Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Bakıcım Bir Vampir - My Babysitter's A Vampire Türkçe Dublaj 360p izle
IMDB: 5,5 Türkçe Dublaj 360p Hit: 367142

Oyuncular : Matthew Knight, Vanessa Morgan, Kate Todd, Jamie Johnston, Arie Cohen, Atticus Dean Mitchell, Cameron Kennedy

Tür : Fantastik, Komedi, Korku, Macera

Filmin Konusu

Ethan onun en yakın arkadaşı Benny ile birlikte küçük kız kardeşi Jane için bir bebek bakıcısı ayarlarlar,işe aldıkları Jane,işinde profesyonel,gizemli ve çok güzel bir kızdır.
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. avatar
    ece 2
    dennyyy(atticus mitchell) bu çocugun bir numaralı hayranıyımmmmm
  2. avatar
    dilek 2
    özür dilerim diğer yorumum için hepinizden çok özür dilerim gerçekten çok güzel bir film olmuş çok sağolun...
  3. avatar
    rihanna 5
    en sevdiğim dizi yapılanlar gerçek dışı olsa bile cidden harika bi dizi oyuncularıda çok iyi rol yapıyo özellikle ethanla benny çok iyi çok gülüyorum 2. sezonuda yüklerseniz sevinirim
  4. avatar
    asdasd 6
    dizinin 2. sezonunu ne zaman yüklersiniz kaç gündür bekliyorum ekleyin artık
  5. avatar
    asdasd 3
    dizinin 2. sezonunu ne zaman yüklersiniz kaç gündür bekliyorum ekleyin artık
  6. avatar
    ahmet yiğit -3
    hocam dizisinin 2 sezonunuda upload ederseniz sevinirim gece 2:30 a kadar onu bekliyorum hergün uykusuzluktan ölücem bu gidişle
  7. avatar
    ahmet yiğit -2
    hocam dizisinin 2 sezonunuda upload ederseniz sevinirim gece 2:30 a kadar onu bekliyorum hergün uykusuzluktan ölücem bu gidişle
  8. avatar
    dilek -3
    Yha çok kaptırmıssınız kendinizi arkadaşlar ben wampir olmak istiyorum diyenler öyle birşey yok aklınızdan uydurmayın sadece bu bir film gerçek hayatta da aynısı olacak diye bir kural yok yani dikkat edin beyin sağlınıza zarar size zarar biz uyarımızı yapalım adminde orda yazmış zaten bu bir film diye onu destekliyorum ya kendinizi ice kaptırmıssınız birde admin sert biraz ondan dolayı okuyup şikayet edicem diyenler var sizde yorum yapmayın izlemeyin şikayet edicekseniz arkadaşım yani öle birşey yapacaksanız neden izliyorsunuz anlamıyorum ki....
  9. avatar
    Ece 3
    Arkadaşlar bu dizinin 2. sezonu var mı??
  10. avatar
    maya gençdiş 4
    çoooook güzel keşke vampir olsam.Hep yaşardım çok güzel bir şey.
  11. avatar
    maya gençdiş 4
    çoooook güzel keşke vampir olsam.Hep yaşardım çok güzel bir şey.
  12. avatar
    Altuğ -4
    Filmde kayma var agız önce oynuyor sonra konuşma geliyor düzeltilsin pls
  13. avatar
    sevgi özsoy -1
    admin sana teşekkür edrim ama çomk malsın
  14. avatar
    büşra 1
    süüperrrrrrrrrrr<3
  15. avatar
    ece 1
    super bi film vampirler ah super ama 17 yeniden bunun gibi harika bi film super one drection da coooooooooook harika
  16. avatar
    naz şengül 0
    ıtın ve arkadaşı sara nın vampir olduğunu öğrenince aaaaaaaaaaaaaaa
  17. avatar
    melisa 1
    bence mükemmel bir film bayıldım tavsiye ederim
  18. avatar
    jzkjjz 1
    qeyd olmaq isteyirem
  19. avatar
    vanessa 1
    çok güzel bence özellikle karşılaştıkların da müzik çalması :D:D:D
  20. avatar
    Vampir kız 2
    Acaba vampir hemşire bölümünün kaçıncı sezon olup hangi bölüm olduğunu söylermisiniz?
  21. avatar
    semiha sıla koyuöz -2
    insan kendi kanını içerse bi şey olurmu admin AMCA
  22. avatar
    kan -1
    sonunda vampir oldum
  23. avatar
    KateTodd(ERİCA) 7
    sarah:Vanessa Morgan
    erica:Kate Todd
    Benny:Atticus Mitchael
    Ethan:Matthew Knight
    Rory:Cameron Kennedy
    Jesse:Joe Dinicol
  24. avatar
    Soltanova ilahe 2
    eladir
  25. avatar
    lütfen ve lütfen 0
    bunu bayıldım dsaha izlemedim ama disnepte her hafta içi akşam 7 de oynuyor izliyorum rica etsem bunun dizisinin 2 sezonunu bir çift karal ve uçan tekmeyi koyarmısın birde iyi şanslar charli ve wawerlwy büyücüleri nın sezonlarının devamını getirrimisin biraz fazla mı oldu (CEVAP YAZ )
  26. avatar
    disney hayranı -1
    niye açılmıyor admin vea ediktör cevaplasın

