Bu Filmi İndirmek için Tıklayınız.

Tek parça alternatifler

REKLAM 336
Avalon Lisesi - Avalon High Türkçe Dublaj 360p izle
IMDB: 5,4 Türkçe Dublaj 360p Hit: 96517

Oyuncular : Brittany Robertson, Gregg Sulkin, Molly C. Quinn, Devon Graye, Steve Valentine

Tür : Aile, Fantastik, Dram

Filmin Konusu

Allie, Avalon Lisesi´ne transfer olduğunda, yeni sınıf arkadaşlarının Kral Arthur ve Şövalyelerinin reenkarnasyonları olduğunu görür...Yine nette ilk olarak Webteizle.Com´da iyi seyirler... IMDB: 5.4
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. Beste 0
    neden kız kral bence kral olması biraz sacma ama guzel fılım sevdigim cocuk cok spor baskanı olmus :D <3
  2. selena 2
    çok güzeldi <3 :) haika olmuş ama neden kız ki kral ?
  3. iklim 1
    çok güzel bir film admin basketbolcu kardeşleride koyarmısın
  4. beste 0
    çok güzelllll
  5. iemnur kılıç 0
    film harika bişi ilk önce disney channelde izlemiştim ve çok sevdim yined izliycem admin senden ricam diğer disney film lerinide eklersen harika olur
  6. Elanur USTAOĞLU 0
    bu film harika bunu daha önce binlerce kez izlemiştim çünkü çok güzel ve yine izleyeceğim ama admin senden bir ricam olucak başka disney filmlerinide eklesen süppper olur ama eğer bütün orjinallerini eklediysen ben göremedim harhalde ama arkadaşlar bu gerçekten süpper bi film
  7. miray özdemir 0
    film süper kesinle başka disney filmlerini de koymalısınız dost musun düşman mı olabilir bu filmin ikincisi çıkarsa süper olur
  8. TURK KRAL 1
    ADMIN film guzel WILL ´WAWERLY BUYUCULERI´DE alex sevgilisi meysen
    ve admin wawerly buyuculeri alex vs alex filmini turkce dublaj koya bilirmisin cunki hangi siteye baksam alt yazili
    alt yaziliya baktim alexin sensi yasli hanima benziyor ve lutfen filmi koy BY: TK
  9. eda ergül 0
    Bence çok güzel tavsiye ederim will çok yakışıklısın
  10. ahmet 0
    Altyazılısını da ekleyebilir misiniz lütfen?
  11. Kerem Sayer<3 0
    Cok ama cok guzel bir film:)Ben zaten basindan beri Eli ile Will in sonunda sevgili olacagini biliyordum:)Cogu adam cok kotu bir film demisti ama ben on yargili davranmayip izledim:)Ve iyi ki de izlemisim:)Cok begendim:)Hem fantastik,hem ask,bazen de komedi:)Supper bir film:)Admin paylastigin icin cok tesekkur ederim:)Lutfen buna benzer daha cok film paylas:)Cunku ben boyle filmlerini,ya da sadece lise filmlerini cok seviyorum:)Tabi Amerikalilar lise filmi cekince icinde ask da oluyor:)Ama yine de cok severek izliyorum:)
  12. irem 0
