Daha önce çevirmenlik yapmış profesyonel çevirmenler aranmaktadır.. İrtabat iletişim
[Reklamı Gizle/Göster]
Kategoriler

Rec: Ölüm Çığlığı - [Rec] 720p (Türkçe Dublaj)

Rec: Ölüm Çığlığı - [Rec] 720p (Türkçe Dublaj) | Konusunu Göster
Puanla:

Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Konu:

, 2007 yılında vizyona giren, Jaume Balagueró yönetmenliğinde İspanya yapımı, Korku, Gizem türünde filmdir.

Filmin konusu: TV muhabiri Angela ile kameramanı Pablo, itfaiyecileri konu alan bir program yaptıkları sırada gelen bir ihbar üzerine, itfaiyeyle beraber ihbarın geldiği eve giderler.

Yaşlı bir kadının ev kazası geçirdiğini sandıkları olayın gerçeklerden çok uzak ve dehşet verici boyutlarda olduğunu eve vardıkları zaman öğreneceklerdir.

İspanya sineması, korku sinemasına farklı boyutlar getirmeye devam ediyor. Bu anlamda görüntülerini bütünüyle filmdeki kameraman Pablo’nun çekimlerinden izlediğimiz , Jaume Balagueró ve Paco Plaza?nın birlikte yazıp yönettiği, birçok organizasyondan ödüller ayrılmış dikkate değer bir korku/gerilim örneği.

The Blair Witch Project ile ortaya çıkan, Cloverfield ve The Last Horror Movie gibi örnekleriyle de devamı gelen standart el kamerası çekimiyle çekilen film, yarattığı ürkütücü atmosfer ve özellikle gerilimin tavan yaptığı son 15 dakikasıyla klasikler arasına girmeye aday.
İzlenme: 41369
Tür: Korku, Gizem
Yılı: 2007
Rec: Ölüm Çığlığı - [Rec] 720p (Türkçe Dublaj) Webteizle Puanı: 4/5 (45 kez oylandı.)
IMDB Puanı: 7,5/10
Oyuncular: Manuela Velasco, Ferran Terraza, Jorge-Yamam Serrano, Pablo Rosso, David Vert, Vicente Gil, Martha Carbonell, Carlos Vicente
Ekleyen: Admin
Eklenme Tarihi: 23 Ağustos 2010
URL      :
Yorumlar
Yazan : pisiko |Tarih : 03.02.2011 16:22:08 |
bu ne **** ***** film tek kamerayla cekmiş ipneler sakın izlemeyin degmior zaman kaybi .....

Yazan : Kerim |Tarih : 27.06.2012 18:25:33 |
hayatımda ızledıgım en gercekcı fılmdı ama sonundakı ucube harıc..

Yazan : FATİH |Tarih : 26.07.2012 07:27:41 |
TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR ELİNİZE SAĞLIK GÜZEL FİLM.

Yazan : emre |Tarih : 10.08.2012 17:05:02 |
hayatımda izlediğim en kötü dilmlerden biri sakın vakit kaybetmeyin arkadaşlar

Yazan : süleyman yenigün |Tarih : 23.08.2012 14:28:44 |
Hayatımda izlediğim en gerçekçi filimdi korkudan ellerim titriyor manyak bi filim ayrıca adamların kendileri çekmesi daha ii ve daha gerçekçi duruyor Ellerinize sağlik..

Yazan : hasan kara |Tarih : 01.09.2012 02:30:39 |
kesinlikle izlememenizi tavsiye ediyorum tek kelime ile berbat ötesi ayrıca hiç korkunç bişi yok gerçekten rezildi emeğe saygısızlık etmek istemiorum ama gerçekten kötüydü


Yazan : Özkan |Tarih : 02.09.2012 16:08:49 |
dünyanın en iyi 10 korku filmi diye bir anket olsa kesinlikle bu film ilk on içinde olurdu süper...