    Adminin Cevabı: sorun sızde
  27. avatar
    Şule D. -1
    Yeni sezonunu da paylaşır mısınız ?
  28. avatar
    duru 2
    ya oradi sarışın olan kız varya onun gerçek adı nedir avca ba bilen varsa yorumuma en kısa süre için cevap yazsın
  29. avatar
    admin 1
    nişey dicem bazıları vampir olmak istiyormuş bence sitemeyin çünkü wampir demek aslında bi nevi ( şeytan ddemektier ) veyani bir iblis
  30. avatar
    duru 3
    kim yapmışa bu filmi çok güzel bide keşke bende vampir olsaydımm
  31. avatar
    demilena 4
    Bu filmi şu ana kadar kaç kere izlemişimdir.Bayılıyorum bu filme.Çok güzel bir filim.Kim yaptıysa ellerine sağlık.Oyuncularda mükemmel yapıyorlar işlerini.Çok sevdim süpeeeeeeeeeeeeeeer bir filim.
  32. avatar
    bb 1
    2.sezonu ne zaman yükleyebilirsiniz
  33. avatar
    ayşem tekin 1
    yani bana göre bakıcım bir vampir harika bir film keşke final olmasaydı o film,deki erikada serada ıtın da benny,de harika karekterler`di yani filimde harikalardı hiç kimse gercek hayatta vennesa morganın ket todd`un matthevin vb kişilerin kim olduğunu bilmiyor eğer bilseydim gercek hayatta severmiydim bilmiyorum bu yorumu okuyanlara şimdiden çok teşşekür ediyorum.
  34. avatar
    Sanane b 1
    Kaçkere iizledimi unuttum süper bi film
  35. avatar
    vildan 0
    harika bir film di dizisi de onun kadar harikayadı ama keşke 3. sezon da devam etseydi
    bittiği için çok üzüldüm doğrusu.
  36. avatar
    burakates 1
    Yorumları ve cevaplarını okurken gülme krizine girdim admin ellerin dert görmesin :)
  37. avatar
    derya 1
    vannesa morgan cok güzel
  38. avatar
    Bennyfan 1
    Benny-ye bayılıyorum
  39. avatar
    lora alara 1
    vampirler gerçek mi oluşabilirler mi lutfen cevap verin

    Adminin Cevabı: gerçek değil.
  40. avatar
    AZERI 1
    LAA OLUM SIZ NE AYAKSINIZ BOYLE HAYATINIZDA HICMI VAMPIR FILMI IZLEMEDINIZ COCUKLAR BILE ARTIK BOYLE UCUZ YAPIM VAMPIR FILMLERI IZLEMIYO DISLERI TAKMA 2$ LIK MAQAZA URUNU KULLANMIW ALLAHIN BEYINSIZLERI FILME DE BENZEMIYO IZLEMEYIN SAKIN IYRENC BI FILM
  41. avatar
    sudenaz adem 1
    bakıcım bir vampire hayranım süperrrrrrrrrrrr sizi seviyorum en çok sera erika yı seviyorum ama lütfennn dondurmayınnn
  42. avatar
    ___ ___ 0
    gercek vampir war tabi vampir olmak için bazı biyolojik ve kimyasal özellikler gerekiyo ve ben bunu biliyorum eklemek istiyen ekliyebilir olay12_1990@hotmail.com
  43. avatar
    ınna 0
    ılove vampires hope you liked my film
  44. avatar
    vanessa morgan 0
    keşke bende bir vampir olsaydım bide ben vanessaya hayranım ne güzelliktir o
  45. avatar
    cansu 0
    vanessa morgan yorum yapmış doğru söylüyor bu film bir harika hatta süper aralarından en çok vanessa morgan´ı seviyorum yani sarayı süper bir kız ve oyunculuğu süper yapıyor
  46. avatar
    merve hazer 0
    ben giç beyenmedim çünkü hiç korkunç diyilidi bi vampir olması için gereken şeyler bir takma diş yeşil lens ve bi uyeşıl yer yani <3 <3 <3 <3 <3
  47. avatar
    merve 0
    disney channel da 2.sezonu çıkıyo çekip yükleyebilirsen sevinirim admin
  48. avatar
    esmanur öztürk 0
    keşke bende bi vampir olsam daha güzel çünkü ölümsüz bi hayat beni beklerdi keşke vampirler gerçek olsaydı o zaman vampir olmak nasılmış görürdüm yani. :) he buarada alacakaranlığı izleyen oldumu?....
    13.11.201219:13
  49. avatar
    sera 1
    bu siteyi şikayet edicem filmin en güzel yerinde takılıyor

    Adminin Cevabı: nereye edeceksin çok merak ettim
  50. avatar
    batu 0
    harika ben çok beyendim aynı bölümü yüz kere izleye bilirim :)
  51. avatar
    aslı yalçın 6A 340 0
    Bu dizi çok ama çok güzel bence bu diziyi seyretsin. Ve bu bölümünü kaçırmasın. benden bu kadar herrrrrrrrkes seyretttttttsin .şimdi bitti. sunumum inşallah güzel olmuştur.
    Ve Cameron kennedyi seviyorum..........
  52. avatar
    alp 1
    oooooooooooooo dünya da duydum en güzel film bu
  53. avatar
    Triw u 0
    Matthew Çooooooook sirinn <3
  54. avatar
    TÜRKAN YILMAZ 0
    ÇOK BEYRENDİM
  55. avatar
    gül öz 0
    acayip çılgın bir film bu 7. izleyişim ve hala yine izlesem mi diye düşünüyorum acaba izliyim mi
  56. avatar
    ilayda ece öz 0
    berna sen kafayımı yedin nasıl bir vampir olmayı istemezsin ama ben vampir olsaydım sara gibi bir vampir olmayı tercih edrdim o çak güzel ve iyi niyetli bir vampir
  57. avatar
    beyza yurtseven 0
    neden sizin yarattıgınız şeyler muhteşem oluyo bayıldım
  58. avatar
    oğuzhan yılmaz 0
    2.sezon ne zaman yayınlanıcak türkçe düblajı?
  59. avatar
    Berna 0
    Ya siz cidden kafayı yemişsiniz böle vampir olmak istiyorum falan dünyaya dönün yoksa devreleriniz yanıncak.Siz bundan etkileniyosanız Supernatural de intar edersiniz herhalde eminim filmleri çekenler bile sizden az takmıştır bu olaylara ve admin sorulara karşı verdiğin cevapları okudum fazla sertsin ama vampir ırkının ve ya öyle bi yaratığın olmaması kosunusunda sana şiddetle katılıyorm fazla sanalsınız millet!!!! A rtık uyanın ve size tavsimyem tv lerdeki akıllı işaretlere biraz daha ilgi gösterin yan etkisi hemen oluşmuş sanırım ve fazla derinlere inmeyi başarmış siz cidden üşütmüşsünüz devreler yanmı Okuduğunuz ve ilgi gösterdiğiniz için saolun Ve uyarılarımı dikkate alın Tabi deli olmak isterseniz orası başka...

