Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Arabistanlı Lawrence - Lawrence Of Arabia Türkçe Dublaj 360p izle
Türkçe Dublaj 360p Hit: 33063

Oyuncular : Anthony Quinn, Omar Sharif, Peter O'Toole, Alec Guinness, Claude Rains

Tür : Biyografi, Dram, Macera, Savaş

Filmin Konusu

1. Dünya Savaşında Arap birliklerini Osmanlı İmparatorluğuna karşı organize eden savaş şairi T. E. Lawrence (Peter O'Toole) onların, gerilla savaşı olarak bilinen tarzda büyük başarı elde etmelerini sağlar. Gerçek bir hayat hikayesinden alınmış olan David Lean'in bu filmi 1962'de başta En İyi Film olmak üzere 7 dalda oscar kazanmıştır.
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. Gerçekler ? 0
    Arkadaşlar bu bir İngiliz Yapımı ödüllü bir kara propaganda filmidir. Amaçlarıda ortadadır.Türklerin bir daha Arabistana dönmesini önlemek.Girmeyelim ki oradaki işbirlikçi hainlerle olan ittifakları aynen devam etsin ve çölün petrolünden geriye sadece eskisi gibi kumlar ve bedeviler kalsın.Onların amacı sadece petroldür yani "PARA´DIR". ARAPLARI FALAN PEK TAKMADIKLARI KESİN.AMAÇ NE KADAR ARALARINI BOZARSAN VE CAHİL BIRAKIRSAN; O KADAR İNSANLARI İYİ İYİ SÖMÜRÜRSÜN .. ÖZETLE DURUM BU..SADECE OLAYA AKIL PENCERESİNDEN BAKIN..AYNI ONLAR GİBİ..DURUMU DAHA NET GÖRECEKSİNİZ.ALANYA´DAN SEVGİLERLE..
  2. Gerçekler ? 0
    Arkadaşlar bu bir İngiliz Yapımı ödüllü bir kara propaganda filmidir. Amaçlarıda ortadadır.Türklerin bir daha Arabistana dönmesini önlemek.Girmeyelim ki oradaki işbirlikçi hainlerle olan ittifakları aynen devam etsin ve çölün petrolünden geriye sadece eskisi gibi kumlar ve bedeviler kalsın.Onların amacı sadece petroldür yani "PARA´DIR". ARAPLARI FALAN PEK TAKMADIKLARI KESİN.AMAÇ NE KADAR ARALARINI BOZARSAN VE CAHİL BIRAKIRSAN; O KADAR İNSANLARI İYİ İYİ SÖMÜRÜRSÜN .. ÖZETLE DURUM BU..SADECE OLAYA AKIL PENCERESİNDEN BAKIN..AYNI ONLAR GİBİ..DURUMU DAHA NET GÖRECEKSİNİZ.ALANYA´DAN SEVGİLERLE..
  3. vatan sever 0
    Tamamen saçma,yalan,dolan aşağılık bir film.Türkleri cani,korkak,işkenceci,tacizci gösetermişler,halbuki bizim atalarımız cephede ölümle pençeleşen düşman askerini omuzlarında taşımıştır.Bu filmi yapanları ve destekleyenleri şiddetle kınıyorum!!
  4. 65445878 79 0
    Türkleri kötülemişler. Halbuki araplar tamamen hain bir millettir. Osmanlı oradaki arapları ingilizlerden korumak için gönderdiği orduyu öldürdüler. Lawrence ´´Osmanlı askerlerinin karnında altın var´´ dedi ve araplar oradaki askerleri yakalayıp canlı canlı karınlarını kesti.
  5. tuncay öner 0
    BU FİLM KADAR AŞAĞILIK BİR FİLM YOK ARAPLAR KENDİ DİN KARDEŞLERİNİ ELİN GAVURUYLA BİRLİK OLUP İHANET EDİP SIRTINDAN VURUYORLAR SANKİ İNGİLZİLER ARAPLARI SEVDĞİ İÇİN YARDIM EDİYOMUŞ GİBİ GÖSTERİYOR HALBUKİ NE ALAKA BU CAHİL MİLLETİ ÖZGÜRLÜK DİY KANDRIP KÖPEK GİBİ KULLANIOLAR BENCE BU FİLMİNYÖNETMENİNİ ASMAK LZIM
  6. ibrahim türk 0
    baştan aşağı saçma sapan bir film kalleşlik, saçmalık,yalan dolanla dolu bir film
  7. şener geçit 0
    türkleri akılsız ve cesaretsiz gösteren bu film kendi kalleşliklerinin de göstergesidir.
    hangi türk savaş meydanından kaçarmış.
    ingiliz ve yahudilerin düşmanlığı hala devam ediyor
  8. Murat Kılıç 0
    Tamamen İngiliz yalanlarıyla oluşturulmuş gerçek dışı bir film
  9. ali rıza 0
    lawrance başına o kötü şeyden öncede türklrden nefret ediyordu.türkler başına ödül koyuyorlar yakaladıklarında kırbaçlayıp.sonrada düzdükten sonra serbest bırakıyorlar bu bana mantıksız geliyor.nede olsa bu film ingiliz yapımı yani ingiliz oyunu.size tavsiyem hakikat kitapevinin yayını olan İNGİLİZ CASUSUNUN İTİRAFLARI VE İSLAM DÜŞMANLIĞINI OKUYUN.
  10. çetin kaya 0
    ~ Filme ve oyuncuLara diyeceğim yoktur. Politik kısma gelince Lawrence'nin Türklere kin gütme nedenini daha önceden bildiğim için pek şaşırmadım. Arap çöllerindeki savaşa bakarsan Lawrence çok kötü şeyler yapıldığını anlarsınız ( Kurallara uyarak açık yazamıyorum ) yanLız zoruma giden herkez bir yana omar sherif'in hristiyanlara katılmasıdır. SAYGILAR... :)