filmdi.Sorunsuz izledigim ve yayinladiginiz icin webteizle.com-a tesekkurler.Artik burdan izlemeye devam edecegim.Herkese tavsiye ederim.Filmide,siteyide.Bu arada filme asik oldum
  197. Simay 0
    Hayır ayşe zaten farkettiysen joi 10 yaşındayken meride 10 yaşında
  198. yokum 0
    admin film güzeldi ama tek part olsa daha iyi olur bide büyültmeyi zor buldum onun çarine bakarmısınz
  199. yağmur sym 0
    süper bir film bu filmin 2nciside olmalı ve şunu söylemem gerekiyoki selena gomez bu filmdeki çocuga daha çok yakışıyooo
  200. Betül SEZEN 0
    Çok güzel bir film.Çok beğendim.Herkese tavsiye ederim.Herkes mutlaka bu filmi izlesin.
  201. merve 0
    süper bir filmdi bayıldım
  202. santa 0
    Ses erken goruntu gec geliyor.paylasiminiz icin tesekkurler
  203. sude aslankeser 0
    bnce çok güzel bi filmdi çook begendm ben bu filmi tekrar tekrar izliyorum
  204. selenatör 0
    film harika çok sağolun aradığım tüm filmleri bu sitede buluyorum selena gomezin filmlerini ve gençlik kategorisinden disney channel filmlerini çok seviyorum ve hepsini izledim gerçekten tşk. ederim
  205. selenatör 0
    film harika çok sağolun aradığım tüm filmleri bu sitede buluyorum selena gomezin filmlerini ve gençlik kategorisinden disney channel filmlerini çok seviyorum ve hepsini izledim gerçekten tşk. ederim
  206. selenatör 0
    film harika çok sağolun aradığım tüm filmleri bu sitede buluyorum selena gomezin filmlerini ve gençlik kategorisinden disney channel filmlerini çok seviyorum ve hepsini izledim gerçekten tşk. ederim
  207. AYGÜL BEYZA SACIK 0
    harikaydı seni seviyorum selena gomez
  208. beyza serin 0
    çok güzel bir filmdi herkese tavsiye ederim.
  209. eda baydoğrul 0
    harikaa bir film 2 gündür üst üste izlormm selena ve rew gerçektn çok yakışolar ama maalesef selena justin bieberla çıkıyorr
  210. esra 0
    ses yok
  211. yağmur 0
    çok güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
  212. ceyda 0
    selena gomez ve lucy hale kardeşmi arkadaşmı ?
  213. zehra dogan 0
    ses çalışmıyor lütfen düzeltin
  214. yağmur 0
    selena gomezde filmde müthişti danslar en müthişiydi başarılı <3
  215. buse 0
    selena gomez den nefret ediyorum film güzel
  216. Raisa 0
    danslar muhtesemdi,bayildim
  217. gökçen bekret 0
    bence bu filim harika benim bu filmi 3. izleyişim ve hayla bayılıyorum selena gomez in filmlerini çok seviyorum
  218. hasret çakır 0
    satüleri reddedin kendi yaşam biçiminizi seçin bu film çok güzeldi ve bugün çok mutluyum çünkü kendime yeni bir radyo kanalı açtım millet ismim ( gabriella...)
  219. yasemin demir 0
    bu film mühteşem ben hergün izliyorum selenayı çok seviyorumm
  220. derin kaya 0
    harika bişey bende bi dansçı olarak hareketlere bayıldım
  221. Aslı Çakmak 0
    Gerçekten harika bir film diyebilirim.
    Harika bir film :)
  222. Elif Aybüke Yılmaz 0
    bu film harika SELENA GOMEZ hem iyi bir şarkıcı hem de iyi bir oyuncu olduğunu bu filmde kanıtlamış oldu ben zaten SELENA GOMEZ in iyi bir şarkıcı olduğunu biliyordum iyi bir oyuncu olduğu da zaten belliydi
  223. ezgi eren 0
    film çok güzel bu filmde emeği geçen herkesin ellerine emeğine sağlık bu sitede yayınlayanların da öyle her yerde aradım ama sonunda bu sitede buldum harikasınız
  224. selcan doğan 0
    bu filim harika izlemenizi tavsiye ederim
  225. berna nil 0
    sonlarda ses gitti takılma oldu ama süper bir film selena gomeze de bayılıyorum
  226. ayşe 0
    evet melis haklıyım böyle birşey çok saçma selena gomeze bayılıyorum çok güzel film ama görüntüsü kötü admin bunu düzeltebilir misin
  227. ceren 0
    justin bieberin yani aşkımın sevgilisi olmasına rağmen ondan nefret etmeme rağmen itiraf etmeliyimki çok güzel bir film çıkarmış. ve çok güzel dans ediyor.
  228. sevgi 0
    çok güzel birfilm bence mutlaka izleyimm :)
  229. hilal irem 0
    hayatımda izlediğim en güzel filmlerden birydi çok etkilendim.zaten içinde selena var etkilenmemek mümkün mü? bayıldımmmmm...
  230. perihan 0
    çokkkk güzel bir film
  231. kim bumM 0
    film tek kelimeyle mükemmeldiii ÇOK BEĞENDİMM VE ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUMM:D:D:D:Dsonu süperdiii .ayrıca mary ve jb çok yakışıyorlarr:D filmin konusuda hiç tahmin ettiğim gibi klasik deildi çok farklı ve çok güzeldi :D izlemeyen varsa zaman katybetmeden hemen izlesin bencee:D
  232. ~ Damla su ~ 0
    Film belki de hayatımda izlediğim en güzel film olabilir o kadar ki beğendim.Ben normal hayatımda Selena Gomézi zaten örnek alan biriyim.. Bu filmde onu daha da çok sevdim aynı zamanda yeni bir yakışıklı tanımış oldumm :) Artık favori erkeğiim Drew Seeley~Bu filmi seviyorum ve ardı ardına 2 kez izledim.Bu komik ama o kadar sevdim kii ..
  233. Damla Su ~ 0
    Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden bi tanesii :D Selena Gomez'i zaten başından beri seviyordum , bu filmde daha çok sevdim aynı zamanda Drew Seeley'i bu filmde öğrendimmm çok yakışıklıı :D
  234. Esra 0
    Çoook güzel bir film.
  235. büşra gomez 0
    süper ...
  236. selena gomez5 0
    süper bir şey zaten selena gomezin oldduğu her şey çok güzel:)))))))))))))
  237. büşra kırçıl 0
    çk gzl fkt sesi bi türlü sesi duyulmuyor herhalde sorun bilgisayarda
  238. Selena Gomez 0
    ben bu filimde kesinlikle selena gomezim zaten her filimde selena gomez oldum
  239. ceyda 0
    tek kelimeyle muhteşem :) seniseviyorum seelena :*
  240. mine taşkan 0
    bence bu film çoooook güzel bayıldım
  241. ceren 0
    ses ayrı görüntü ayrı geliyo lütfen müdahele edin