    Adminin Cevabı: Katılıyorum. Biraz sert olmakta fayda var
  60. avatar
    Selenator 0
    admin çok sağol ama waverly büyücüleri 2. bölmüde yükler misiniz ?
  61. avatar
    Annabeth Chase 0
    Takma diş falan işe yaramaz . Gerçek olmalısınız ...
  62. avatar
    aslıgül demirel 0
    harika bir diziydi DİSNEY CHANNELİ SEVİYORUM
  63. avatar
    selma tey 0
    bence çok harikaydı iki bakıcısı olan çocuk çok tatlı
  64. avatar
    tuğçe durna 0
    hıç vampir filmine benzemıyor saçma sapan bı fılmdı ızlemeye değmez
  65. avatar
    münir karaaslan 0
    dünyanın en ama en güzel filmi BAKICIM BİR VAMPİR :)
  66. avatar
    miray kertik 0
    aa bu filme hayranın muhteşem bir film sizleri tebrik ediyorum ve lütfen disyen channelda dahaçok koymalarını tercih ediyorum ...
  67. avatar
    ilknur 0
    SİZİ TEBRİK EDERİM MUHTEŞEM ÇOK GÜZEL OLMUŞ
  68. avatar
    selenay 0
    ben bu filme bayılıyorum disney channelda hep izliyorum
  69. avatar
    selin tarancı 0
    Admin veya editör ikinizin farkı ne ?

    Adminin Cevabı: Google da ararsanız ayrıntılı bilgi çıkacaktır
  70. avatar
    Erica 0
    dolunay partisine gelen varmı? bu arada cesi nin gerçek adı ne? diğerlerini biliyomda? BU arada dizisi DİSNEY CHANNEL tv de cuma ve cumartesileri başlıyor harika film izleyiniz neyse bn acıktım görşürüzz
  71. avatar
    sevcihan aracı 0
    ya keşke hala olsa çok güzel hiç bıkmadan izleyebilirim keşke her gü olsa ve izlesem süper bişi
  72. avatar
    demir 0
    çok iyi ya
  73. avatar
    feyza başaran 0
    ben bu filmi çok sevdim ve dizisini de izlemek istiyorum acaba hangi günler verildiğini biliyor mmusunuz??

    Adminin Cevabı: en son cuma günü tüm bölümleri yayınladılar artık vermiyorlar
  74. avatar
    aslı yalçın -1
    ben de vampir olmak istiyorum Ama okulların açılmasını bekliyorum neden derseniz okulda vampir dişleri var .
  75. avatar
    offf anam off -1
    çok güzel bir film not:erica güzel bir kız sexy xD
  76. avatar
    Nihal doan 1
    Bench rory karakterini oynayan Cameron kennedy ve cok yakisikli
  77. avatar
    Zişan Akdenizli 1
    süper bir film en çok serayı sewdim.artık ben de bir yarı vampir olmak istiyorum.süper havalı olmalı.bir de sorum var.bakıcım bir vampirin yeni bölümleri olacak mı?hangi gün başlıyo?tüm vampir hayranlarına sewgilerle :) :D
  78. avatar
    aslı yalçın 1
    ben cameeron kennedyi çok seviyorum.
  79. avatar
    Ahmet Can 1
    merhaba bu hafta içinde bölümlerini eklermisiniz ? 2. sezon türkede çıkmadı diymi ?

    hdtv mi hapacaksınız bölümleri ?

    dostmsusun düşman mı ? asi ses avalon lisesi johnny kaphala ve yeni eklenecek şeylerde fileswap turbobit u.to letitbit mediafre rapidshare gibi indirme sitelerinden 1 link koyarmısınız ?

    waverly büyücüleri sonny nin yıldızı haydi çalkala so rom zack ve cody jessie yi de bekliyoruz

    zama yolculuk eden çocuklar babamı kurtarmak için yumurtadan çıkan pete i eklermisiniz disney de çıkıyor bu filmler

    Adminin Cevabı: Malesef download sitelerine eklemiyoruz... Saydığınız tüm filmler ve diziler tamamlanınca eklenecektir.
  80. avatar
    Senem ezgi kırlar 1
    hımmm teşekkür ederim peki bugün neden bu kadar uzun sürdü
  81. avatar
    Senem ezgi kırlar 1
    bugün 13 temmuz 2012 cuma yani bugün bakıcım bir vampir saat 12 den beri var ve saat şuan 18:42 ve alt tarafta neylerin başlayacağı gözükmüyor teledünya uydusumu kafayı yedi bilmem ? Sizde oluyormu ??