    süperdi . ikinci izleyeşim . Admin koyduğun için çok teşekkürler .
  13. benginur varalan 0
    eleştirilerim şunlar:
    ben bu avalon lisesi ni dizney chennel da cumartesi günü izledim film biraz saçma mesela ally niye kral artur bence şöyle olabilirdi:
    -kral artur will olabilirdi ally ise onun karısı olabilirdi bunlar önceden tanışıyorlardı ve evlilerde ama kötü adam onları bulmasın diye kişiliklerinin değiştirmiş olabilirlerdi ve en sonda kral artur yani will ve ally eski hallerine dönüp tekrar krallıkta yaşayabilirlerdi
    bu arada will wawerly büyücülerinde alexin sevgilisi ally ise secret sorcle de oynayan kessie idi
  14. azra yılmaz 0
    bu bir onur sanki inanılmaz bir şey bu
  15. asdfjkl 0
    hiç beğenmedim çok basit:(
  16. idil altınel 0
    admin 4. part açılmıyor
  17. Onurcan 0
    admın 720p olarak yukleyebilirmisn
  18. One Direction 0
    Lütfen filmin sonun da çalan şarkının adını söler misinz? Bu arada film çoook güzel. :)
  19. alina yasemin tuncay 0
    dunyada 2. en guzel filim.Keşake o kız olsaydım.
  20. Hilal Öncü 0
    Mükemmel bir filmdi.Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biriydi :D
  21. isimsiz kahraman 0
    tam ekran yapınca donuyo ama gerisi çok güzel teşşekür ederim ve bu konuda yardım edermisiniz
  22. zayn malik 0
    süper bir film ben bu filmi 3 defa izledim ve hayla izlemek istiyorum...
  23. Tor Boom 0
    Super bir film Azerbaycannan saygilarla....
  24. tuğba 0
    Merlin bitti duygusal boşlukta olduğum için kendimi reenkarnasyonlarla idare ediyorum merlin kadar olmasada ii teşekkürler :(
  25. ismime gerek yok 0
    offf ya nası bi film bu ya bildiğin filmin içinde yaşadım
  26. Ferhan Ekim 0
    Ben bayıldım 2. Filmide isterim ama 3. ve 4. Biraz sıkıcı olur disney channel filmlerinin hepsi de olsun isterim bunların seneryolarını nereden bulurum admin
  27. ceren biçer 0
    harika bir filim
  28. nurşen fırıldakçı 0
    bu film muhteşem ötesi bence bu filmin hem ikisini hem üçündü dördünü çıkarsınlar bence bu filmi herkesin izlemesini isterim gerçekten muhteşem ötesi bir film
  29. dilancelik 0
    ben kral artura hastayım bu flimi en az 10 kere izlemişimdir
  30. belo 0
    inanılmazdı amazing yani disney channel seni seviyorum :D
  31. Duru 0
    ya sonundaki şarkıyı bilen varmığ ?
  32. Chtdrn 0
    Bu saatte bu filme vakit ayirdgma inanamiyorum senaryo sacma film oyuncular berbat hayatimdaki en kotu 1 saatti admin bence yorumcularin yaslarini yazmasida mecburi olsun

