Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

127 Saat - 127 Hours Türkçe Dublaj 720p izle
IMDB: 7,7 Türkçe Dublaj 720p Hit: 26063

Oyuncular : James Franco, Kate Mara, Amber Tamblyn, Sean Bott, Koleman Stinger, Treat Williams, John Lawrence, Kate Burton

Tür : Macera, Biyografi, Dram

Filmin Konusu

Dağcı Aron Ralston´un başından geçenlerin gerçek hikayesi... Genç bir dağcı olan Aron, Utah yakınlarında büyük bir kaya parçasının arasına sıkışır. Bundan sonra yapacağı tek şey vardır oradan kurtulup onları gerçekten sevdiğini gösteremediği anne ve babasına kavuşmak. Olay sırasında az su ve yemeği olan dağcı, yaşadıklarını bir video kamera ile çekip kendini bu yolla rahatlatmaya çalışıp zaman zaman halüsinasyonlar görüyor. Hayatı için bir çeşit tuzağa dönüşen bu olayda Aron, soğukkanlı olması gereken şoke edici bir çözüm yolu bulur. Bu yol da; bu olayda hayatını mı yoksa tek kolunu mu kaybetme kararını vermekten geçiyordur...
×

Sorun Bildir






Lütfen sayfada karşılaştığınız sorunları yazın.
Gerektiği durumda e-posta adresinize geri dönüş yapılacaktır.

Yorumlar

  1. mstfçlk 0
    midem alt üst oldu ama güzel filmdi :)
  2. çağrı akbulut 0
    gerçekten etkileyici bir film
  3. ali 0
    film güzelmiş ve yaşanmış bi olay izleyin
  4. aykUt 0
    Ah be adamcağızım yalnış başına ne işin var oralarda. Filmin konusu gayet ilgi görecek cinsten. İzlerken insan geriliyor.
  5. mahmut 0
    madem ki bu kadar insan hem fikir o zaman izlerim...
  6. Gökhan Gök 0
    Beyler Filmin özeti : Asla Sorumsuz davranıp kimseye haber vermeden çekip biryerlere gitmeyin... Aksi taktirde Kötü sonuçlar elde edildiğinde Herşey için çok geç olabilir... Film tek kelime ile harika..
  7. Murat Yıldız 0
    Arkadaşlar araştırmama göre bu gerçek Filmin Özeti:Asla Kendi Başında Bi Yere Gitme ...
  8. ayşe gül 0
    çok güzel bir filimmmiş
  9. ELNARE 0
    COK GUZEL FILM INSAN IZLERKEN KASILIYO AMA IZLEMEYE DEYER COK ACIMASIZ BIR HAYAT.
  10. Buğrahan özkaya 0
    Gercekten mükemmel bir film webteizle ye çok teşekkürler :)
  11. çizi 0
    admin 720p yükleyebilir misin
  12. kemal arpacı 0
    Kesinlikle izlenmesi gereken muhteşem bi film. Zaman nasıl geçti anlamadım. Bazı sahnelerde kendi kolum kesiliyormuş gibi hissettim. Into the wild tarzı filmlerden hoşlananlar kesin izlemeli.