    Adminin Cevabı: 19.00 da komutan abim var 20.35 jessie
  82. avatar
    seda güner 1
    bence güzeldi biraz daha bölümlü olsa daha güzel olur....

    Adminin Cevabı: Yakında eklenecek. Tüm bölümler tamamlandı
  83. avatar
    irem cehiz 1
    abi film süper. şu ana kadar yaklaşık altı kere falan izlemişimdir. muhteşem bir şey her izleyişimde bu filme yeniden aşık oluyorum.
  84. avatar
    sinem 1
    çok güzeldi süperdi bidaha izlemeyi çok isterim
  85. avatar
    berna hardal 1
    gerçekten çok güzel bir film.çığlıklar havada uçuştu.hiç bitmesin vampirlerde ayrılmasın filmden.
  86. avatar
    Aysel Torun 1
    admin lütfen diğer elinde bulunan bölümleride koyarmısınız .. :) cevap verirseniz dikkate alırsanız sevinirim.

    Adminin Cevabı: tüm bölümleri tamamlayınca eklenecek
  87. avatar
    nehir topgül 1
    çok güzel disney cennılda hep izliyorum 13. cumayı sabırsızlıkla bekliyorum
  88. avatar
    gizli kız 1
    ben de vampir olmak isterdim ama kan içmek veya ruhsuz olmak istemezdim
  89. avatar
    ßetül Yaşar 1
    vampir kızı sewen çocuk çooook yakışıklııııbnm içinnn...Film de hayal gücüne bağlı ama güzel:D
  90. avatar
    duru yıldız 1
    bence çok güzel
  91. avatar
    laçin 1
    süper disney channel bir numara
  92. avatar
    selen doğan 1
    keşke bende vampir olabilsem
  93. avatar
    hasan 1
    deveamı yok ki nesine yorum edelim etsek küfür ederim devamı olsaydı güzel yorum yapardım
  94. avatar
    Oğuzhan Yapak 1
    Admin Lütfen diziyide KJoy Harika Bi Film Dizisi Hiç Bi yerde yok Tv dede d smart yok admin Lütfeeeeen . eger bu sitede dizisi varsa linkini atarmısın Bulamadımda
  95. avatar
    ceren balıkçı 2
    bu film cokkkkkkk güzelll
  96. avatar
    Anıl 2
    Bu Filmin Tüm Partlarını İzledim ve çok süperdi
  97. avatar
    elif çilek 2
    süper bişeydi ya ilk başta ürktüm ama sonra okadar beğendimki kelimeler yetmez herkese tavsiye ediyorum çok heyecanlı ve aksiyonlu bi film
  98. avatar
    azataras 1
    her kimse bu 2 yaşından beri yoktu. ben bu filmi çok seviyorum
  99. avatar
    ALP SARAÇOĞLU 1
    NORMAL
  100. avatar
    halit öcan 1
    tüm oyuncuların ismini ben yazarım itın:matthew knıght benny:attıcus mitcel sara:vanessa morgan elika:kate todd rory:cameron cenedy
  101. avatar
    hasan 1
    bu filmin hayranıyım benimde bakıcım var keşke oda vampir olsaydı
  102. avatar
    ışıl muşlu 1
    muhteşemdi hiç bir zaman kaçırmıyorum ama nedense bu kadar güzel olan üstü bir şeyi sınıfta tam 35 kişiyiz ama içinden sadece 4 5 kişi izliyo
  103. avatar
    nisa 1
    ethan çok şeker ve şirin yakışıklı çok tatlı ethan yaaa sarah çok havalı davranıyo ...ethan sen benimsin <3
  104. avatar
    gizemli kız 1
    harika çok beyendim tekrar tekrar izledim mükemmelllll bi film
  105. avatar
    ezgi gökboğa 0
    çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyoruummm benden daha çokk kimsee sevemezzzzzzz
  106. avatar
    melisa kar 0
    admin sizin sitenizde bissürü güzel dizi var.starstruck dizisinide eklermisiniz?lütfen..
  107. avatar
    Çağan Arda Kurban 0
    Harikaa bir film ve bize bu filmi kesintisiz HD kalitesiyle sunan webteizle.coma teşşekkür ederim.Filmle ilgili diğer şeyler;Erica ve diğerlerini Disney Channel ve Disney XD takip edebilirsiniz ve size bir bölümü söyleyeyim Erica yakışıklı birini ısırıp onu vampir yapıyor,diğerlerini onu takip ettiği için kolaylıkla hallediyolar.Birşey daha var kahramanlarımız arkadaşı olan sarı saçlı bir erkek varya o eski haline dönüyor
  108. avatar
    merve burç 0
    çok güzeldi.
  109. avatar
    tuana akeller 0
    çok güzeldi.biraz korkunç bölümler vardı.yine de çok beğendim
  110. avatar
    sera çamtepe 1