Yazan : uğur |Tarih : 15.09.2012 15:48:53 |
filmi tek kamerayla çekmiş yazmış arkadaşımız yazık vallahi yazık.. :)

Yazan : Huso |Tarih : 24.09.2012 21:44:54 |
Acaip korkunc sonlari cok gercekci ve guzel olmus sonunda uzun kadinsi yaratik tek bi garip sey

Yazan : Yasemin |Tarih : 30.09.2012 01:51:42 |
Zombi filmi sevenler için harika hatta müthiş.... Hele ki film sonundaki kadın ııyyyy :))

Yazan : Kadir Karabıyık |Tarih : 11.11.2012 01:45:24 |
ARKADAŞLAR HİÇ BOŞUNA İZLEMEYİN! BEN HAYATIMDA BU KADAR SAÇMA ve KONUSUZ BİR FİLM GÖRMEDİM! BUNA KORKUNÇ DİYENLER BENCE HAYATLARI BOYUNCA HİÇ KORKU FİLMİ İZLEMEMİŞLER!!!!!!!!!!!

Yazan : özkan |Tarih : 27.11.2012 12:59:08 |
admin kardeş bu seriyi 720p yüklesende tekrar izlesek olmazmı

Yazan : Rehim |Tarih : 22.02.2013 13:26:13 |
Hayatimda bu kadar sacma bir film izlemedim.Hem beni hic korkutmadi.Sonuda cok anlamsizdi.Tamamen vasat bir film.

Yazan : cem karagür  |Tarih : 23.04.2013 00:07:46 |
karantina filmin aynısını cekmişler sadece oyuncular değişik bari korku filmi yapıyorsun değişik bir film yap saçmalamışlar


Yazan : Cem |Tarih : 23.06.2013 15:02:21 |
Arkadaşlar Kim nederse Desin BEnce Film Çok İyi tek kamerayle çekilmesi daha korkunç yapıyor filmi ve yakın çekimler gerçekten mütiş ilk defa bi zombi filminde bukadar korktum gerçekten TEŞEKKÜRLER

Yazan : Umutcan Çakır |Tarih : 15.07.2013 14:06:05 |
İLK 2 PART HİÇ KORKUNÇ DEĞİLDİ AMA GERİSİ HEYECANLI :) ÇOK TEŞEKKÜRLER ELİNİZE SAĞLIK

Yazan : Mehmet Ali |Tarih : 05.11.2013 19:46:50 |
Bu film sinema da orjinal dilinde izlenecek ki tadına varılsın REC 2 de çok iyidi fakat serinin son filmi amerikalıların eline geçince boku çıkmış bildiğiniz amerikan saçmalığı olmuş :)

Yazan : korku.kolik |Tarih : 02.12.2013 20:32:33 |
Aslında korku filmlerimi çok sevmeme ve 200 küsür film izlemiş olmama rağmen forumları sadece okurum, girip yazmayı sevmem ama burada yazılanları okuyunca dayanamadım... Olumsuz yorumlara aldanmayın, filmi gece 2´de, yalnız, kulaklık ile son ses izleyin, korku nedir görün... Tarihin en korkunç iki filminden biri bu, öbürü ise tayland yapımı shutter filmidir, olumsuz ve ergen yorumlara aldanmayın derim, saygılarımla...

Yazan : irem tekin |Tarih : 27.12.2013 20:49:19 |
tek kamerayla çekilmiş olması gerçekçilik yaratmış zaten :) sanattan anlamayan yazmasın lütfen..

Yazan : Ahmet Beltekin |Tarih : 11.01.2014 22:17:42 |
tek kamerayla yapılması gerçeklik katmış ama keşke tek kamerayla yapmasaydı. oldukça konusuz bir film. itfaiyecilerle başladı çatı katında yaşayan deneysel bir insanla bitirdi. oldukça saçma geldi bana. kadına 3-4 el sıkıyor kadın ölmüyor ama boğazını sıkıp nefesini kesiyor kadın ölüyor. ve şu kel itfaiyeci şişman polisi öldürdüğünü söylemişti ama öldürmemiş. film sapmış. ve oyuncuları çok sinir bozucuydu. kesinlikle tek kelimeyle berbat saçma bir film. eğer izlememiş olan varsa hiç izlemesin.. zaman kaybından başka birşey değil....

Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz:
(Sadece Yönetim Görebilecek)
*
Yorumunuz:
Lütfen Yorum yazarken ip adresininde kayıt edildiğini unutmayın ve bu doğrultuda hakaret,küfür vb. bulunduran yorumlar yapmayınız.
Film ile ilgili ipucu verecekseniz spoil etiketi arasına yazınız! [spoil]ipucu[/spoil]
*
Güvenlik Kodu: *


Güvenlik Kodunu Yenile
[Reklamı Gizle/Göster]
Filmin Afişi
 
Arama Yap
 
Facebook Sayfamız