    Adminin Cevabı: Düzeltildi. İyi Seyirler.
  242. tuğçe bayar 0
    çooooook güzel bi film
  243. İnci Su 0
    bu siteyi çokkkk seviyorum bu film çok güze Selena oynadığında bir ayrı oluyor
  244. Cicek 0
    emeyinize saglik hic biyerde yok bu film bi bu sitede buldum cok tesekkur ederiz
  245. gizem 0
    ses yok donupda duruyo...
  246. GÜLİZ 0
    Üzgünüm ama film açılmıyor

    Editörün Cevabı: IDM programi ile indirip seyrediniz
  247. leyle 0
    bu film bi yerde takılıyo ve devam etmiyo lütfen düzeltirmisiniz şimdiden saolun


    Editörün Cevabı: Firefox ile izlemeyi deneyiniz.
  248. Ela 0
    partlı sisteminide koyarsanız sevinirim dolmasını beklemek cok sıkıcı
  249. selen 0
    bu flim acılmıyo hiç biryerde bıktım ya duruyo demnden beri girmedigim site kalmadı cozun bulun


    Editörün Cevabı: IDM programi ile filmi indirip seyredebilirsiniz
  250. zennur yıldız 0
    hariiiiiiiiiika çok güzeldi selena gomez seni seviyorum
  251. hazal aydin 0
    Film güzel görünüyor;yorumlardan belli oluyor ama görüntü o kadar bozuk ki insanlarin yüzü görünmüyor...bu yüzden izlemedim!Lütfen en yakin zamanda müdahale edin!....tesekkürler...

    Editörün Cevabı: Düzeltildi. İyi Seyirler.
  252. meis ışık 0
    güzel ama görüntü iğrenç selena gomez'in sesi çok iğrenç seslendirilmiş
  253. iloveselenaG. 0
    Filmi Çok beğendim görüntü kalitesiz ama çok eğlendim Selena Gomez benim hayatımın bir parçası zaten onu çok seviyorum çok yetenekli ve güzel biri rolünü çok güzel yapıyor
  254. RUMEYSA AYDIN 0
    Can I thank everyone very nice, but not you ask me, the real SELENA Thank you for your interest
    Justin ME TO COURT Thank you and the room is
  255. aleyna gül 0
    way süper bir film
    <3 :) :( .d.d
  256. sena 0
    bu dizi çok güzel meri yani selena gomez harika bir flm
  257. yasin 0
    siteniz çooook güzel birçok filmi bu siteden izliyorum ama bu filmde neden se ilk partta görüntüde ve seste sorun var görüntü bulanık ve ses baya bi önden geliyo bu da insanı rahatsız ediyor eğer bunu düzelte bilirseniz çok memnun olurum ve 2. partı izlemeden part atlıyor
  258. Sümeyra Nur 0
    çok güzel hergün izliyorum bunun bir farklısıda var oda güzel daha yeni izledim
  259. melisa 0
    çok güzel bir film ama biraz görüntü kötü
  260. özge özoğlu 0
    admin ses yok birinde açılıyo ama ses yok lucy hale nin filmini seyrettim a cindrella story ........ süperr her yer onu gösteriyor bunu nie bir türlü bulamadım 2 günden beri arıom yokkk lütfen düzeltin bunu dha hiiç izlmedim çok merak ediom lütfen düzlettiniz

    Editörün Cevabı: filmin sesinde sorun yoktur...
  261. 1270 0
    GÖRÜNTÜ ÇOK KÖTÜ İDİLL BU FİLM HER YERDE VAR FİLMİN İSMİNİ YAZ VE BAK SİZDEN RİCAM GÖRÜNTÜYÜ DÜZELTİN
  262. melis 0
    sana katılıyorum ayşe bu arada film çok güzel
  263. ayşe 0
    çok güzel ama joei ile aynı yaştalarsa nasıl joei 10 yaşında şarkıcı yada dansçı oldu burası saçma
  264. irem bayram 0
    harika bir filimdi bayıldım
  265. idil 0
    admin bu filmi hiç biryerde bulamadım senin sitende buldum ama açılmıyor lütfen sorunu halet şimdiden teşekürler

    Editörün Cevabı: duzeltildi