    çok güzeldi filim sarışın kız seranın sevgilisi en güzeliyse serayla ismimiz aynı bir sürü yakışıklı erkek
  111. avatar
    ilayda ceren taştekin 1
    bu flime bayıldım aynı seyleri izlediğime ramen çok kötu bir şekilde bağımlı oldum ellerinize sağlık ama her gün yeni bölümlerini koyarsanız izleyen sayısı arTar ama gerçekten bu flimide ve diğer böyle olan flimlere hastayım lütfen yeni bölümlerini koyun bi süre sonra sılıyorum bence izleyen kitlesiçök artar bide daha yakışıklı kişileri koyarsanız çok mutlu olucam ama çok süperrr:)
  112. avatar
    sema akkuş 1
    harikaydı izlemiştim ama bilgisayarda daha güzel oluyomuş artı dizney cahanneli çok severim ailem ona çizgifilm kanalı diyor ama o bence dizi kanalı pekiya sizce :)
  113. avatar
    mardin midyat 1
    film gzlde palyaçolu doğum günlerine giden küçük kardeşlerim de izliyor ailelerinin gözetimi altında olmadan nete girmeleri çok sakıncalı.
  114. avatar
    şafak şenli 0
    admin bu siteyi beğendim odnan burada aktif olucam ama bazı sorunlarım var
    -bu filmin dizisinin yayın akışı saatlerinni sölermisin tamı tamına yani...
    -birde bu filmin eline geçerse eksik fazla farketmez bölümlerini türkçe dublaj biçiminde koyarmısın bazı siteler koymuş 2. bölümü 3. bölümü falan snd onlarda alıp gerisini kendin tamm lıya bilirsin ... iyi günler

    Adminin Cevabı: Hafta için hergün saat 22.30 civari disney channel da cıkıyor
  115. avatar
    muratsert 0
    vanpirler mühteşemdi ama o insan onları çok iyi hakladı uyurken dua edip uyudum tolete giderken çok kortum ama diyer akşam bana göre bebek filimiydi.
  116. avatar
    muratsert 0
    vanpirler mühteşemdi ama o insan onları çok iyi hakladı ne so ama
  117. avatar
    tarantula öz 0
    bençe çok güzelllllllllllllll filimdi yayayayayayayayay :D
    :D:D:D:D:D
  118. avatar
    qaqas 0
    Cox yaxsi filmdi ben cox beyendim
  119. avatar
    ali talei 0
    filminiz harika
  120. avatar
    elif nur 0
    ilk izlediğimde cuma akşamıydı birtek ben ve dayımın kızı evdeydi vizyonları gördüğümde ben çığlık basıyorum o gülmekten çatlıyor mutfağa gidip kapıyı bile kilitleyemiyorum uyurken dua ediyordum akşam yataktan düşünce bi çığlık bastım evdeki herkesi uyırdım hele dayımın kızı oda benimle öyle bir çığlık attıki banada okadar küfür attıki benim ağzım açık kaldı ki

    Adminin Cevabı: Vampir diye bir şey yok kormana gerek yok yani
  121. avatar
    sude 0
    bence bakıcım bir vampir çok güzel bir film . hayatımda izlediğim en güzel flmlerden biriiii...
  122. avatar
    ceyda 0
    muhteşemmmmm
  123. avatar
    ipeknaz 0
    bence süper ama artık kendi kendime 2 şey diyorum 1. : vampir olmak istiyorum 2. : keşke hayatım böle geçse bence bu en güzeli ilk bakınca anlamadım ama sonra süperdi kanlar vampirler bunlar süper bence bu bölüm süper kim yaptıysa yada yazdıysa yada oynadıysa süper rüyama girdi artık yani süper ama böyle bir şey olmiyacağı için üzüldü ama bende bazenliyin bazı şeyler görüyorum aklımda olan herşeyi

    Adminin Cevabı:
    1: vampir diye bir şey yoktur
    2: bu sadece bir film
  124. avatar
    hatice 0
    güzel bir film ama bazı yerleri saçma geldi bide eğer filmini koyıcaksanız ltfen yeni blmlerini koyun ben bu filme yani deziye her ikisinede bayılıyorm ltfenn en kısa sürede cevaplarsanız sevnrm.... :D
  125. avatar
    merve 0
    çok güzel film ethan havayı yakıyo :D
  126. avatar
    servet 0
    çok güzel ama biraz donuyo :)
  127. avatar
    Cecicle 0
    219 Kere İzlemek Psikoloji Bozucu Ve Vizyon,bende Vizyon görüyorum yardım edecek birisi var mı?
  128. avatar
    tuba 0
    bayılıyorum bu diziye ya çok güzel sera ya bayılıyorum acaba bu dizinin indire bilirmiyim lütfen okula götürücemde lütfennn yapın indiriyim :))
  129. avatar
    mert kayalı 0
    bunun dizisi disney channel de var. adı bakıcım bir vampir.
  130. avatar
    emrehan gökser 0
    çok güzel bir film
  131. avatar
    bünyamin 0
    bu filim harika ve erika çok güzel
  132. avatar
    zaaa zaa 0
    bu guzellll
  133. avatar
    admin nida 0
    süperrr tavsiye de bulunurum
  134. avatar
    elif kömet 0
    çok güzelmiş.süper
  135. avatar
    vyegcs 0
    çok güzel
  136. avatar
    YAĞMUR ÖZGAN 0
    bunun kadar muhteşem bişe izlememiştim diyer bölümlerini de izlemeyi unutmicam
  137. avatar
    yiğit kezer 0
    bence en güzel vampire filimlerinden biri
  138. avatar
    hasret çok 0
    ben bu filme bayıldım çok süper bu benim 2. izleyişim yönetmene çok teşekkürler böyle bir film yaptığı için sizi çok seviyorum...
  139. avatar
    hasret çok 0
    ben bu filme bayıldım çok süper bu benim 2. izleyişim yönetmene çok teşekkürler böyle bir film yaptığı için sizi çok seviyorum...
  140. avatar
    melisnesne 0
    çok güzel bir film bayıldım?:D
  141. avatar
    ilkim devrim badaş 0
    filmin yönetmeni vampirlere bayılıyor olmalı
  142. avatar
    ilkim devrim badaş 0
    filmin yönetmeni vampirlere bayılıyor olmalı
  143. avatar
    cicek akcay 0
    harika bir film bayiliyorum bu filme
  144. avatar
    şule fatma kaya 0
    yaa gerçek hiç korkmadım...
  145. avatar
    necdet 0
    gerçekten çok güzel bir filmdi
  146. avatar
    yusuf 0
    bu filmi disney çaenılda izledim çok güzel bölümler var ama bu engüzeli bunu3 kere izledim
  147. avatar
    aziz cert 0
    ya vampiri her zaman izliycem süper arkadaşlar tavsiye eerim ve beğenicem........
  148. avatar
    doğukan koçer 0
    WAVERLY BÜYÜCÜLERİ meleklere karşı ve hannah montanayı koyarmısın
  149. avatar
    doğukan koçer 0
    admin bu film yarıda bitiyor nasıl tamamını izlicem