    Adminin Cevabı: disney filmi ise ortalama 13 15 dir
  33. gaye 0
    lemonade mouth 2 sinide eklermisiniz lütfennnnnnnnn

    Adminin Cevabı: film çıkmadan istekde bulundugunuzun bilincidemisiniz
  34. Suzy 0
    cook guzel
  35. buse altıntop 0
    harka bir film ben en az 10 jere izledim
  36. asiye atmacı 0
    harika bi film yaaaa... Süper
  37. konul 0
    cok guzel film 3 defa izledim.bayildim.en maragi kral arthurun kiz olmasi.her kese bu filmi danişdim.
  38. berkay 0
    harika bir film kesinlikler izlenmeli :)
  39. yunus balkan 0
    çok iyyyyyyyyyyi:)
  40. ilayda 0
    çok güzel bi film izleyin süper ötesi süper değil harka ötesi bi film izleyin kesin bu filmi beğeniceksiniz sonları süper aslında
  41. Elif 0
    Film güzeldi bence, sıradan bir gençlik filminin içine tarihi bir efsane katılması ilginçti.Ne var ki seslendirme berbat yapmacık, liseye giden kıza o ses küçücük çocuk sesi gibi kalmış.Altyazılı izlenilesi.

    Adminin Cevabı: seslendirmeyi yapan en az 20 yaşındadır diye tahmin ediyorum.
  42. yesss 0
    hayırrr kral arthur beniiim hahahah :D
  43. Psiko 0
    Cocuk filmi..admin senden ricam aamir khan filmlerini paylasman..%mobil%
  44. yudum 0
    çok güzel bayıldım
  45. ECEM 0
    bu filme bayılıyorum bence çok amaçok guzel hergün izleyebilirim
  46. beyza 0
    gerçekten müthiş bir film izleyen herkese iyi seyirler:)
  47. crey 0
    tek kelimeyle way canına ewet kesınlıkle way canınna
  48. mujgan 0
    cok guzel bir filmdi her kese tavsiye ederim iyi seyirler...
  49. ecem çoban 0
    bence muthiş bi film yapmışlar ve disnep channelın yaptığın tum filmleri ömrümün sonuna dek izleyebilirim
  50. deniz kanmaz 0
    kötü kardeş kral arthur ve savaş çok saçmaydı yani komik görünüyordu çok güldüm
  51. şeymanur angınoğlu 0
    çok güzeldi ben şahsen çok beğendim o kızın yerinde olmak isterdim admin katılıyorum lemonade mauth 2yi ekleyin

  52. rüya gündüz 0
    yaaa süper bi filmdi admine çok teşekkürler ordaki wille bayıldım çoooooookkk tatlııııı yerim ben onu yaaaaaa
  53. Ali Haydar Ateş 0
    Hayatımda güzel filmler arasına girdi bu film süper herkese tavsiye ederim
  54. irem nur şık 0
    çokk güzel bnce ya lütfen izleyin şimdi bnde bir merak uyı gerçekten kral arthur var mı bana söyleyin
  55. huuuuuuuuu 0
    süper
  56. lord 0
    Bence pek güzel değil. Çünkü tarihi bir şeyden bahsediyorlar ancak bunu fazla yansıtmıyor. Daha iyi bir mekan ayarlaması yapılabilirdi. Tabii ki okul hariç okul çok güzel ayarlanmış. Yine de herkesin emeğine sağlık.
  57. Eyyub 0
    Full film idi,maraqli idi ve bir az da ushaqisqoy idi. TESHEKKURLER
  58. ayşe 0
    vaybe hayatımda ilk defa böyle birşey gordüm çok yaşa kıral artur
  59. BRITT ROBERTSON 0
    çok güzeldi.2 kere ard arda izledim
  60. pelin 0
    gerçekten çok güzel bir film arka arkaya 10 kez bile seğredebilirim.inşallah 2 de çıkar
  61. avalon 0
    bu film harika .avalon lisesi iki olacak mı?
  62. hatıra ofluoğlu 0
    çok güzeldi ben çok beğendim oyuncularda çok güzel rol yaptılar ben eli ile sevgil olacağını biliyordum süperdi zaten o çocuğun
  63. eren kırmızıoğlu 0
    ÇOK GÜZEL BİR FİLM . DİSNEY CHANNEL FİLMLERİNİN
    HEPSİ SÜPER ONLARI DA KOYARSANIZ SEVİNİRİM.
  64. emir 0
    ben bunu 1.000 kere izledim hala bıkmadım yapımcısı ve diğerlerine tebrik ederim
  65. yasemin 0
    Bnce harika bir film.Herkese önerir ve disney channel de çıkan bütün filmlerini koymalarını rica ederim.Saolun admin :D
  66. Emir Kasım Demirhan 0
    çok mütiş film çok teşekkürler 2 aydır bu filmi arıyor.Bide admin türkün uzayla imtihanınıda koyarsanız sevinirim.
  67. can karacar 0
    Peki TÜRKİYENİN yayın tarihini nasıl bulabilirim?

    Adminin Cevabı: digiguide den bakabilirsiniz
  68. can karacar 0
    Admin internette bir sitede 1 şubatta yayınlanmış olarak gösteriyor.

    Adminin Cevabı: 1 şubatta yayınlandıysa nasıl kayı edeyim bana önümüzdeki tarihlerde vermen gerek :) Hem o amerikada yayın tarihi olabilir.
  69. metehan yavuz 0
    gerçekten güzel bir filmdi,beğendim.
  70. can karacar 0
    Admin Lemonade Mouth 2 filmini de eklerseniz sevinirim.Sadece 1i var

    Adminin Cevabı: yayınlanacağı zaman haber verirseniz kayıt eder eklerim
  71. ceyda yazar 0
    Admin Koyduğunuz için çok teşekkür ederim.