Daha önce çevirmenlik yapmış profesyonel çevirmenler aranmaktadır.. İrtabat iletişim
[Reklamı Gizle/Göster]
Kategoriler

Özgürlük Yolu - Into the Wild 720p (Türkçe Dublaj)

Özgürlük Yolu - Into the Wild 720p (Türkçe Dublaj) | Konusunu Göster
Puanla:

Video az sonra yüklenecektir. Tanıtımı geç  »

Konu: Christopher McCandless üniversiteden mezun olduktan hemen sonra iş, aile ve sorumluluk gibi ağırlıkları geride bırakıyor. Bütün parasını yakıyor ve Alaska'da doğa ile birebir yaşamak için yola koyuluyor.

McCandless, uzun yolculuğu boyunca bin bir tür macera ve bin bir tür insan ile karşılaşıyor. Grand Canyon'da river rafting yapıyor, doğayı kendine ev ediniyor, orta yaşlı bir hippi çift ve özellikle yaşlı yanlız bir adamla unutulmaz birer ilişki kuruyor.

McCandless, iki yıllık yolculuğu boyunca bir kez bile ebeveynleri ve en önemlisi her şeyden çok sevdiğine inandığımız kız kardeşi ile haberleşmiyor.

Film Gerçek hayattan alıntı, Christopher McCandless ismindeki gezginin hayat hikayesini anlatıyor iyi seyirler.
İzlenme: 32396
Tür: Macera, Biyografi, Dram
Yılı: 2007
Özgürlük Yolu - Into the Wild 720p (Türkçe Dublaj) Webteizle Puanı: 3,6/5 (53 kez oylandı.)
IMDB Puanı: 8,2/10
Oyuncular: Emile Hirsch, Marcia Gay Harden, William Hurt, Jena Malone, Brian H. Dierker
Ekleyen: Admin
Eklenme Tarihi: 2 Ekim 2012
URL      :
Yorumlar
Yazan : Bartu Tan |Tarih : 03.10.2012 22:02:48 |
Bu filmi hala izlemediyseniz büyük bir yanlış yapıyorsunuz demektir !

Yazan : Okan |Tarih : 10.10.2012 19:21:26 |
Soluksuz izlenecek bir film..Bartu´nun yorumu sayesinde izledim.. kendisine burdan tşkler.. ayrıca mükemmel bi site. emeği geçen herkese tşkler.

Yazan : BetoweeeN |Tarih : 11.10.2012 01:47:02 |
bartu izliyorum kardeşim :D

Yazan : Serkan  |Tarih : 12.10.2012 12:24:45 |
muhteşem bir film beni aldı götürdü resmen

Yazan : ugur |Tarih : 26.10.2012 22:30:58 |
şu film e 3 yorum vay anasını be
güvenlik kodu nedir ya insanı yorum yazmaktan tiksindiriyor

Yazan : Ümit Çalışkan |Tarih : 29.10.2012 00:12:26 |
Film süper izlemeye değer, bu arada güvenlik kodu şart...Yoksa virüslü bot yorum programları başa bela otomatik yorum yapıyo...

Yazan : Celalettin Kazancı |Tarih : 07.12.2012 15:38:53 |
Çok güzel bir film,teşekkürler.

Yazan : Lombaliko Del Mondo |Tarih : 11.12.2012 04:00:46 |
Sıradan olmayan, etkileyici bir film arıyorsanız doğru yerdesiniz. Bu film adını bile gördükçe hala içime dokunan nadir filmlerden biri olmayı başarmıştır.. (Üşenmedim yorum bil yaptım sen düşün) Haydi izle..

Yazan : Pele |Tarih : 06.01.2013 16:54:10 |
Ya bu site iyi,kalite veriyor da, bazen o kadar donuyor ki, hatta gitmiyor, ilerlemiyor!!!Bir gece kafayi yedim de, arkadasa link attim, ya bak bi suna diye, hakikaten ne film aciliyor dedi ne de site.Bu site icin sunu söyleyebilirm ki kaliteli filim bulunduran bir site ama asla ve asla teknik kapasite acisindan sinifi gecemez..Bu ne ya...

Yazan : Hüseyin |Tarih : 13.03.2013 22:18:37 |
Admin Vktek parça silinmiş

Yazan : Rev3nq3 |Tarih : 22.04.2013 15:37:33 |
Admin kardeş film silinmiş rica etsem yenileyebilir misin başka sitelerden izlemek istemiyorum.

Adminin Cevabı: Düzeltilinceye kadar alternatifden izlemeyi deneyiniz.

Yazan : Rev3nq3 |Tarih : 25.04.2013 08:54:50 |
İlginiz için teşekkürler.

Yazan : yasin |Tarih : 15.06.2013 22:25:53 |
filmi izlemeyi düşünen varsa hemen vazgeçsin, çok sıkıcı bir film.

Yazan : Bablisoq |Tarih : 08.07.2013 19:55:41 |
Başlarda ağır gidiyor.sabredin izleyin pişman olmazsınız.izlemeyin diyen arkadaş filmi sonuna kadar izlememiştir.Çünkü başta bende bıraktm.Ertesi günü devam edince anladım aldığı puanın hakkını verdiğini.

Yazan : Yunus C |Tarih : 19.07.2013 14:44:59 |
Müthişti. Filmde kendimden bir şeyler buldum doğrusu.

Yazan : ömer demez |Tarih : 31.07.2013 17:54:31 |
cidden güzel bi filim izlenmeye değer çok anlamlı tabi anlayana

Yazan : onur demir |Tarih : 25.08.2013 03:19:33 |
Hala bu filmi izlemeyen varsa cok yazkı olmuş.

Tek bir örnekle izlemeniz icin.

Örnek alınacak bir Hayat hikayesi ve insan.

Yazan : güler gezici |Tarih : 29.08.2013 15:40:19 |
etkileyici bir film

Yazan : asiruh |Tarih : 30.08.2013 00:31:45 |
10 numara bir film. İzleyen kendi ne düşeni alır,izlemeyen çok şey kaybeder.Hala düşünüyormusun? O zaman vakit kaybediyorsun. Aç ve izle!

Yazan : Kurtuluş |Tarih : 19.10.2013 20:01:32 |
Hala izlemediyseniz, izleyin. Gerçekten çok doğal keyifle ibretli bir düşüceyle izleyeceğiniz ve sonunda vay anasını diyeceğiniz bir film...

Yazan : Deadgirl |Tarih : 20.01.2014 23:56:09 |
Herkesin izlemesi gereken harika bir film bence

Yazan : ahmet turan |Tarih : 15.04.2014 00:56:24 |
admin film donuk donuk bozuk cd gibi ilerlemede sıkıtı yok ama izletirmiycek kadar kötü hiç bi sitede bu görüntü kalitesi yok oyüzden bi yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Yorum Yaz
Ad Soyad: *
E-Mail Adresiniz:
(Sadece Yönetim Görebilecek)
*
Yorumunuz:
Lütfen Yorum yazarken ip adresininde kayıt edildiğini unutmayın ve bu doğrultuda hakaret,küfür vb. bulunduran yorumlar yapmayınız.
Film ile ilgili ipucu verecekseniz spoil etiketi arasına yazınız! [spoil]ipucu[/spoil]
*
Güvenlik Kodu: *


Güvenlik Kodunu Yenile
[Reklamı Gizle/Göster]
Filmin Afişi
 
Arama Yap
 
Facebook Sayfamız