    Editörün Cevabı: Firefox ile izlemeyi deneyiniz.
  150. avatar
    melisa yıldırım 0
    bu filmin dizisi dizimag diye bi siteye girince çıkıyo bn diyerlerini ordan izledim
  151. avatar
    ırmak duran 0
    bakıcım bir vampir nerde çekiliyor erica'ya bayılıyorum bakıcım bir vampirin hemşireli bölümünü eklermisin merak ediyorum
  152. avatar
    Ali Berke 0
    Avalon Lisesi ve Dahi Prens adlı filmleri bekliyoruz.

    İyi şanslar charlie bakcım bir vampir waverly büyücüleir ve diğer dizileir bekliyoruz.

    her gün 1 sezon mediafreye yüklsen süper olur admin.

    yayın akışını dsmart.com dan bakabilirsin.
  153. avatar
    Aleyna 0
    Bu Film Harika Ötesiii :D O kadar güzelki çok fazla bağlandım ben yaa :D Keşke onlar Türk olsaydı onlarla tanışmak isterdim :D Ethen , Sarah <3
  154. avatar
    EL Aksoy 0
    admin bn bu sitede istediğim her filmi buluyorm sizden ricam avalon lisesini siteye eklermisinz hiçbiryerde bulamıyorm

    Adminin Cevabı: Disney channelde yayınlamadan 1 2 gün önce bana haber verebilirseniz kayıt ettikten sonra ekleyebilirim ancak.. internette mevcut değil şuan.
  155. avatar
    vampire 0
    yaaa süper film ama başka bölümleri yokmu
  156. avatar
    vampir 0
    ÇOK SEVDİGİM BİR FİLM BENDE BİR VAMPİR OLMAK İSTİYORUM :D KANKİ CAMPİKLERİM HADİ GÖRÜŞÜRÜZ BİR İSTEGİM VAR HAFTA İÇİDE OLURSA MEMNUN OLURUM
  157. avatar
    vampir 0
    filiminizi çok begeniyoruz hafta içide olsa keşke süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir filim vampir hastasıyım:D
  158. avatar
    özlem malkoç 0
    gerçekten bu filme bayılıyorum keşkeeeeeeee bende bu filmin bir karakteriolsadı
  159. avatar
    tuğçe güvenç 0
    çok güzeldi. bende böyle bir film izlemek istiyordum .
  160. avatar
    DarkFuneral 0
    filmdeki jessie n,n gerçek adını bulamıyor bilginiz varsa lütfen yazar mısınız??
  161. avatar
    Kes lan :D 0
    Gereksiz_Adan sen kessene bi zamanlar sende o yaşlardaydn bn 12 yaşındaım o yaşta sanma ama snde o zamanlardayken herkesin izlediğini bnde izlerim ne var düşüncesini taşıyosun inkar etme velet lafı nerden geldiyse at onu biraz saygı be ! bunun dışında çok güzel bir film ve isteyen herkes izleyebilir !
  162. avatar
    Gereksiz_Adan 0
    Şu filmlere yaş sınırı koyun 9-10yaşındaki
    veletler geliyor sacma yorumlar yazıyor
    film çocuklara uygun değil uyarmak istedim
    ayrıca film çok başarılı teşekkürler..
  163. avatar
    Ali Berke Özdemir 0
    Admin birer birer eklesen çektiklerini. Zaten seri 13 bölüm 7-8 bölümü türkiyede yayınlandı.
  164. avatar
    melisa 0
    aslında gerçek hayatta vampir dracula ve cont dracula kurt adam hayalet zombi var...
  165. avatar
    berkay ilbay 0
    süper bi film
  166. avatar
    sena ertaş 0
    ben bu diziyi başladığından beri izledim çok guzel bişi süper her reklamı cıkınca yerimde duramıyorum kalkıp zıplıyorum oleyyy diye bağırıyorum keske vampir olsaydım artık rüyalarıma giriyor süper

    Adminin Cevabı: Vampir diye bir yaratık bir ırk yoktur.. Kendinizi fazla kaptırıp gerçek dünyadan fazla ayrılmayın...
  167. avatar
    selin 0
    ali berke özdemir ilk 3 cümlesine kesinlikle katılıyorum yükle artık admin :( film çok gzldi ama diziside gerekiyor bize umarım diziside çok güzeldir ama yüklemediğiniz için izleyemiyoruz :((
  168. avatar
    Ali Berke Özdemir 0
    Editör admin çekim yapıyorum dedi bana admin onları çekermisin ?

    Editörün Cevabı: hmm benim bilgim yoktu. gorunce iletirim .zaten eger cekerse direk ekler

    Adminin Cevabı: Kayıt yapıcak vaktim yok malesef. Kanal zaten turksatta mevcut şifresiz. oradan takip edebilirsiniz.
  169. avatar
    kubilay yılmaz 0
    bence çok güzel bir filmdi ya sarah çok güzel.
  170. avatar
    ezgi 0
    türkçe olanı yokmu yaa ben alt yazlıarı kaçrıyorum bu işte iği değilim
  171. avatar
    Gizem 0
    Admin kardeş eksik fln sen bakma birkaç bölüm olsa da yeter yükle sen :)
  172. avatar
    şule kaya 0
    super ben bu çoca yani benny çok seviyorum oo süper
  173. avatar
    Ali Berke Özdemir 0
    Admin nonuyickoledeon digitürk e türkçe dil ops,yla geldi.

    Ordan victorious drake ve josh anubis big time rush spuhij ninja true jackson vp the fairly oddparents kungfu panda

    bunları çekermisin

    Editörün Cevabı: biz hic bir sekilde cekim yapmiyoruz.
  174. avatar
    Ali Berke Özdemir 0
    admin ekleyiver. eksikleri zamanla çekersin. bende çıkmıyor disney channel. elindeki diğerlerini de ekle. ister dvbrip ister hdtvrip

    waverly büyücüleri iyi şanslar charlie sonny nin yıldızı bakıcım bir vampit ve diğer disney dzileri
  175. avatar
    Ali Berke Özdemir 0
    admin kayıt ettim demiştim ne zaman eklecenecek !

    Adminin Cevabı: Elimde hepsi yok malesef. hepsi olmadan eklemem mantıksız olur sonra niye eksik eklendi diyorsunuz.. Disney Channeldan izleyebilirsiniz hafta sonları çıkıyor genelde
  176. avatar
    Gizem 0
    Çooook güzeldi :D Admin Acaba dizisinn de bölmlerini internete koyarmısın??

    Adminin Cevabı: Elime geçerse neden olmasın.
  177. avatar
    efeberkarslan 0
    bu film harika vampir bende olsaydım ölümsüz olmak kan içmek yaşlanmamak gerçekten muhteşem bugün arkadaşımın doğum gününe gittiğimde paylanço vardı yüz boya yapıyorlardı bende paylançodan vampir yaparmısın dedim yaptılar herkez
    korktu benden
  178. avatar
    alice kennedy 0
    rory'yi was very nice, but I liked the most because he's my brother
  179. avatar
    Ali Berke Özdemir 0
    YENİ DİZİLER YENİ FİLMLER YENİ BÖLÜMLER NE ZAMAN GELECEK ADMİN (Cstk) ???
  180. avatar
    camış kayacan 0
    film güzel ama NE BİÇİM BAKICI BU YAAAAA!
  181. avatar
    pınar aktaş 0
    vayyyyyyyyyyyyyyyyyyy benim filimim gayet iyi
    ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrr
  182. avatar
    bilge baştuğlu 0
    çokkk güzeel bir film
  183. avatar
    gamze nur uzun 0
    bu diziyi çok seviyorummmm... merak ettiğim bişe var bu dizi kaç bölümlük?
  184. avatar
    ayşe umut 0
    bu film çok gusel ben bu filmin dizisini nerde bulabilirim.?
  185. avatar
    yasemin örs 0
    çok güzel bir film
    <3
  186. avatar
    sinem bulut 0
    yaa ben bu filmin dizisini nerde bulabilirim.?
  187. avatar
    aleyna kızılkaya 0
    deşşet veridice güzel oynamak isterdim varpir olmak harika ölmemek yaşlanmamak çok güzel varpir dişi aldım bikere vanpir kılına girdim çok güzeldi kan enmek hariçti çok güzel bir filimdi


  188. avatar
    spidey 0
    güzel bir filmdi. dizisi de devam ediyor şu an. disney channel de bir sürü dizi var. jonas L.A aslında normal jonas ın ikinci sezonu olarak geçiyor. onun için uzun zamandır yoktu. 1. sezonu bitirmeye çalışıyorlardı. hannah montana daima için de aynı şey geçerli. normal hannah montana bölümleri bitince onu yayınlayacaklar.
  189. avatar
    nazlı gürtaş 0
    bu filim harika bayıldım
  190. avatar
    Ali Berke Özdemir 0
    Dün filmi ve dizisi çıktı. Bu gün ve yarın da çıkacak. galiba sadece cuma cumartesi ve pazarları çıkacak. Müjde Jonas L.A. dün itibariyle 1 yıllık bir aradan sonra tekrar başladı
  191. avatar
    s.p.y 0
    süper ama bunu kurTlar ile vampirler arasın da yapsaydılar şu anda onu izlerdim alacakaranlık gibi
  192. avatar
    Tolga Tunç 0
    Bunun dizisi Disney Channelde yayınlanıyordu.
    Taki 12 Ocak günü Disney Channel türksata geçne kadar.Artık yok :S
  193. avatar
    Ali Berke Özdemir 0
    1 önce mesaj attın admin. Ne zaman bakıcım bir vampir iyi şanslar charlie wavrly büyücüleri ve sonny nin yıldızını paylaşacaksın. Hep bekliyorum ekledin mi diye. Yeni filmler hala çıkıyor 17 şubatta dahi prens çıkacak. Phineas ve förb 2. boyuttanın dvdsi çıktı dvdripini bekliyoruz. Disney Channel şifresiz yayına başldı ve bakıcım bir vampir kalktı ama bugün yarın ve öbürgün çıkacak. Jonas Losanglesta ile bekliyoruz. Çekebilirsen sonny nin yıldızının devamı so random ve zeke lutherı çekermisin.

    Disney Channel da wendy wu zamanda yolcluk eden çocukları ve babamı kurtarmak için ve yumurtadan çıkan pete filmlerini çekebildin
  194. avatar
    vampiregirl 0
    şey acaba filmdeki karakterler kaç yaşında
  195. avatar
    vampir hayranı 0
    yaa süüüper bir film.jessi tatlı ama kötü karakteri oynuyor. :( bu filmde emeği geçen herkese teşekkür ederim. :)
  196. avatar
    es 0
    3.bölüm izlenmiyor başka bölümlerde olmalıydı harika bir film ama çok az...
  197. avatar
    zeynep haney 0
    İlk disney channela çıktı o zaman istemememiştim ama sonra merak ettim bakıcım bir vampir izle dedim burdan sonra bağımlı oldum buna film harikanın ötesi bi de şu bakıcı vampir kız çok iyi.Artık vampir olmak istiyorum.Ama bazen yüklenirken sorun çıkıyor ama ben ginede o arada oyun oynuyorum sonra yüklendimi izliyorum.Hayatımda bundan daha güzel bir film görmemiştim.Ama orda Erika haya giriyo diye düşünüyorum.Harikadan başka birşey diyemiyecem artık.
  198. avatar
    IanveJoeyaaşıkolankız 0
    Öncelikle sitenizi çok seviyorum.Harika bir film dehşet bu zamana kadar nasıl izlememişim aklım almıyor disney channel film ve dizileri çok güzel acaba elinizde Waverly büyücüleri 4.sezon varmı :/
  199. avatar
    Selen 0
    Lütfen dizi bölümlerinin yayınlanmış olanlarınında Türkçe dublajınıda paylaşır mısınız?
  200. avatar
    Lorin Murat 0
    Bence müthişti sizde izleyin.özellikle de Vanessa Morgan müthiş bir kız ve önceden dediğim gibi daha fazla gönderseniz olur mu?Lütfennnn.
  201. avatar
    Lorin Murat 0
    müthişti DAHA fazla gönderseniz hep izlerdim:)
  202. avatar
    EREM ALİ 0
    tek kelimeyle mütiş bir film
  203. avatar
    oya çetinkaya 0
    tr dujibal olması güzel okuldan çıkınca ödevimi bitiriyor ve filimi 3 kere 4 kere 5 kere mi ne serettim
  204. avatar
    murat binbay 0
    mare ov mare eooo ov vov aaaaaaaaaaaaa yeah.:D
  205. avatar
    tuğçe 0
    meraba muhteşem bir şeydi keşke bende vampir olsaydım ben 12 yaşımdayım ve ben bu filmi 1yaşımdayken bile izliyorum sakın kaçırmayın bu film bir harika
  206. avatar
    takma salla 0
    yha matthew cok tatlıı yaa :)
  207. avatar
    öykü çenteler 0
    ben de vampir olmak istiyorum.aslında edwarda aşığım.keşke bende vampir olmak isterdim
  208. avatar
    neslihan adsan 0
    çok harika çok
  209. avatar
    Tuana Su Duygu Yüksel 0
    aslında bnde takma diş var dün dişim çıktı çok fena kanadı sanki bn bir vampirmişimde kan içmişim gibi oldum bu filmi yazanın eline koluna sağlık artık kimden uzak durmalıyım kiminle arki olmamalıyım anladım unutmayın insan vampirin yarısı vampir insanın yarısıdır...
  210. avatar
    damla 0
    Bakıcı olan kızın gerçek adı nedir? (Lütfen en kısa sürede cevap yazınız)

    Adminin Cevabı: Oyuncular kısmında yazıyor... vanessa morgan
  211. avatar
    ayşe ceren yıldız 0
    çok süper hele ethan havayı yakıyo
  212. avatar
    parfuna (nalan) 0
    ben bu filme hayran oldum her an izlemek istiyorum ama bir türlü mp4,bilgisayara.telefona kayıt edemiyorum şu an o kadar heyecanlıyım ki ne yapacağımı bilemiyorum bir türlü bulamadım ve inanın bu film bir süper disney channelda şzleye izleye doyamadım ve ARTIK DİSNEY CHANNEL VE DİSNEY XD DE ÇIKIYOR HEMDE DİZİSİ AY SÜPER BİR ŞEY NOT:
    BEN VAMPİRGİRL
  213. avatar
    vampireacademygirl 0
    yeni bölümü ne zaman eklersiniz acaba??

    Adminin Cevabı: Bu filmi dizisi değil
  214. avatar
    Vanessa Morgan 0
    Ilove vampires,ı hope you liked my film.
  215. avatar
    sdkjlak 0
    bunun dizisini'de tr dublaj çekip koyarmısınız nolur kardeşim beni parçalıyor bull diye

    Adminin Cevabı: Bügün kayıt etmeye başladım eksiksiz kayıt edebilirsem paylaşımı yaparım...
  216. avatar
    Kimliksiz Adam 0
    Ben Bunu Gordugumde Çok JHeyecanlandım hemen izlemek istedim izledim ama yine izliyorum
  217. avatar
    cansu akgül 1
    bu film süper
  218. avatar
    nalan 1
    ilk önce disneye çıkınca ürkmüştüm ve izlemek istemedim ama sonra bu sitede izledim ve artık keşke bir vampir olsam diyorum bizim okul kantininde takma vampir dişleri var ve okulu tek onoun için bekliyorum kim yazdıysa bu senaryoyu ellerine ve başak oynuyan herkesinde